Melia Costa del Sol(Torremolinos)
265 US$
239 US$
168 US$
146 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 184 US$ per nacht.

270 US$
246 US$
189 US$
169 US$
Melia.com
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 197 US$ per nacht.

Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
121 US$
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 156 US$ per nacht.

Hotel Riu Costa del Sol(Torremolinos)
Gratis annuleren tot 28/07
271 US$
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
158 US$
Priceline
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 207 US$ per nacht.

18 oktober 2015 beoordeeld

Voor de eerste keer hier geboekt omdat ons "vaste" adres volgeboekt was. Bijzonder aardige ontvangst, men helpt met de bagage. Het appartement is compact maar goed uitgerust. Waterkoker, koffiezetapparaat, magnetron, broodrooster, alles is er. Alles superschoon. Men moet 2 trappen op naar de eerste verdieping. Er is een gehandicaptenliftje/stoel, maar die was buiten gebruik. Er zou een monteur komen, maar die is in de 5 dagen dat wij er waren niet geweest. Het was overigens ook niet onze voorwaarde om hier te boeken, maar was wel jammer omdat ik tijdelijk wat minder mobiel ben.
Het appartement ligt boven een restaurant, dus wel het raam gesloten houden i.v.m. geur en geluid. Het balkonnetje is piepklein. Verder prima locatie.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
1 week geleden beoordeeld