Hotel Princesa Solar
Melia Costa del Sol(Torremolinos)
215 US$
202 US$
161 US$
Melia.com
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 199 US$ per nacht.

Hotel Isabel(Torremolinos)
141 US$
168 US$
151 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 179 US$ per nacht.

125 US$
101 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 123 US$ per nacht.

231 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
60 US$
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 95 US$ per nacht.

Bajondillo Apartments(Torremolinos)
110 US$
98 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 115 US$ per nacht.

Hotel Riu Costa del Sol(Torremolinos)
304 US$
267 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 373 US$ per nacht.

• Aan het strand
23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier in mei 10 dagen geweest. Mooie ruime kamer met balkon en nette badkamer. Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Enkele keren per week schone lakens. Toppie! Het ontbijt was eenvoudig. Brood en broodjes waren niet altijd vers en het broodbeleg zonder smaak. Het zwembad was klein, maar het strand en de zee liggen op 5 minuten loopafstand. Dus heerlijk in zee gezwommen. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Wij komen hier nog wel een keer terug zonder ontbijt, dat kun je overal in de buurt krijgen.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een prima vakantie gehad, elf dagen. Ligging is aan de doorgaande weg tussen Torromolinos en Benalmedena, de weg is rustig met weinig verkeer! Bushaltes direct voor het hotel. Ongeveer 5 min lopen naar de drukke boulevard. De medewerkers zijn supervriendelijk, doen alles om het je naar je zin te maken en ze werken keihard! Hotel zelf is wat kleinschalig en ook gedateerd qua interieur maar het is er wel schoon. Zwembad met bar is prima, er zijn maar liefst 3 jacuzzi's aanwezig die dagelijks worden gereinigd. De kamer die wij hadden (8e verdieping) was klein maar ruim genoeg voor ons samen. 1 matras was vrij hard maar werd zonder problemen omgewisseld met een zachter exemplaar! Dat lukt niet in ieder hotel weten wij uit ervaring. Airco is geen overbodige luxe en werkt ook prima. Wij hadden half pension geboekt, ontbijt is prima, voldoende keuze! Avondeten was ik persoonlijk na een paar dagen zat aan het worden al was er iedere dag voldoende keuze en was alles ook goed qua versheid. Ik zelf vond het teveel standaard met weinig verrassingen! Van de 10 avonden hebben wij er 6 in het hotel gegeten! Als het slechte kwaliteit zou zijn eet je er minder. Prijzen van de drankjes in het hotel zijn goed te doen!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
15 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven 10 dagen in het hotel. De ligging was super tov het strand, het centrum is wel even lopen maar dat vonden we geen probleem. Het personeel was aardig en behulpzaam. Het hotel zelf is wel vernieuwd maar doet op sommige plekken wel wat verouderd aan. Geen gebruik gemaakt van het eten, veel teveel leuke en lekkere plekjes in de buurt. Zwembad en bubbelbad waren top.

Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie