64 US$
Expedia.com64 US$
eDreams64 US$
Priceline57 US$
Beoordeeld op 3 november 2015 via mobiele applicatie

Een mooi en stijlvol ingericht hotel. Een fantastisch uitzicht over Granada. Maar wàt een héérlijke bedden hier! Matrassen om in weg te dromen, met een laken én een dekbed over je heen, vanuit bed genieten van het uitzicht door de hoge openslaande deuren van je kamer.
(Overigens zijn er ook kamers met minder uitzicht beschikbaar.)
Dit hotel is een pareltje! Laat je niet misleiden door die ene ster, dat is dus die parel!

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 9 juni 2015

Gezellig klein hotel met uitzicht over Granada en op loopafstand van het Alhambra (terugweg wel een beetje klimmen) S'morgens vroeg beginnen met een Spaans ontbijtje op het dakterras en s'avonds afsluiten met een Glaasje cava en genieten van het Uitzicht.

Kamertip: Wifi was alleen beschikbaar in de lobby en op het dakterras
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 9 mei 2015

De ligging t.o.v. het centrum en het Alhambra is erg gunstig. Zowel te voet als met het openbaar vervoer is alles bereikbaar. Zeer nuttig waren de tips van de vriendelijke Isabelle. Het parkeren voor het hotel is ook een pluspunt.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 26 april 2015 via mobiele applicatie

Schone kamer met prachtig uitzicht. Geweldige tips en hulp van receptionist. Auto kan voor hotel geparkeerd worden en bus naar centrum gaat prima. Nog lekker om op terras iets te drinken tegen schappelijke prijs!

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 5 mei 2014

de charme van een verblijf in Arabeluj houdt verband met de fantastische ligging van het hotel, vlakbij het Alhambra en het heerlijke park Carmen de los Martires. Wij genoten iedere avond van het fantastische uitzicht over de stad. de sfeer in het hotel is heel plezierig. Het hotel ligt niet op loopafstand van het centrum, maar er is een goede busverbinding.

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces