22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Absoluut een aanrader als je voor een niet al te dure prijs op zoek bent naar een hotel in torremolinos. Het interieur is wellicht niet zo modern maar alles is erg schoon en heel ruime kamers. Badkamer is wat verouderd maar geen schimmel en de douche is erg goed, goede straal. Bedden liggen ook aangenaam en de locatie is perfect. Van hier is alles goed bereikbaar en de receptie medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam bij het boeken van o.a.excursies en het huren van een auto. Keuken hebben wij enkel gebruikt voor ontbijt maar is prima uit gerust om een simpele maaltijd te bereiden. Er is alleen geen afwasborstel en afwasmiddel beschikbaar.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Francisco M, Director General van Bajondillo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Beste Wendy,

Eerst en vooral bedankt voor je feedback. Het doet ons deugd om deze positieve woorden te ontvangen van onze klanten. Dit bewijst dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve herrinering mee naar huis nemen van de Bajondillo in Torremolinos.

Zonnige groeten,

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een studio aan de binnenring op de 1e verdieping, met zijzeezicht. Werkelijk ongelooflijk compleet, aan alles is gedacht. Een geweldige locatie, op de boulevard en heel dicht bij het centrum.Studio’s zijn netjes en onlangs gerenoveerd. Wij adviseren wel altijd een studio of appartement aan de binnenring te boeken, aan de buitenkant is het toch wat minder. Het enige minpunt is dat de studio’s gehorig zijn en dat is de reden waarom we de vijfde ster niet gaven. Verder alleen maar positief, komen hier zeker nog eens terug.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Francisco M, Director de Recepción van Bajondillo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

Beste Renee,

Het doet ons een groot plezier zulk comentaar te lezen over ons complex. Elke dag opnieuw doen we ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen. Mocht u in de toekomst weer van van plan te zijn om Torremolinos te bezoeken, dan mag je ons gerust kontakteren. Met veel plezier heten we u opnieuw welkom ins ons hotel.

Vriendelijke groeten,

15 januari 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel. De kamers waren iets gedateerd.
Het ontbijt buffet was prima met van alles wat.
Er is een mooie tuin met zwembad en kan via de tuin zo naar het strand.
Er is ook een gezellige bar ( met redelijke prijzen).

Kamertip: Vraag uitzicht op zee.
Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Francisco M, Director General van Bajondillo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2018

Dear Guest,.

We are grateful for making Apartamentos Bajondillo your home away home.
Thank you so much for your confidence in our service and your kind words , we are happy to have fulfilled your expectations.

We hope to have the chance to welcome you back again soon.

Sincerely,

22 december 2017 beoordeeld

Komen hier al jaren nazomeren in de laatste 2 weken van september. Omgeving en hotel op een toplokatie.
Hotel is gewoon super, beetje gedateerde kamers maar schoon en hebben alles wat je nodig hebt. Zijn druk aanm het renoveren. Beslist de moeite waard

Verbleef: september 2017
Francisco M, Director General van Bajondillo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017

Dear Guest,

On behalf of the whole team, we are more than delighted to read your wonderful opinion about your stay at Apartamentos Bajondillo. We apreciate the time you have dedicated to recommend us on Tripadvisor.com.

Looking forward to serving you again in the future.

Kind regards,

22 oktober 2017 beoordeeld

Studio met groot dubbel bed, goeie matras, airco, zithoek, flatscreen TV met veel buitenlandse posten, kleine keukenblok (2-pits vuur) en terras met tafel en stoelen. Badkamer is aan vernieuwing toe. Wel nieuwe doucheknop en lekker warm water. Mits bijbetalen (9 Euro) kan je voor een zéér uitgebreid ontbijt in de bar kiezen. Tuin met groot zwembad (20 meter). Geen kinderbad. Geen handdoeken voor het zwembad. Aan de receptie worden veel verschillende talen gesproken, zelfs Nederlands.
Een aanrader voor strandvakantie in Torremolinos tegen schappelijke prijs. Voldoende restaurantjes en bars in de omgeving. Ook Calle San Miguel ligt om de hoek.

Kamertip: Planta 6A, Bajondillo C, kant van het zwembad : bij warm weer ideaal want er komt bijna geen zon.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Francisco M, Director General van Bajondillo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Beste reiziger,

Bij deze danken we u voor de tijd die u heeft genomen om u ervaring te delen met andere reizigers. Het doet ons een groot plezier te lezen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij hopen u in de toekomst weederom te mogen verwelkomen in ons appartementen complex Bajondillo.

Vriendelijke groeten.