71 US$
getaroom.com77 US$
Expedia.com71 US$
ZenHotels.com94 US$
Beoordeeld op 28 december 2018

het ontvangst was hartelijk. de mindervalide kamer groot alleen heel erg warm en zelfs met raam open wilde de temp niet dalen, de badkamer ruim alleen de regendouche zorgde dat de wastafel e.d nat werden wel douchezitje en beugels aanwezig>wastafel onderrijdbaar. heerlijk bed!!!! 1x ontbeten 9 euro prima prijs, uitstekend ontbijt,. De ligging is prima alles op wandel/rol afstand. Prima hotel, goede prijs/kwaliteit

Datum van verblijf: december 2018
JordiJimenezGranada, General Manager van Catalonia Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2019

Dear guest,

Thank you for your beautiful comments. We are glad to know that you enjoyed your stay and liked our buffet breakfast.

Wi wish you all the best for this new year and hope to see you really soon!

Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Prachtig gerenoveerd hotel. Mooie kamers en badkamers. Moderne inrichting met zeer vriendelijk personeel. Rustig gelegen en een zeer goed verzorgd ontbijt. Op de 8e is er n zwembad met ligbedden en zitten kun je bij de rooftop bar. Drankjes heel duur helaas. Gin tonic €15,- te gek voor woorden. Zwembad is een groot woord het is meer een afkoelbadje van 65 cm diep. Maar goede bedden en n mooi verzorgd hotel op 15 minuten wandelen van het centrum,

Datum van verblijf: september 2018
Jordi J, General Manager van Catalonia Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Dear John,

I would like to thank you for taking some time to share your experience with us. I´m glad to know that you had a good time and enjoyed your stay.
We are sorry to hear that you found the prices at the terrace expensive. We have cocktails from 6€ up to 12€ the most expensive gin, in order to offer a wide selection for our customers to choose.
I hope that other than that, your general stay was great and you could enjoy our beautiful city.

Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit is dit een perfect hotel.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Alles lijkt nog als nieuw en word top onderhouden.
Ook is alles netjes schoon op het buiten bed na , maar niet alles kan perfect zijn.

Datum van verblijf: september 2018

Dear Koen V,

We would like to thank you for choosing Catalonia Granada for your stay. The opening was only few months ago, so you can say it is a new hotel!
We very much look forward to welcoming you back for your next visit.

With best regards,

Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Locatie was te voet een twintigtal minuten van de meeste bezienswaardigheden. Er stopt een bus niet zo ver van het hotel en taxi ook niet duur. Van het treinstation een 500 m . Een klein zwembad op het dak en ligstoelen . S' avonds kan het er wel druk zijn. Water is zoutig. Kamers zeer leuk en modern. Ontbijt was zeer lekker. Je kon verse eieren krijgen die a la minute klaargemaakt werden. Met spek of groenten wat je maar wil . Verse pannenkoeken . Alles was aanwezig. Topontbijt. Gekoeld water aan de receptie dus ook een pluspunt .

Datum van verblijf: augustus 2018
Jordi J, General Manager van Catalonia Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Dear guest,

We can not do other than Thank you for such a beautiful review. We are glad to hear that you had a fantastic stay and had the time to enjoy our rooftop terrace and breakfast.
We hope to see you again.
Kind regards,

Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel en vriendelijk personeel .
Zeer mooi kamers en ruime bedden !!
Het ontbijt was zeker van alles voldoende en ruime keuze van alles . Ook een eitje naar keuze , pannenkoekjes , wafels enz
Het zwembad is wat aan de kleine kant

Datum van verblijf: juli 2018
Jordi J, General Manager van Catalonia Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Dear Patricia,

We are happy to hear such beautiful comments about your stay. We hope to see you again soon and be able to enjoy our breakfast and roof top terrace.