Melia Costa del Sol(Torremolinos)
208 US$
183 US$
249 US$
224 US$
  • Aan het strand
128 US$
118 US$
  • Aan het strand
Bajondillo Apartments(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
103 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 129 US$ per nacht.

Pierre & Vacances Residentie Torremolinos Stella Polaris(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
151 US$
134 US$
240 US$
192 US$
Melia.com
  • Inclusief ontbijt
183 US$
  • Zwembad
Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
73 US$
Hotel Isabel(Torremolinos)
154 US$
141 US$
Priceline
  • Zwembad
Hotel Boutique El Tiburón(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
156 US$
133 US$
Priceline
26 oktober 2017 beoordeeld

Wij zijn het afgelopen jaar gaan kijken wat er met Los Jazmines is gebeurd , zelfs het appartement waar we elk jaar naar toegingen , was verbouwd , we hebben het gezien . Jammer men heeft de sfeer eruit gehaald . Ook de prijs die men nu vraagt is van de gekken . De receptie in het hotel is verbouwd en veranderd , maar smaakloos ingericht . Het deed ons een beetje pijn . Na elf jaar hebben we afscheid genomen van Los Jazmines !!!!!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn 1 week in hotel Los Jazmines verbleven in het hoofdgebouw op de 6e verdieping. Prima hotel, nette kamers, elke dag werd schoon gemaakt en kreeg je nieuwe handdoeken. Goed sanitair en airco die je prima s'nachts aan kon laten zonder dat je last had van geluid of veel wind. Ontbijt was goed. Zwembad gezellig, werden geen bedjes gereserveerd en er was altijd wel plaats, zelfs in het hoogseizoen. Heerlijke sangria ook in de zwembad bar, top Ernesto!
Aanrader is ook om een drankje te doen in de cocktail bar op het dak, niet goedkoop maar wel heel lekker en die meiden daar zijn super vriendelijk!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
2 augustus 2017 beoordeeld

Los Jazmines is een goed betaalbaar knus hotel/appartementencomplex. Een Spaans 3-sterren-hotel, dus wie echt luxe zoekt, moet naar meer sterren kijken. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad is weliswaar relatief klein, dus logischerwijs zijn er regels als; niet duiken, geen zwembanden, geen bal spellen en geen ligbedden onnodig bezet houden. Maar op het strand, heerlijk aan de overkant van de straat is dat allemaal geen enkel probleem. Ontbijt en diner raden wij hier wel af, maar in de omgeving veel restaurantjes waar je goedkoper, gezelliger en lekker kunt eten, bijv. Poseidon aan de overkant als aanrader. Het hele complex wordt opgeknapt zonder dat wij daar overlast van hadden. Wij hadden één 2-persoons hotelkamer met 2 bedden en een 4-persoons appartement met 2 slaapkamers. De meeste hotelkamers zijn intussen gerenoveerd en zijn uitstekend. Het appartement wat basic, maar verder prima: Een klein keukentje met alles erop en eraan en een heerlijk groot balkon als pluspunt. Nadeel van het appartement was wel het woonkamertje wat ons erg klein lijkt bij minder mooi weer. Ook kamer met 2-persoonsbed was eigenlijk te klein en onpraktisch; de slaapkamerdeur liep vast op het bed en kon slechts gedeeltelijk open. Desalniettemin hier een meer dan aangenaam verblijf gehad.

Kamertip: Meeste hotelkamers op de begane grond hebben geen eigen terrasje
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Los Jazmines H, Director de Recepción van smartline Los Jazmines, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017

Muchas gracias por su comentario.
Nos agrada saber que disfrutó de su estancia.
Tendremos en cuenta sus comentarios para futuras mejoras.
Gracias de nuevo :)

19 juni 2017 beoordeeld

Dit hotel is werkelijk overal zeer dichtbij : winkels, centrum, openbaar vervoer, restaurants ...
Om het strand te bereiken, hoef je enkel maar de baan over te steken.
Verder is dit een eenvoudig hotel met een prima prijs/kwaliteitverhouding.
Kamer en badkamer zijn eenvoudig en praktisch ingericht en zeer proper. Elke dag werd er gekuist en werden handdoeken vervangen.
Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijt is eenvoudig maar aangezien ze hiervoor maar 6 euro aanrekenen, vinden we het ok.
Wat ons wel tegenviel, was dat het restaurant in de kelder gelegen is. Dit was zeer ongezellig en leek op een refter zonder ramen.
Het avondeten werd ook hier geserveerd maar dit kunnen we niet beoordelen aangezien wij hiervan geen gebruik maakten.
Verder hebben wij hier een mooie vakantie beleefd.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
18 september 2016 beoordeeld

Wij hebben een 3 kamer appartement en dat ziet er prima uit. Maar er zijn ook appartementen met 1 kamer en zonder terras of balkon. Deze zijn erg klein en er wordt dan ook stevig over geklaagd. Dus goed opletten als je iets boekt. De ontbijt zaal zit in de kelder en is een beetje kil. Maar het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De ligging van dit hotel, appartementencomplex is wel prachtig, overal dichtbij.

Verbleef: september 2016