Beoordeeld op 17 mei 2018

Mooi, verzorgd hotel. Mooie, grote kamers met fantastisch uitzicht over de zee.
Grote badkamer met inloopdouche.
Zeer verzorgde buffetten. Wel heel druk. Jammer dat de vroege shift (18u) reeds om 19.20u van tafel moet agv de volgende shift.
Leuk ontbijten buiten, jammer geen diner buiten.
Zeer verzorgd zwembad, super vriendelijk personeel ad balie maar ook de garçons.
Wel hotel voor gepensioneerden maar we hadden daar niet echt last van.
Handdoeken bleven wel op stoel hangen aan het zwembad terwijl mensen niet meer te zien waren Zeer goede liggen aan de boulevard. Leuk om uitstapjes te doen.

Kamertip: Kamers met diagonaal zeezicht.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 20 maart 2018

Prima hotel gelegen aan de promenade langs het strand. Erg schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt en diner zijn in buffetvorm. Erg veel keus, zowel warm als koud. Er is ook een á la carte restaurant. Leuke bar met buitenterras. Buitenzwembad met ligbedden. Binnenbad, stoombad en fitnessruimte. Veel winkeltjes en eettentjes in de buurt.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 12 februari 2018 via mobiele applicatie

Pas terug van een weekje Spanje in Riu Nautilus. Prachtig gerenoveerd hotel. Super netjes onderhouden. De ontvangst aan de receptie was heel hartelijk en efficiënt. We kregen er zelfs een welkomstdrankje. Personeel is meertalig, zelfs Nederlands. De kamer voldeed aan alle wensen en werd elke dag grondig gepoetst. Het restaurant bood een grote keus aan gerechten en zorgde voor voldoende afwisseling. Het personeel was ook hier weer super vriendelijk en behulpzaam. Aangezien we niet veel geluk hadden met het weer ( eerder fris ) werd de bar gebruikt om iets te drinken. Kortom het was een prachtig hotel. Misschien niet voor jonge mensen, want het publiek was eerder gepensioneerden. Zou het voor die categorie zeker aanraden en ga er zeker nog terug!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 30 december 2017

de locatie de kamers heel goed geweldigen sercive ook het personeel zeer schoon en zeer goed eten wij komen beslist terug groot zwembad ook binnen zwembad gratis en stoombad en bubbelbad gewoon niets op af te keuren wij kijken al uit naar volgend jaar

Kamertip: kamers met zonzijde
Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 21 november 2017

Het hotel is bijzonder mooi een smaakvol ingericht en ideaal gelegen aan een wandelboulevard. Het personeel is super vriendelijk en aan de receptie spreken ze de meeste voor de hand liggende talen waaronder dus ook het Nederlands wat de communicatie dus echt gemakkelijk maakt. De kamers zijn voorzien van alle luxe en enorm proper net zoals de rest van het hotel. Voor ons was het ideaal om te genieten van een weekje weg van alle drukte en stress!

Datum van verblijf: november 2017