Beoordeeld op 12 november 2017 via mobiele applicatie

Was zeker niet makkelijk om een keuze te maken. Op aanbeveling van reisbureau toch gekozen voor PEZ ESPADA. Het eerste en oudste hotel van Torremolinos. Dateert van begin jaren 60. Hotel heeft zeker zijn charmes en de grandeur van weleer maar is nu aan renovatie toe. We hadden kamer met frontaal zeezicht op derde verdieping, de hoogste. Kamer is goed zonder meer. De vloerbekleding is ook al verouderd en de badkamer is zeker aan een renovatie toe. De badkamer is ook erg klein en amper plaats voor 2 personen.
Kameronderhoud ok, maar verlang niet dat er elke dag nieuwe flesjes shampoo staan, juist bij aanvang. Tandpasta is er evenmin.
Bij aanvang van verlof krijg je wel frisdrank en fles wijn. Alles nadien is te betalen, ook geen geen fles water op de kamer. Dus hier geen 4 sterren waard.
Personeel aan de receptie is kortaf en zakelijk.
Onderhoud kamer ok.
Restaurant goed zonder meer. Lekker eten geen probleem maar assortiment zou uitgebreider kunnen. Wel bij ontbijt en op vrijdagavond cava. Prijs voor de huiswijn of een andere Rioja zijn schappelijk.
Populatie is 75 % Brits en een aantal Belgen. In november wel quasi allemaal 70+.
Temperatuur was er nog heerlijk 23 graden.
Wat wel opvalt de rust en stilte in het restaurant, echt leuk zo te kunnen ontbijten of dineren.

Verbleef: november 2017, reisde met familie
Va L, Guest Relations MedPlaya van MedPlaya Hotel Pez Espada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

Geachte heer Ludo V,

Bedankt voor het kiezen van het hotel Pez Espada en voor het delen van uw ervaring met uw recente verblijf bij ons. Wij waarden uw feedback en hopen dat u weer bij ons zult blijven in de nabije toekomst.

Guest Relations MedPlaya

Beoordeeld op 5 juni 2017

Wij zijn nu voor de elfde achtereenvolgende jaar in Pez Espada geweest en hebben er weer een heerlijke vakantie gehad. Het goede weer en de vakantieomgeving helpen daar natuurlijk bij, maar het hotel zelf is grandioos en de medewerkers doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De prijzen zijn redelijk, de kamers zijn prima en het eten is geweldig. Dus wat wil je nog meer? Adults only misschien? Dat zou inderdaad wel prettig zijn want in dit hotel komen/kwamen voornamelijk ouderen.

Kamertip: Ga voor een clubroom. Die zijn goed gesitueerd en hebben een aantal extra's.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Va L, Guest Relations MedPlaya van MedPlaya Hotel Pez Espada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017

Geachte Ed,

Dank u voor uw verblijf en voor de herziening van het hotel en het delen van uw reactie van uw recente verblijf bij ons. We horen graag dat u van uw vakantie genoten heeft en we kijken ernaar uit om u weer volgend jaar naar de Pez Espada te verwelkomen.

Guest Relations MedPlaya

Beoordeeld op 31 mei 2017 via mobiele applicatie

Voor derde keer hier verbleven, voor het eerst met onze 3 volwassen kinderen en 2 schoondochters voor een speciale gelegenheid.

Nog altijd prima hotel, perfect gelegen aan de boulevard. Zeer goed ontbijt en dinerbuffet. Mooie ligweide, zwembad, zeer mooie kamer. Kortom: perfect hotel

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Va L, Guest Relations MedPlaya van MedPlaya Hotel Pez Espada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2017

Geachte Wim L,

Bedankt voor het beoordelen van het hotel en voor uw vriendelijke reactie. Het was een genoegen om je hier als gast en we kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Guest Relations MedPlaya Hotels

Beoordeeld op 23 mei 2017

buitengewoon prettig gelegen aan de boulevard van cariuela
heel mooi! prachtig gerenoveerd , zeer prettige sfeer, mede door de hartelijke vriendelijkheid van het personeel
mooie tuin met uitzicht op de boulevard ,kortom perfect!

Verbleef: mei 2017
Va L, Guest Relations MedPlaya van MedPlaya Hotel Pez Espada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2017

Geachte hschmitz2,

Bedankt voor uw reactie en uw verblijf bij ons. Wij verheug ons u weer te mogen ontmoeten in ons hotel Pez Espada in de nabije toekomst.

Guest Relations MedPlaya Hotels

Beoordeeld op 19 mei 2017

hotel biedt enorm veel ruimte. je hebt nooit de indruk dat het volledig bezet is ook niet in het restaurant)
keuken absoluut in orde. mooie kamers (waren in de clubkamers maar andere kamers ook gezien), boek zijdelings zeezicht of zicht zwembad.een hotel zoals het moet zijn. kom hier zeker terug

• Verbleef: mei 2017, reisde alleen