Hotel Tarik
93 US$
  • Restaurant
Melia Costa del Sol(Torremolinos)
175 US$
Hotel Tropicana(Torremolinos)
124 US$
98 US$
  • Aan het strand
Hotel Natursun(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
67 US$
198 US$
168 US$
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
56 US$
52 US$
Hotel Riu Nautilus(Torremolinos)
192 US$
  • Inclusief ontbijt
80 US$
TripAdvisor
  • Aan het strand
Sol Príncipe by Meliá(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
114 US$
TripAdvisor
FilterenAlle talen
7 september 2016 beoordeeld

Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Heel vriendelijk personeel.
Knus hotel. Goed ontbijt.
Ligging is perfect: aan de boulevard, en toch redelijk rustig.
Lang het hotel ligt een supermarkt(je) waar ze op verzoek verse broodjes smeren voor een prikkie.
Winkeltjes binnen 5 min. lopen. Je kunt zelfs met een lift naar 't hogergelegen centrum

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2016

Dear Customer,

We welcome your feedback.

Thanks to It we are able to improve every day.

We would like to take this opportunity to express our sincere wishes to have you soon at Hotel Tarik and if you wish, you can send us your preferences for your next reservation at

20 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel hebben wij voor de tweede maal bezocht.
Wat is het hier toch geweldig. Tegenover de boulevard en zee.
Zeer goed ontbijt en in de avond buffet.
Dit alles met vriendelijk personeel en een hele goede prijs.
Mooie grote schone kamers.

Min puntje, helaas maar vier tafeltjes om buiten te eten, en hier zaten de rokers.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2016

Dear Customer,

We welcome your feedback.

Thanks to It we are able to improve every day.

29 september 2015 beoordeeld

We verbleven niet in het hotel maar kwamen er geregeld langs om iets te eten of te drinken op het leuke terras met zicht op zee. Heel vriendelijke, correcte bediening, alles netjes, niets op aan te merken, enkel genieten! Als we terugkeren naar Torremolinos overwegen we sterk om hier te logeren en niet in een groot hotel waar je geen enkele persoonlijke service krijgt.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

15 juni 2015 beoordeeld

Om ons 45 jaar huwelijk te vieren zijn we terug naar hotel Tarik gekomen. Het hotel is prachtig gerenoveerd ,zonder zijn typische Spaanse roods te verliezen. Het is een oase van rust tussen al de andere mega hotels, Ligt aaneen gezellige promenade en het strand. Aan de receptie heb je zelf een Belgische dame Barbara die zo snel mogelijk indien je een probleem hebt zorgt voor de juiste oplossing. Een dikke bravo voor het ganse hotel. Het hotel heeft een gezellig en proper zwembad, lekkere en afwisselende buffetkeuken, nette slaapkamers en gedienstig personeel.
We zijn zo tevreden dat we voor onze zoon en zijn vriendin hier ook voor begin juli een reis geboekt hebben. En als kers op de taart gaan wij ook nog eens terug eind augustus.
Ps: Torremolinos is een propere badplaats waar men in Belgiê nog veel van kan leren.

Kamertip: Wil je een rustige,gezellig en propere kamer, Wees dan zelf niet luidruchtig, blijf rustig, gezellig en proper
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2015

10 mei 2015 beoordeeld

Fijn rustig hotel, centraal gelegen aan de boulevard meg het strand aan de overkant van de weg. Het hotel heeft vriendelijk en behulpzaam personeel, een fijn zwembad, lekker en uitgebreid ontbijt. Eenvoudige maar nette kamers. Zou zo opnieuw boeken.

Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2015