Hotel Riu Nautilus
Melia Costa del Sol(Torremolinos)
237 US$
151 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 178 US$ per nacht.

154 US$
149 US$
238 US$
222 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 268 US$ per nacht.

185 US$
Bajondillo Apartments(Torremolinos)
99 US$
Orbitz.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 121 US$ per nacht.

Hotel Riu Costa del Sol(Torremolinos)
268 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 388 US$ per nacht.

118 US$
101 US$
Hotwire.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 129 US$ per nacht.

2 november 2016 beoordeeld

De kamers zijn heel mooi en ruim alsook de badkamer.
Zijdelings terras is leuk maar weinig zon, dus niet van genoten.
Maar veel zon en genoeg plaats aan het zwembad
Receptie en onthaal super snel en vriendelijk in alle talen.
Misschien koffie en thee faciliteiten op de kamer zou een surplus zijn.
Toplocatie, niet ver van de jachthaven.

18 oktober 2016 beoordeeld

Dit hotel is door de Riu groep volledig vernieuwd enkele jaren geleden en mogen wij omschrijven als héél goed. Mooie ligging aan de Paseo Maritimo de la Carihuela op wandeldijkbreedte van het strand, prachtige tuin met groot zwembad en ligweides, snack en restaurant in deze tuin, moderne fitnessruimte en binnenzwembad en welnessruimte in de kelder naast de tuin, groot buffetrestaurant (enkel 's avonds) met zicht op tuin en strand, bar mer spektakels 's avonds juist er boven, grote receptie met loungesalon, leuke praktische kamer met terras en super vriendelijk meertalig personeel.
Een nadeel voor ons was de leeftijd van het oktoberklienteel, een engelse home!
Ook de ontbijt- en dinerbufetten waren aangepast aan dit ouder engels publiek. Dus was dit onze laatste adults only booking.
Maar in feite viel alles nog mee!

Kamertip: Vermijd kamers op de zijkanten links nachtlawaai van hollandse bar en rechts hotel Sol Timor dat een colonie is voor engelse hooligans.
18 oktober 2016 beoordeeld

Hotel volledig gerenoveerd. Heel mooi. Grote kamer met heel goed bed.
Lekker gevarieerd eten. A la carte restaurant Olé, 2 x gedaan door zéér lekker.
Vriendelijk personeel, zowel receptie, restaurant en poetsdame. Mooie tuin met voldoende zonnebedden.

Kamertip: In het hoofdgebouw
7 oktober 2016 beoordeeld

Onze vakantie was uitstekend. Heel mooi, proper, groot hotel. zeker een aanrader aangezien adults only. Grote kamers, alles heel proper, al het personeel heel vriendelijk. Uitstekende ligging, vlakbij Benalmadena jachthaven met veel winkeltjes en gezellige terrasjes. Lekker eten in het hotel. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij gaan zeker terug.

Kamertip: zeker geen gelijkvloers = kijken op hoge haag en ook geen straatkant = hinder van cafe
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
28 september 2016 beoordeeld

Een prachtig gelegen hotel, spijtig dat zij niets of weinig ondernemen om de muziekhinder (gebonk van zware bastonen) te weren van het ernaast gelegen Hollands café dat tot 02:30 uur live muziek speelt. Deze muziek is duidelijk te horen tot in onze hotelkamer 032 en dit met gesloten ramen. Na onze klacht hebben wij wel een andere kamer 402 in het hoofdgebouw gekregen. Hier geen hinder meer ondervonden. Zowel Jetair België als het hotel doen alsof er nog geen klachten gekend zijn. Met deze kan iedereen die nu wel klachten moest hebben naar mijn klacht verwijzen gekend onder reservatie: 017793975 Jetair België datum verblijf: 17/9/2016 tot 24/9/2016 De Ceuster. Bij mijn klacht op de 3de nacht gebonk, kreeg ik te horen van de receptie dat men in Spanje tot 24 uur live muziek mag spelen met soms toelatingen tot 02:00 uur. Verder dat zij de nacht ervoor de politie ervoor gebeld hebben en deze niets doet? Raar want nadien beweert iedereen van geen hinder te weten? Voor de rest alles naar wens en een aanrader, mits goede kamer.

Kamertip: Als niet graag muziekgebonk in je bed wenst te horen kamers rondom 032 vermijden of zeker vragen of dit geluidsprobleem reeds verholpen is
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner