65 US$
View deal
Reserveer nu, betaal bij aankomst
65 US$
eDreams65 US$
Expedia.com65 US$
Trip.com67 US$
Beoordeeld op 15 juni 2016 via mobiele applicatie

We verbleven 3 nachten in dit leuke kleine hotel en hadden de 3 persoonsnamen geboekt met een klein terrasje vanwaar we een geweldig uitzicht over de stad hadden. Ook het uitzicht vanuit het dakterras waar het ontbijt geserveerd wordt is geweldig mooi. Kamer is eenvoudig maar schoon en heeft een kleine kitchenette. Voldoende bergruimte om alles netjes uit het zicht op te bergen. Ca 15 minuten lopen van hotel is een klein pleintje met een keuze aan gezellige restaurants/terrasjes. Nadeel is dat je de berg ook weer op moet.
Het ontbijt in het hotel is eenvoudig maar voldoende. De bediening is vriendelijk doch een beetje omslachtig. Door de beperkte ruimte moet nagenoeg alles aan de bediening gevraagd worden, die dit graag klaar maakt. Als echter meerder gasten tegelijkertijd willen ontbijten loopt dit mis.
Op ons eerste ontbijt na verliep dit echter prima. Het eerste ontbijt werd verzorgd door een onervaren medewerker die pas een week in het hotel werkt en de pech had dat de bevoorrading er nog niet was, hij niet wist hoe alles werkte en alle gasten tegelijk voor het ontbijt kwamen. Hij raakte totaal overstresst, bleef vriendelijk maar wist niet of hij voor of achter leefde. Nadien bood hij zijn excuses aan voor het ongemak. Naar mijn mening had dit door de leiding voorkomen kunnen worden door hem met een vakkracht bij te staan en te zorgen dat vers brood en alles tijdig aanwezig is. Mijn croissant viel van ouderdom als poeder uit elkaar en vanaf dag 2 was het wel prima. Verse jus was heerlijk en ook steeds vragen of alles naar wens is dor de jongedame. Niets was haar teveel. Jammer van de eerste dag die ter verantwoording aan de leiding was en niet aan de jongeman die zijn uiterste best deed maar bij gebrek aan support en middelen niet anders kon.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 3 november 2015 via mobiele applicatie

Een mooi en stijlvol ingericht hotel. Een fantastisch uitzicht over Granada. Maar wàt een héérlijke bedden hier! Matrassen om in weg te dromen, met een laken én een dekbed over je heen, vanuit bed genieten van het uitzicht door de hoge openslaande deuren van je kamer.
(Overigens zijn er ook kamers met minder uitzicht beschikbaar.)
Dit hotel is een pareltje! Laat je niet misleiden door die ene ster, dat is dus die parel!

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 9 juni 2015

Gezellig klein hotel met uitzicht over Granada en op loopafstand van het Alhambra (terugweg wel een beetje klimmen) S'morgens vroeg beginnen met een Spaans ontbijtje op het dakterras en s'avonds afsluiten met een Glaasje cava en genieten van het Uitzicht.

Kamertip: Wifi was alleen beschikbaar in de lobby en op het dakterras
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 9 mei 2015

De ligging t.o.v. het centrum en het Alhambra is erg gunstig. Zowel te voet als met het openbaar vervoer is alles bereikbaar. Zeer nuttig waren de tips van de vriendelijke Isabelle. Het parkeren voor het hotel is ook een pluspunt.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 26 april 2015 via mobiele applicatie

Schone kamer met prachtig uitzicht. Geweldige tips en hulp van receptionist. Auto kan voor hotel geparkeerd worden en bus naar centrum gaat prima. Nog lekker om op terras iets te drinken tegen schappelijke prijs!

Datum van verblijf: april 2015