Marconfort Griego Hotel
Melia Costa del Sol(Torremolinos)
214 US$
236 US$
221 US$
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 261 US$ per nacht.

154 US$
144 US$
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 160 US$ per nacht.

232 US$
  • Inclusief ontbijt
104 US$
101 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 120 US$ per nacht.

168 US$
151 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 170 US$ per nacht.

Hotel Isabel(Torremolinos)
141 US$
132 US$
Bajondillo Apartments(Torremolinos)
99 US$
Orbitz.com
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 115 US$ per nacht.

Hotel Riu Costa del Sol(Torremolinos)
268 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 396 US$ per nacht.

Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
18 oktober 2017 beoordeeld

Hotel Algemeen:
Centraal gelegen nabij het centrum van Torremolinos. In bebouwde zone. Gezellige straatjes ; Het hotel is recentelijk vernieuwd. Gezien het publiek dat ze met hun All-Inn formule bereiken ben ik benieuwd hoelang het ‘nieuw’ blijft. Het personeel is vriendelijk en qua hygiëne valt er niet op te merken. De publieke ruimten alsook de kamer worden goed onderhouden.
Eén heel groot nadeel is dat de kamers zéér gehorig zijn en dus quasi niet geissoleerd. Je hoort alles. Geluid van Ruzie, seks, douchen van de buren krijg je als achtergrondgeluiden cadeau. Tevens géén koelkast verkrijgbaar op de kamers.

Maaltijden:
Ontbijt: vrij goed en voldoende keuze
Lunch & Dinner veel keuze maar soms van bedenkelijke kwaliteit. Het eten is onvoldoende verwarmd dat een groot risico op de ‘tourista’ in de hand werkt.

Besluit:
ondanks dat het hotel een vierde ster kreeg is dit absoluut géén 4 sterren hotel. Iemand die zoekt naar degelijke kwaliteit kan ik alleen maar aanraden een duurdere All-inn formule te zoeken. Ik doe het in geen geval meer voor dit hotel. Neem zeker niet kamer 1830 (veel lawaai en geur van de keuken)

Kamertip: Neen zeker niet kamer 1830
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Gemma M, Director de Recepción van Marconfort Griego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2017

Beste GFactor1961,

Bedankt voor de tijd om te reageren op onze vestiging. Ons hotel heeft 4 sterren omdat het voldoet aan de huidige regels van hotels in zijn categorie. Wij betreuren het ongemak met betrekking tot het geluid van aangrenzende kamers. We hebben geen koelkasten in de kamers, maar we adverteren niet dat we ze hebben, dus ik betreur dit misverstand.

Ons eten wordt meestal zeer gewaardeerd onder de gasten die in ons hotel verblijven. Wij voldoen aan alle hygiëne- en gezondheidsvoorschriften en onder geen omstandigheid wordt het voedsel opnieuw verwarmd of gereserveerd. We hebben de hele week een ander dagelijks menu voorbereid.

Wij betreuren dat u uw verwachtingen niet heeft voldaan. Een groet.

8 oktober 2017 beoordeeld

Ook al ben ik al diverse keren in dit hotel geweest, toch blijft het iedere keer weer verrassen. Na een prettige ontvangst aan de receptie snel naar de kamer. Het eten was gevarieerd en niet koud. Niet meteen als de deuren van het restaurant opengaan naar binnen stormen, maar enkele minuutjes wachten. Warm eten wordt constant aangevuld. Er is ook een speciaal buffet voor vegetarisch en glutenvrij eten. Ook een hele verbetering is de koffiebar. Hier kun je dit jaar diverse soorten heerlijke koffie bestellen. Ook de Pepe bar heeft een frisse opknapbeurt gehad. Personeel was en is nog steeds vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het hotel kun je prima met bus en/of trein er op uit gaan. Prima hotel waar ik nog vaker hoop terug te keren.

Kamertip: Is toegankelijk voor mindervaliden
  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Gemma M, Director de Recepción van Marconfort Griego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Geschatte Ad,
Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en voor uw commentaar. We zijn erg blij dat u van plan bent om bij ons te blijven. Een groet.

30 september 2017 beoordeeld

Het hotel is netjes, de kamers zijn schoon en het eten is goed ( ruime keuze bij het buffet ), vriendelijk personeel. Hotel is te groot voor de mogelijkheden die het bied. handdoekje leggen bij het zwembad, geen plek om bij de animatieshows te zitten. Heel slecht animatieteam. Boek juist een hotel met animatie maar heb nergens aan mee kunnen doen. De animatie ziet je niet staan. Er zijn gewoon teveel mensen. slechtste animatiehotel wat ik mee heb gemaakt ga nooit meer terug naar dit hotel.

• Verbleef: september 2017, reisde alleen
Gemma M, Director de Recepción van Marconfort Griego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2017

Hartelijk dank voor het commentaar geven op uw verblijf bij ons op TripAdvisor. We voelden ons dat het animatieteam niet naar hun zin was. De waarheid die ons verrast, omdat ze meestal een goede acceptatie hebben, maar we zullen opmerken om te kunnen verbeteren. Een groet.

6 september 2017 beoordeeld

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
kamers mogen beter gepoetst worden en zijn zeer gehorig
vrij druk hotel daar het zwembad eerder klein uitvalt voor de grootte van het hotel
het ligt ook midden in het centrum en er is buiten de betonnen omgeving van het zwembad nergens plaats of ruimte om te zonnen of te verpozen
eten is lekker met voldoende aanbod en variatie
drankjes in de all in formule zijn lekker en worden in glas geserveerd
hotel ligt op een 800 meter van het strand en is te bereiken via een steil wandelpad dwars door het centrum en de winkelstraten
wandelafstand ruim 20 minuten
de beachbar aan het zusterhotel stelt niets voor en is zeer ver gelegen van het hotel
hiervoor dien je echt wel de gratis overvolle pendelbus te gebruiken

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Gemma M, Director de Recepción van Marconfort Griego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2017

Geschatte Marcenpetra,
Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om op ons hotel te reageren. Inderdaad, als een centrumhotel hebben we niet alle ruimte die we willen of moeten uitbreiden. Zelfs zo laat ik u vertellen dat we een van de grootste zwembaden van alle hotels in het centrum van Torremolinos hebben. We zijn blij om te weten dat u onze grote verscheidenheid aan eten heeft genoten.

6 september 2017 beoordeeld

Hotel met een centrale ligging en zeer veel mogelijkheden !
Zowel de stad en de omgeving en de gratis aangeboden verplaatsing naar het strand , waar een beach bar aanwezig is en inbegrepen in de ALL INCLUSIVE zijn effenaf fantastisch !!
De kamers zijn OK en de verzorging en service zijn uitstekend !!
Kortom, na de tweede maal nog voor herhaling vatbaar !
Aan te raden !!

Verbleef: augustus 2017

Geschatte GEORGETTEKE,
Allereerst bedankt voor uw opmerkingen en uw fantastische score. We zijn blij dat het je tweede bezoek hier bij ons is en we blijven je steeds verrassen.
Nogmaals bedankt en we hopen u snel weer te zien.
Een groet.