Beoordeeld op 19 mei 2017

hotel biedt enorm veel ruimte. je hebt nooit de indruk dat het volledig bezet is ook niet in het restaurant)
keuken absoluut in orde. mooie kamers (waren in de clubkamers maar andere kamers ook gezien), boek zijdelings zeezicht of zicht zwembad.een hotel zoals het moet zijn. kom hier zeker terug

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 mei 2017

We verbleven hier obv half pension en waren tevreden over de buffets 's. 's Morgens met cava en 's avonds ook voldoende keuze.
Kamers proper maar klein beetje gedateerd. Zwembad in april nog iets te koud maar ook voor onze dochter van 2 een kinderbad aanwezig.

Datum van verblijf: april 2017
Va L, Guest Relations MedPlaya van MedPlaya Hotel Pez Espada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2017

Geachte Wim V,

Dank u voor uw verblijf en uw vriendelijke reactie op uw verblifj en we kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen de volgende keer dat u Torremolinos bezoekt.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 19 april 2017 via mobiele applicatie

Door een vertraging konden we pas erg laat inchecken en misten we het diner.
Super service van het hotel, het restaurant was inmiddels gesloten maar ze hadden voor ons een bord met koude vleeswaren,vis, kaas etc met brood zodat we nog konden eten!

Datum van verblijf: april 2017
Va L, Guest Relations van MedPlaya Hotel Pez Espada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2017

Geachte Babette S,

Bedankt voor het kiezen van het MedPlaya Hotel Pez Espada en voor het delen van uw vriendelijke reactie met ons en we hopen dat u ons de volgende keer voor een langer verblijf zal kiezen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 11 februari 2017

heel ruime kamers met zicht op het zwembad heel centraal gelegen niet ver van de bushalte prive parking en aan de wandelboulevard er komen nieuwe kamers met zicht op de zee vanaf juni2017 jammer dat er geen inloop douche was

Kamertip: kamers met zicht op zwembad vanaf juni 2017 nieuwe kamers met zicht op zee
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 18 januari 2017

Verblijf tussen 5 en 12 januari. Heel goede ligging, op wandelafstand van Benalmadena en Torremolinos-centrum. Iets ouder publiek. Kamer en badkamer waren basic. Geen last ondervonden van de bouw van nieuwe junior suites. Voldoende afwisseling in het eten (buffetvorm), mocht soms iets warmer zijn. Goede wifi-verbinding. Prijs/kwaliteit in orde.

Datum van verblijf: januari 2017
Va L, Guest Relations van MedPlaya Hotel Pez Espada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2017

Beste jan r,

Dank u voor het kiezen van het MedPlaya Hotel Pez Espada voor uw vakantie in Torremolinos en voor het delen van uw waardevolle opmerkingen. We zijn blij te horen dat u plezierige tijd doorgebracht met ons en we hopen dat wij zullen u weer te verwelkomen in het hotel Pez Espada in de toekomst.

Vriendelijke groeten,