57 US$
Gratis annuleren tot 21/05/21
69 US$
Gratis annuleren tot 22/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
87 US$
50 US$
BESPAAR 37 US$
Expedia.com69 US$
Priceline57 US$
Trip.com87 US$
Beoordeeld op 10 december 2018

Een keurig hotel met Engels sprekend personeel. Het ontbijt is is keurig verzorgd, de kamers zijn dik in orde en de locatie van het hotel ten opzichte van het strand, winkels en restaurantjes is prima.
Eén nadeel was dat we nauwelijks geslapen hebben door de kwaliteit van ons matras. Ondanks dat het matras nagenoeg nieuw was, hadden we 's morgens erg veel last van onze rug. Ander nadeel is dat het hotel nogal gehorig is.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 13 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel Natursun ligt dicht bij zee en op loopafstand van het centrum van Torremolinos. Er is een klein buiten zwembadje. De kamers zijn klein en erg basic. Ook het ontbijt is eenvoudig. Het hotel lijkt meer op een jeugdherberg of hostel en er worden dan ook vaak groepen jongeren ontvangen. Het personeel is chagrijnig en niet bepaald behulpzaam.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 10 oktober 2018

Slechts 1 nacht verbleven. Kamer simpel met wat achterstallig onderhoud. Badkamer klein en toilet bleef lopen, na een bad genomen te hebben stond de halve badkamer blank... lek? Groot balkon met klein beetje zeezicht. Afstand naar het strand is 5 minuutjes lopen. Zwembad oke maar die muziek erbij hoeft voor mij niet, niet prettig als je een boek wilt lezen. Ontbijt basic maar voldoet voor paar keer wel, verblijf je langer dan zou wat meer variatie fijn zijn. Receptie allervriendelijkst, konden op dag van vertrek zelfs eerder ontbijten dan 8 uur. Ook een parasol voor op het strand kunnen lenen. Let op als je met de auto komt, rij niet helemaal door naar boven want dit is een doodlopende steile straat! De auto kan geparkeerd worden in de parkeergarage, even aanbellen en de deur wordt geopend. 10 euro per dag.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 mei 2018

heel proper hotel, doch ik zou het niet aanbevelen. Staff heel vriendelijk en behulpzaam.
Veel scholieren aanwezig die lawaai maken. Na melding bij staff-medewerker, geen probleem meer.
Ontbijt heel basic en 5 dagen hetzelfde gegeten. Op maandag 21 mei zelfs eitjes en broodjes gegeten van dag voordien!
Op badkamer steeds geur aanwezig van sceptisch putje.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 16 april 2018

Mooie kamers,moderne look.Eerste indruk was een 'lounge-gevoel',versterkt door de aangename 'chillingmuziek' aan het zwembad.Tot we de eerste groep jongeren het hotel zagen overrompelen: een hele school had er voor paar dagen zijn intrek genomen.Toen deze groep vertrokken was, en we dachten opnieuw van de stilte te kunnen genieten, konden we onze ogen niet geloven:een nieuwe groep van +- 100 !!jongeren deed er opnieuw zijn intrede.Een paar dagen later bij hun vertrek:opnieuw een hele school!! Gedurende ons weekverblijf hadden wij 3 verschillende scholen te logeren, dus dit kan geen toeval zijn! Gevolg:een zeer onaangename ervaring in het al kleine 'restaurant', eigenlijk meer een refter.Jammer, het complex heeft zeker vele troeven,maar ze gaan een keuze moeten maken als ze de kaart trekken voor hotel voor koppels of jeugdherberg!
Eten niet bijzonder: heel weinig variatie, niet warm.

Datum van verblijf: april 2018