182 US$
146 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 182 US$ per nacht.

Melia Costa del Sol(Torremolinos)
252 US$
188 US$
170 US$
Melia.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 195 US$ per nacht.

Bajondillo Apartments(Torremolinos)
Gratis annuleren tot 28/07
128 US$
120 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 156 US$ per nacht.

Hotel Isabel(Torremolinos)
163 US$
138 US$
Priceline
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 154 US$ per nacht.

Hotel Riu Costa del Sol(Torremolinos)
Gratis annuleren tot 28/07
286 US$
269 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 329 US$ per nacht.

19 mei 2017 beoordeeld

hotel biedt enorm veel ruimte. je hebt nooit de indruk dat het volledig bezet is ook niet in het restaurant)
keuken absoluut in orde. mooie kamers (waren in de clubkamers maar andere kamers ook gezien), boek zijdelings zeezicht of zicht zwembad.een hotel zoals het moet zijn. kom hier zeker terug

• Verbleef: mei 2017, reisde alleen
3 mei 2017 beoordeeld

We verbleven hier obv half pension en waren tevreden over de buffets 's. 's Morgens met cava en 's avonds ook voldoende keuze.
Kamers proper maar klein beetje gedateerd. Zwembad in april nog iets te koud maar ook voor onze dochter van 2 een kinderbad aanwezig.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Va L, Guest Relations MedPlaya van MedPlaya Hotel Pez Espada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Geachte Wim V,

Dank u voor uw verblijf en uw vriendelijke reactie op uw verblifj en we kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen de volgende keer dat u Torremolinos bezoekt.

Met vriendelijke groeten,

19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door een vertraging konden we pas erg laat inchecken en misten we het diner.
Super service van het hotel, het restaurant was inmiddels gesloten maar ze hadden voor ons een bord met koude vleeswaren,vis, kaas etc met brood zodat we nog konden eten!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Va L, Guest Relations van MedPlaya Hotel Pez Espada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2017

Geachte Babette S,

Bedankt voor het kiezen van het MedPlaya Hotel Pez Espada en voor het delen van uw vriendelijke reactie met ons en we hopen dat u ons de volgende keer voor een langer verblijf zal kiezen.

Met vriendelijke groeten,

11 februari 2017 beoordeeld

heel ruime kamers met zicht op het zwembad heel centraal gelegen niet ver van de bushalte prive parking en aan de wandelboulevard er komen nieuwe kamers met zicht op de zee vanaf juni2017 jammer dat er geen inloop douche was

Kamertip: kamers met zicht op zwembad vanaf juni 2017 nieuwe kamers met zicht op zee
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
18 januari 2017 beoordeeld

Verblijf tussen 5 en 12 januari. Heel goede ligging, op wandelafstand van Benalmadena en Torremolinos-centrum. Iets ouder publiek. Kamer en badkamer waren basic. Geen last ondervonden van de bouw van nieuwe junior suites. Voldoende afwisseling in het eten (buffetvorm), mocht soms iets warmer zijn. Goede wifi-verbinding. Prijs/kwaliteit in orde.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Va L, Guest Relations van MedPlaya Hotel Pez Espada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2017

Beste jan r,

Dank u voor het kiezen van het MedPlaya Hotel Pez Espada voor uw vakantie in Torremolinos en voor het delen van uw waardevolle opmerkingen. We zijn blij te horen dat u plezierige tijd doorgebracht met ons en we hopen dat wij zullen u weer te verwelkomen in het hotel Pez Espada in de toekomst.

Vriendelijke groeten,