Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben erg genoten van onze vakantie in dit hotel. Hadden een suite met frontaal zeezicht!schitterend!Het personeel in dit hotel is byzonder klantvriendelijk zowel aan de receptie als in de eetzaal. Iedereen heeft plezier in zijn werk. De schoonmaaksters hebben het druk maar zijn vriendelijk en netjes. Tegenover het hotel heerlijke strandbedden met parasols. Ook s avonds een gezellige boulevard. Lopend naar de gezellige haven is erg leuk Een echte aanrader dit hotel

Beoordeeld op 21 juni 2018

Ontvangst aan de receptie in het Nederlands is een pluspunt.
Mooie kamers, super lekker eten!
Perfecte ligging, je kan echt ver wandelen over de dijk. Op wandelafstand van Torremolinos. Met de bus kan je makkelijk naar Malaga.
Het handdoek leggen aan het zwembad in de vroege uurtjes is niet aan mij besteed, maar wij huurden altijd een ligzetel aan het strand voor het hotel. Veel rustiger en toch vlakbij het zwembad om een duik te nemen.
De sfeer in de bar 'savonds is altijd leuk, vooral het terras buiten!
Alles om te genieten van een topvakantie!

Beoordeeld op 18 juni 2018

Receptie personeel vriendelijk en gedienstig - bevelen wel de markt op donderdag aan, puur tijdverlies niets anders dan minderwaardige, lelijke producten...
Olé-restaurant absoluut geen meerwaarde - niet aan te raden (zou veel beter kunnen)
Kamer netjes gepoetst. Veel mensen dicht op elkaar rond het zwembad en problemen met reserveren van zetels. Men is verplicht om heel vroeg op te staan en handdoek te leggen...
Snacks voor over de middag kunnen ook beter (wanneer men vaak in Riu hotels verblijft
mag er hier meer afwisseling en een gezondere keuken!)
De omgeving stelt ook niet veel voor, heeft natuurlijk niets met hotel te maken.
Muziek en avondshow is wel ok.
Hotel voor oudere zonnekloppers met alle respect.

Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel hebben we uitgezocht omdat we alle gemakken en voorzieningen wilden ivm mijn ouders die al op leeftijd zijn en mijn vader een stok en af en toe een rolstoel nodig heeft. Bij aankomst bleek al de vriendelijkheid bij de receptie. We kwamen in de avond aan en ze wilden dat we eerst gingen eten en daarna inchecken. Geen haast hadden ze en ook in het buffet restaurant werden we vriendelijk ontvangen. Dit is heel de vakantie zo geweest overal waar je zat en je wat vroeg of bestelde, je kreeg altijd een vriendelijk antwoord.Voor mij en mijn ouders was dit hotel al zijn sterren meer dan waard, het buffet was echt uitmuntend, elke dag anders veel keus en altijd aangevuld. Gelukkig was dit een hotel,waar geen kinderen mochten dus heerlijk rustig in het hotel en om en in het zwembad, jammer is alleen dat het zwembad water ijskoud is wat ik niet echt lekker vind maar dat is misschien persoonlijk. De ligging is perfect aan de boulevard, een deur door die je vanaf de buitenkant met een code open moet doen dus veiligheid voor alles, je kan in de tuin over de reling zo op de boulevard kijken en s'morgens de mensen voorbij zien rennen en wandelen.Kortom een top hotel.

Beoordeeld op 7 juni 2018

Mooi hotel met prima locatie maar toch wat minpunten. We hadden een kamer in het hoofdgebouw wat erg gehorig was, je kon mee luisteren wat de buren vertelde. Het wc in de badkamer stond tussen twee wanden met een breedte van 60 cm wat me niet erg bevordelijk lijkt voor minder slanke mensen. De airco werkte maar op bepaalde tijden en was in de nachtelijke uren uitgeschakeld waardoor het tijdens het slapen erg warm werd. De kamer werdt iedere dag keurig schoongemaakt en ook de rest van het hotel was het wat hygiene betreft top. In het restaurant kon je goed en uitgebreid eten alleen vond ik persoonlijk dat de tafeltjes erg dicht tegen elkaar stonden! Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2018