We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Super hotel en bediening” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Hotel Tarik

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Hotel Tarik
Beoordeeld als nr. 2 van 71 hotels in Torremolinos
Den Haag, Nederland
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Super hotel en bediening”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 4 oktober 2016

Eenvoudige, schone kamers. Verschillende mogelijkheden om gezellig te chillen bijv. binnenterras, lounge bij de bar, een woonkamer in huiselijke sfeer en een buitenterras dat uitkijkt op de boulevard en het strand. Zeer vriendelijke en behulpzame personeel.....fijne mensen! Het ontbijtbuffet was uitmuntend, zeer gevarieerd en lekker! Dit hotel een grote aanrader!

• Verbleef Augustus, 2016, bezocht met familie
      Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 bollen
      Kamers
      Service
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordeling, 5 oktober 2016

Thanks to It we are able to improve every day.

We would like to take this opportunity to express our sincere wishes to have you soon at Hotel Tarik and if you wish, you can send us your preferences for your next reservation at

Schrijf een beoordeling

446 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    5 van 5 bollen
    4 van 5 bollen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
  • Alles
Eerst Nederlands
2 beoordelingen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 7 september 2016

Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Heel vriendelijk personeel.
Knus hotel. Goed ontbijt.
Ligging is perfect: aan de boulevard, en toch redelijk rustig.
Lang het hotel ligt een supermarkt(je) waar ze op verzoek verse broodjes smeren voor een prikkie.
Winkeltjes binnen 5 min. lopen. Je kunt zelfs met een lift naar 't hogergelegen centrum

• Verbleef Juli, 2016, bezocht met vrienden
      Locatie
      Hygiëne
      Service
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordeling, 8 september 2016

39 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 20 mei 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel hebben wij voor de tweede maal bezocht.
Wat is het hier toch geweldig. Tegenover de boulevard en zee.
Zeer goed ontbijt en in de avond buffet.
Dit alles met vriendelijk personeel en een hele goede prijs.
Mooie grote schone kamers.

Min puntje, helaas maar vier tafeltjes om buiten te eten, en hier zaten de rokers.

Verbleef Mei, 2016, bezocht met vrienden
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordeling, 23 mei 2016

Oostende, België
16 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 29 september 2015

We verbleven niet in het hotel maar kwamen er geregeld langs om iets te eten of te drinken op het leuke terras met zicht op zee. Heel vriendelijke, correcte bediening, alles netjes, niets op aan te merken, enkel genieten! Als we terugkeren naar Torremolinos overwegen we sterk om hier te logeren en niet in een groot hotel waar je geen enkele persoonlijke service krijgt.

• Verbleef Juni, 2015, bezocht met een partner
      Locatie
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordeling, 30 september 2015
Dear Customer,

We welcome your feedback and we will check the negative points.

Thanks to them we are able to improve every days.

Heverlee, België
1 beoordeling
5 van 5 bollen Beoordeeld op 15 juni 2015

Om ons 45 jaar huwelijk te vieren zijn we terug naar hotel Tarik gekomen. Het hotel is prachtig gerenoveerd ,zonder zijn typische Spaanse roods te verliezen. Het is een oase van rust tussen al de andere mega hotels, Ligt aaneen gezellige promenade en het strand. Aan de receptie heb je zelf een Belgische dame Barbara die zo snel mogelijk indien je een probleem hebt zorgt voor de juiste oplossing. Een dikke bravo voor het ganse hotel. Het hotel heeft een gezellig en proper zwembad, lekkere en afwisselende buffetkeuken, nette slaapkamers en gedienstig personeel.
We zijn zo tevreden dat we voor onze zoon en zijn vriendin hier ook voor begin juli een reis geboekt hebben. En als kers op de taart gaan wij ook nog eens terug eind augustus.
Ps: Torremolinos is een propere badplaats waar men in Belgiê nog veel van kan leren.

Kamertip: Wil je een rustige,gezellig en propere kamer, Wees dan zelf niet luidruchtig, blijf rustig, gezellig ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Mei, 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 bollen
      Kamers
      Hygiëne
      Service
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordeling, 17 juni 2015
Dear Customer,

We welcome your feedback and we will check the negative points.

Thanks to them we are able to improve every days.

Oskar Gordon
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Torremolinos bekeken
op 2.9 km afstand
Hotel Don Paquito
nr. 3 van 71 in Torremolinos
4.5 van 5 bollen 782 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Tarik geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Tarik

Gelegenheid: Hotel Tarik
Adres: Paseo Maritimo 49, 29620 Torremolinos, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Torremolinos
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 hotel aan het strand in Torremolinos
Nr. 2 familiehotel in Torremolinos
Nr. 14 romantisch hotel in Torremolinos
Prijsklasse (per nacht): 53 € - 141 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Tarik 3*
Aantal kamers: 95
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Tarik met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Tarik Hotel Torremolinos

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?