“HET PERSONEEL IS HET NEUSJE VAN DE ZALM”
Beoordeling van Hotel Riu Nautilus

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Riu Nautilus
Beoordeeld als nr. 4 van 71 hotels in Torremolinos
4 november 2016 beoordeeld

mooi hotel mooie kamers goed onthaal maar opgelet voor de kamers je moet bij de boeking zeker bij de laagbouw mag je de straatkant niet nemen kamers rechtover en rond het zwembad hebben het mooiste uitzicht voor de rest niets dan goeds over dit hotel heel proper en overal kortbij Torremolinos en Benalmadena puerto marina (de mooie jachthaven) liggen allemaal kortbij en kan je allemaal te voet doen,voor ouderen is dit zeker een goed hotel en ik kan je verzekeren dit personeel is zeker niet nep maar HEEEEEL oprecht , ik kan jullie trouwens melden dat dit hotel met meer dan 300 kamers helemaal volgeboekt was op de dag dat wij daar vertrokken en dat was op 3 -11-2016.als je dit hotel neemt maak je zeker een goede keuze en kies je niet voor TRUMP maar voor zekerheid.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie

2 november 2016 beoordeeld

De kamers zijn heel mooi en ruim alsook de badkamer.
Zijdelings terras is leuk maar weinig zon, dus niet van genoten.
Maar veel zon en genoeg plaats aan het zwembad
Receptie en onthaal super snel en vriendelijk in alle talen.
Misschien koffie en thee faciliteiten op de kamer zou een surplus zijn.
Toplocatie, niet ver van de jachthaven.

18 oktober 2016 beoordeeld

Dit hotel is door de Riu groep volledig vernieuwd enkele jaren geleden en mogen wij omschrijven als héél goed. Mooie ligging aan de Paseo Maritimo de la Carihuela op wandeldijkbreedte van het strand, prachtige tuin met groot zwembad en ligweides, snack en restaurant in deze tuin, moderne fitnessruimte en binnenzwembad en welnessruimte in de kelder naast de tuin, groot buffetrestaurant (enkel 's avonds) met zicht op tuin en strand, bar mer spektakels 's avonds juist er boven, grote receptie met loungesalon, leuke praktische kamer met terras en super vriendelijk meertalig personeel.
Een nadeel voor ons was de leeftijd van het oktoberklienteel, een engelse home!
Ook de ontbijt- en dinerbufetten waren aangepast aan dit ouder engels publiek. Dus was dit onze laatste adults only booking.
Maar in feite viel alles nog mee!

Kamertip: Vermijd kamers op de zijkanten links nachtlawaai van hollandse bar en rechts hotel Sol Timor dat een ...
18 oktober 2016 beoordeeld

Hotel volledig gerenoveerd. Heel mooi. Grote kamer met heel goed bed.
Lekker gevarieerd eten. A la carte restaurant Olé, 2 x gedaan door zéér lekker.
Vriendelijk personeel, zowel receptie, restaurant en poetsdame. Mooie tuin met voldoende zonnebedden.

Kamertip: In het hoofdgebouw
7 oktober 2016 beoordeeld

Onze vakantie was uitstekend. Heel mooi, proper, groot hotel. zeker een aanrader aangezien adults only. Grote kamers, alles heel proper, al het personeel heel vriendelijk. Uitstekende ligging, vlakbij Benalmadena jachthaven met veel winkeltjes en gezellige terrasjes. Lekker eten in het hotel. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij gaan zeker terug.

Kamertip: zeker geen gelijkvloers = kijken op hoge haag en ook geen straatkant = hinder van cafe
  • Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Torremolinos bekeken
op 0,2 km afstand
Hotel La Luna Blanca
nr. 2 van 71 in Torremolinos
353 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Riu Nautilus geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Riu Nautilus

Adres: Avenida Salvador Allende 39 | Torremolinos - Malaga, 29620 Torremolinos, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Torremolinos
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 romantisch hotel in Torremolinos
Nr. 2 spahotel in Torremolinos
Nr. 2 luxe hotel in Torremolinos
Nr. 3 hotel aan het strand in Torremolinos
Prijsklasse: 101 € - 206 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Riu Nautilus 4*
Aantal kamers: 293
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Riu Nautilus met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Riu Nautilus Torremolinos
Riu Nautilus Hotel Torremolinos

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?