Bajondillo Apartments
Melia Costa del Sol(Torremolinos)
214 US$
204 US$
  • Zwembad
Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
147 US$
136 US$
Priceline
15 januari 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel. De kamers waren iets gedateerd.
Het ontbijt buffet was prima met van alles wat.
Er is een mooie tuin met zwembad en kan via de tuin zo naar het strand.
Er is ook een gezellige bar ( met redelijke prijzen).

Kamertip: Vraag uitzicht op zee.
Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Francisco M, Director General van Bajondillo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2018

Dear Guest,.

We are grateful for making Apartamentos Bajondillo your home away home.
Thank you so much for your confidence in our service and your kind words , we are happy to have fulfilled your expectations.

We hope to have the chance to welcome you back again soon.

Sincerely,

22 december 2017 beoordeeld

Komen hier al jaren nazomeren in de laatste 2 weken van september. Omgeving en hotel op een toplokatie.
Hotel is gewoon super, beetje gedateerde kamers maar schoon en hebben alles wat je nodig hebt. Zijn druk aanm het renoveren. Beslist de moeite waard

Verbleef: september 2017
Francisco M, Director General van Bajondillo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017

Dear Guest,

On behalf of the whole team, we are more than delighted to read your wonderful opinion about your stay at Apartamentos Bajondillo. We apreciate the time you have dedicated to recommend us on Tripadvisor.com.

Looking forward to serving you again in the future.

Kind regards,

22 oktober 2017 beoordeeld

Studio met groot dubbel bed, goeie matras, airco, zithoek, flatscreen TV met veel buitenlandse posten, kleine keukenblok (2-pits vuur) en terras met tafel en stoelen. Badkamer is aan vernieuwing toe. Wel nieuwe doucheknop en lekker warm water. Mits bijbetalen (9 Euro) kan je voor een zéér uitgebreid ontbijt in de bar kiezen. Tuin met groot zwembad (20 meter). Geen kinderbad. Geen handdoeken voor het zwembad. Aan de receptie worden veel verschillende talen gesproken, zelfs Nederlands.
Een aanrader voor strandvakantie in Torremolinos tegen schappelijke prijs. Voldoende restaurantjes en bars in de omgeving. Ook Calle San Miguel ligt om de hoek.

Kamertip: Planta 6A, Bajondillo C, kant van het zwembad : bij warm weer ideaal want er komt bijna geen zon.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Francisco M, Director General van Bajondillo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Beste reiziger,

Bij deze danken we u voor de tijd die u heeft genomen om u ervaring te delen met andere reizigers. Het doet ons een groot plezier te lezen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij hopen u in de toekomst weederom te mogen verwelkomen in ons appartementen complex Bajondillo.

Vriendelijke groeten.

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst geboekt bij Banjondilo, alle preferenties na gekomen, schoon en prima bedden, gewoon een super studio die zijn geld waard is, zeker niet voor het laatst geboekt.
Personeel super vriendelijk, mooie tuin welke dagelijks wordt bijgehouden.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Francisco M, Director General van Bajondillo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2017

Dear Guest,

Thank you for the excellent review on TripAdvisor for Apartamentos Bajondillo We are glad to read that your stay was a pleasant and comfortable. Your comment is greatly appreciated and we look forward to having you as our guest again soon.

Sincerely,

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt direct aan het strand. Grote schone kamers met grote badkamer. Kamers hebben een balkon met zicht op zee. Airco werkt prima. Het complex heeft een groot zwembad. Het ontbijtbuffet is prima. Vriendelijk personeel.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Francisco M, Director General van Bajondillo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2017

Beste reiziger,

Het doet ons een groot plezier deze positieve feed back te mogen ontvangen. Ons doel is dat onze klanten tevreden weer naar hun eigen land reizen. Niet altijd lukt dat, vandaar dat we ook graag negatieve feedback ontvangen, waar we dan weer uit kunnen leren en verder weerken aan de perfectie. Weederom bedanken we u voor de tijd die u heeft genomen om deze leuke feed back te delen met andere reizigers. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten,