28 april 2017 beoordeeld

Prima hotel voor bed & breakfast.
Nadeel is slecht geïsoleerde kamers en kleine ruimte rond zwembad.
Top is hygiëne en properheid kamers en niveau van ontbijt.
Ook zeer vriendelijk personeel.
Geen mogelijkheid tot avondeten gezien.
Zeer goede internet connectie.

Kamertip: Hoe hoger hoe beter
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

10 nachten in Hotel Isabel geslapen. Hotelkamer was schoon, fijne douche, prettig dat er koffie/thee faciliteiten op de kamer zijn. Wel wat gehorig: heb de buurman iedere nacht horen snurken. Ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker. 's Middags een paar keer in de hotelbar gegeten: was ook lekker. Vriendelijk personeel, spreekt goed Engels, is heel behulpzaam. Fijne locatie, recht tegenover het strand. Auto gehuurd via het hotel en makkelijk in de omgeving te parkeren (hotel biedt parking aan voor €10 p/d: op straat is het gratis). In 10 minuten loop je naar de winkelstraten van Torremolinos (langs allerlei toeristische winkeltjes), in 20 minuten loop je naar Carihuela. Veel restaurants en cafés in de omgeving.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Is gelukkig geen jongeren hotel of vol met bezopen Engelse.
Een nette hotel aan de boulevard.
Ruime kamers, goeie bedden en netjes.
Personeel is afwisselend vriendelijk en spreken redelijk Engels.
Heel goed ontbijt. Jammer dat je moet bijbetalen voor verse jus.
Klein zwembad maar de zee ligt op 50m van het hotel.
Parkeren is lastig en 10€ pd is wat overdreven voor zo hotel.

Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
30 juni 2016 beoordeeld

We verbleven in hotel nadat we een viertal nachten hadden doorgebracht in een landelijke omgeving bij Iznajar in een b&b. Drukke Torremolinos is dan wel groot verschil. We hadden een vlucht in de ochtend terug naar Nederland. Vanuit hotel ben je in kwartiertje op de luchthaven. We hadden kamer met zeezicht, vanaf balkon heb je mooi uitzicht op strand. We hebben ons aperitief (flesje cava uit bar, redelijke prijs 16 euro) op balkon genuttigd. Kamers zijn netjes, personeel behulpzaam.
Op het strand voor hotel zijn bedden te huur voor 3 euro pp.
Ontbijt goed verzorgd vanaf 7.30 is restaurant geopend.
Hotel is ons zeer goed bevallen zeker als overnachtigshotel naar luchthaven.

Kamertip: Zeezicht vanaf 3e verdieping
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
2 oktober 2015 beoordeeld

Zeer goed hotel met een goed, uitgebreid ontbijt. Het hotel is kraaknet ! Ons balkon was afgeschermd met glas......je mag geen hoogtevrees hebben want omdat het zó proper is denk je dat er geen glas in staat !!! Heel vriendelijk personeel dat steeds tot je dienst staat. Locatie => kan niet beter
Als ik toch een minpuntje moet zeggen: je hoort redelijk goed wat naast je op de kamer gebeurt

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner