Melia Costa del Sol(Torremolinos)
Boek nu, betaal bij aankomst
153 US$
223 US$
190 US$
  • Aan het strand
Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
100 US$
317 US$
229 US$
Melia.com
  • Inclusief ontbijt
Hotel Riu Costa del Sol(Torremolinos)
Gratis annuleren tot 04/08
339 US$
317 US$
  • Gratis parkeren
Bajondillo Apartments(Torremolinos)
  • Gratis parkeren
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jesus rodriquez and rocio ruiz zijn geweldig, hebben ons super geholpen bij de poolbar! Altijd vrolijk! Wij hadden alleen wel mieren in onze kamer, en bij de receptie waren ze niet altijd even vrolijk

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Puente Real is niet slecht maar was niet helemaal wat we verwacht hadden. We reisden als gezin met baby en peuter.
Het inchecken verliep al niet correct aangezien de kamer bezet was door andere mensen. Toch konden we binnen met onze kaart! Dan opnieuw naar de receptie waarbij we een appartement kregen. Die eerste nacht hebben we daar ook geslapen. Maar de volgende dag vroegen we om toch naar een kamer te gaan zoals we gevraagd hadden met groot bed. Die ging om 12u klaar zijn en we kregen ook telefoon dat ze klaar was.
Toen we onze zaken ingepakt hadden en al verhuisd hadden naar de nieuwe kamernummer bleek deze toch nog niet klaar te zijn. Weer naar de receptie, bleek dat ze ons een foutieve kamer hadden opgegeven. Weer heel wat tijd kwijt hiermee. Dus organisatie kwam heel klungelig over en dat mag niet in zo een groot hotel. Uiteindelijk zaten we in de correcte en mooie kamer. Tussentijds reinigen kon wel beter. Op een week mogen de lakens wel 2x ververst worden. Zeker als de kindjes al eens iets gemorst hebben. Dit was dus niet gedaan.
Rondom het zwembad en in het resort was alles wel proper. Wat ons het meest stoorde was de handdoekenrun elke morgen aan het zwembad. Uitslapen was er niet bij..je moest al vroeg klaarstaan of je had geen plaats aan het zwembad. En in de late namiddag gaan was ook geen optie. Het zwembad sloot om 19u !!! Veel te vroeg dus. We hebben vaak op het strand doorgebracht. Rustiger en veel betere stoelen. Het eten was heel lekker. Ontbijt was echt uitgebreid en lekker. Avondeten was telkens gevarieerd. De mensen aan de poolbar en aan de barbecue waren supervriendelijk. We hebben een goeie vakantie gehad maar toch wat teveel minpuntjes die konden vermeden worden. Toen we op de laatste morgen na het ontbijt onze koffers wilden pakken raakten we niet meer binnen op de kamer met onze pasjes. Ik moest dan weer terug naar de receptie om deze opnieuw te activeren. Heel rare zaak. Daardoor weer wat tijd verloren waardoor we iets te laat waren (30min) om uit te checken. In die 30min twee keer iemand op de kamer gehad om ons aan te manen te vertrekken. Ik zei dat we problemen hadden met onze kamerdeur en dat we binnen enkele minuten de kamer gingen verlaten. Alles stond klaar maar we wilden toch nog even de baby verschonen. Aan de receptie vroeg men zelfs niet hoe het verblijf was geweest. Ik geef dit hotel een gemiddelde score enkel en alleen voor het eten en de vriendelijke mensen aan de bars en het restaurant. Voor ons is het geen aanrader.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
8 augustus 2017 beoordeeld

De vakantie was echt af en alles verliep naar wens en dat voor de prijs van ongeveer 1700 euro voor 12 dagen. Ik ben wel met de wagen gereden naar Spanje.De rijs zelf kost mij ongeveer 600 Euro. Echt een aanrader voor strandvakantie

Kamertip: Maakt niet uit waar je slaapt, het is op 300 meter van het strand.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

26 juli terug gekomen van een hele fijne vakantie in hotel Puente Real.
Als reisassistent kijk ik altijd kritisch naar een accommodatie maar er is weinig op aan te merken.
We werden zeer vriendelijk ontvangen. We hadden 3 superior kamers geboekt waarvan 1 groter was ivm bezetting van 4 personen.
De kamers zijn schoon, ruime badkamer en mooi balkon. De bedden lagen voor ons prima!
Een standaard kamer is kleiner.
Het eten is erg goed in het hotel. Genoeg keus en regelmatig een ander thema zoals Mexicaans, Aziatisch, Frans etc.
Op bepaalde tijden kan het druk zijn bij het restaurant maar lang wachten hebben we nog niet gehad. Naast alle maaltijden die je in het restaurant kunt eten is er bij de buitenbar ook een snackbar.
Je kunt daar naast patat, kip, hotdogs en tosti ook fruit en in de ochtend pancakes krijgen.
Het zwembad bestaat uit een hoofd zwembad, kinderbad en in een rustiger deel waar appartementen zitten nog een zwembad.
Het is helaas niet te voorkomen dat wanneer je graag bij het zwembad ligt, in de ochtend wanneer het zwembad toegankelijk is je handdoek moet gaan leggen.
Het strand is voor de deur. Je kan voor de deur een bus nemen naar Torremolinos centrum of Benalmadena.
Binnen 10 minuten loopafstand kun je met de trein naar de stad Malaga waar je in 15 minuten bent. Het personeel is zeer vriendelijk! Voor de kinderen wordt er genoeg georganiseerd en het hotel wordt zeer goed schoon gehouden.
Kortom heb ik en mijn familie een hele fijne vakantie gehad.
Bedankt Annabel, Juan, Tiffany, Estelle en alle andere personeelsleden voor de goede service en vriendelijkheid ☺.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
28 juli 2017 beoordeeld

Kamers waren dik in orde, personeel heel aangenaam en zeer behulpzaam, zwembaden super, alsook de animatie. Recent is er ook een restaurant bijgekomen, waar je ook als niet-hotelgast kan komen eten: enorm lekkere keuken! Aanrader! Het buffet voor de hotelgasten zelf is heel gevarieerd en hygiëne staat bovenop hun lijst! Volgend jaar gaan we terug, zeker weten.

Kamertip: Kamer met uitzicht op zee.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie