Beoordeeld op 15 juli 2019 via mobiele applicatie

Boekte vandaag een apartement voor September, omdat ik er toch was belde ik om het te zien, dat was goed. Het was totaal niet zoals het op de fotos stond, dit apartement werd niet weergegeven maar verhuren het wel, beetje vreemd....was niet schoon, vreemde douche, heb intussen iets anders gevonden
Dit was via Hotels.com, Palm Beach nr 205

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 30 juni 2019

We hebben hier 5 nachten geslapen. Prima appartement. De douche was een beetje klein maar dat was het enige wat erop aan te merken viel. 2 x schone handoeken gekregen en 1 x schoonmaak. Personeel aan de receptie super vriendelijk en behulpzaam. En de locatie is top. Je bent zo op de boulevard. Wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super hotel hele relaxte receptie met eennet restaurant en een zeer goed ondrhouden zwembad , de kamers zijn ruim opgezet en alles wat nodig is is er ook en om de dag word er schoongemaakt en krijg je schone handdoeken . Hotel ligt op loopafstand van het centrum en strand

Datum van verblijf: juni 2018
SofiaGonzalezBurgin, Gerente van Palm Beach Club Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Hi Erik V,

Thank you for this great review! Glad to know that you have enjoyed your stay at Palm Beach Club.

Hope to see you back soon!

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

We boekten ons Appartement via Booking op basis van beschrijving en de Fotos, dit leek prima.... tot we ons Appartement binnen kwamen... werkelijk alles was vies, kapot, ondeugdelijk of anderszins slecht... te gek voor woorden, hoe durft men zoiets te verhuren..... buiten het overigens vriendelijke personeel was hier niets goeds over te melden...

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 4 februari 2018

Slechte bedden? Nee, daar hadden wij geen klagen van. Onderhoud laat niks te wensen over, zelfs iets te. Luidruchtig zijn sommige gasten helaas wel maar dat zijn de gasten zelf. Studio'tje was prima, groot genoeg. En de cafetaria is een schot in de roos, de ober kan een flink mondje Nederlands! Lekker en goedkoop eten kan je daar ook. Zowel dranken als schotels zijn er zeer verzorgd. Een enorm pluspunt, al vaker aangehaald, is het geweldig vriendelijke personeel. Van poetsvrouw via receptie tot kelner, iedereen is even gastvrij en vriendelijk!!

Kamertip: Vlakbij het strand maar toch weg uit de drukte
Datum van verblijf: januari 2018