Beoordeeld op 19 oktober 2019

Zeer goed hotel.
Animatie is top onderleiding van Archie I love my job.
Ruime keuze aan het buffet.
Bushalte voor het hotel ,alles goed bereikbaar
We komen zeker nog eens terug naar hier.
De kamer zijn proper en ruim.

Beoordeeld op 16 oktober 2019

Wij verbleven reeds vijf keren in dit hotel: drie keren in een kamer in het hoofdgebouw en de laatste twee keren in een "Andalusisch appartement", gelegen aan de rustige achterzijde van het hotel.
Inchecken in dit hotel voelt voor ons ondertussen een beetje als thuiskomen. Er werd sinds ons laatste verblijf geïnvesteerd in meer ruimte aan het zwembad, een bar aan de zeekant en modernisering van de appartementen.
Sterke punten van het hotel zijn de twee zwembaden (een rustig en eentje met meer animo), de uitgebreide all-in en de vriendelijkheid van het personeel.

Kamertip: Keuze tussen kamers in het hoofdgebouw (mooi zeezicht) of een appartementje aan de rustige achterzijde, tussen de bananenbomen.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 13 oktober 2019

Het eten is niet goed. Kamers zijn oud en aan renovatie toe. Personeel doet moeite om vriendelijk te zijn. Bij een all-inn hoort gratis internet in de hele accommodatie en niet alleen aan de receptie.

Beoordeeld op 10 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel, Andalusische kamer geboekt die versleten was dringend renovatie nodig, is niet meer van deze tijd en werd ook zeer slecht gepoetst, zeepvlek van tandpasta is 3 dagen niet opgekuist in badkamer, terras van de kamer vuil en bleef vuil, je mag echt niet in de hoekjes of onder meubels kijken want er blijft nogal wat achter. Hotel is met uitzondering van het restaurant volledig versleten kan nieuwe vloeren, deuren, meubels en 10.000 L verf gebruiken. Ontbijt goed, lunch en diner, smaakloos, personeel vriendelijk. Erbarmelijke wifi gratis of anders 25€ betalen wat ook niet bij 4* hotel past, ligzetels vuil en versleten, handdoekje leggen a volante Engels tattoo zeebonk all iners hotel max 3* en omdat het niet proper was 2*

Beoordeeld op 6 oktober 2019

Bij eerdere bezoeken was het hotel netjes en schoon
Nu word het echter niet meer onderhouden ... en niet goed gereinigd , Erg jammer , gevolg was twee van de familie met slechte luchtwegen en eentje die drie dagen met kramp in buik op bed gelegen heeft en mega aan diaree was !
Er is veel schimmel in de airco’s en appartementen , bij het zwembad was niet te zitten Ivm de vele vliegen ( super jammer voor de kids ) ze dwijlen wel maar met zijn vier met een emmertje en tussen de stenen zit amper voegsel dus erg schoon word het er niet van .
Personeel was wel weer super aardig en leuk .
Eten was ok , enkel mag er meer schoongemaakt worden dus al laten mensen asociaal veel achter voor personeel terwijl er veel afvalbakken staan .
Al met al hebben wij niet kunnen genieten zoals we dachten deze vakantie en was het ons het geld zeker niet waard