“Geweldig verblijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel La Luna Blanca
Beoordeeld als nr. 2 van 71 hotels in Torremolinos
20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super verblijf gehad in La Luna Blanca. Fantastische service op alle vlakken: steeds zeer propere kamers, perfect ontbijt, steeds behulpzaam op alle mogelijke manieren. De kamers zijn zeer ruim en infrastructuur is prima in orde. Topper!

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

1 juni 2016 beoordeeld

Fantastisch...!!!!
Super schoon
Heerlijke bedden
Enorm vriendelijk
Zeer behulpzaan
Heerlijk ontbijtje op de kamer
Elke dag was het anders heerlijk
Zeker een aanrader die van rust houdt...top zou het zo weer boeken

Kamertip: Kamer 6 heerlijk bed met balkon
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
3 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel La Luna Blanca is een gezellig klein hotelletje iets achter de boulevard van Torremolinos gelegen. Wij hebben het daar top gehad,goed schoon en hele vriendelijke mensen. Dit hotel is uitermate geschikt voor mensen die de omgeving willen bezichtigen. Aanrader is de Japanse kamer met een fantastische badkamer

Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
3 juni 2015 beoordeeld

Met recht en reden een hotel met uitstekende beoordelingen. Een kleinood in Torremolinos, met al zijn protserige megahotels.
De kamers zijn ruim, licht, en, net als de badkamer, perfect in orde. In de kamer kan je thee of koffie zetten.
Het Japanse ontbijt is fantastisch net als de sashimi die ik als diner genomen heb. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, en overal zijn er prettige details waaraan aandacht geschonken wordt (kijk maar hoe je de factuur overhandigd wordt).
De wijk waar het gelegen is, is misschien niet hét van hét, maar "who cares" ?. Het strand is op wandelafstand, maar pas op, bij terugkeer wacht je een venijnige klim. Vlakbij is een supermarkt. Voor hen die per auto komen, is er een gratis ondergrondse parking.
Tenslotte, de laatste dag had ik heel vroeg mijn vliegtuig en kon dus niet ontbijten, maar geen nood : ik kreeg een lekker "knapzakje" mee.
Alhoewel ik nooit als toerist naar Torremolinos zou trekken, zou ik toch een uitzondering maken als ik hier kon logeren. Top !

• Verbleef: Mei, 2015, reisde voor zaken
1 maart 2015 beoordeeld

Dit hotel heeft 2 sterren. Blijkt al uit, dat er van dit sterrenverhaal in Spanje niks klopt.Wat lastig te vinden, maar dan ook de moeite waard.
Prima ontbijt, ruime schone kamers.
Zeer de moeite waard dit door Japanse mensen geleide hotel.

Kamertip: Als je kamer 5 en 6 (zijn met elkaar verbonden) boekt heb je een appartementje voor 4 personen met 2 ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Torremolinos bekeken
op 0.8 km afstand
Hotel Riu Nautilus
nr. 3 van 71 in Torremolinos
1.469 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel La Luna Blanca geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel La Luna Blanca

Bar/lounge Restaurant Roomservice Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 romantisch hotel in Torremolinos
Nr. 1 familiehotel in Torremolinos
Prijsklasse: 54 € - 103 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Hotel La Luna Blanca 2*
Aantal kamers: 9
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel La Luna Blanca met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
La Luna Blanca Torremolinos

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?