“Super hotel en bediening”
Beoordeling van Hotel Tarik

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel Tarik
Beoordeeld als nr. 2 van 72 hotels in Torremolinos
4 oktober 2016 beoordeeld

Eenvoudige, schone kamers. Verschillende mogelijkheden om gezellig te chillen bijv. binnenterras, lounge bij de bar, een woonkamer in huiselijke sfeer en een buitenterras dat uitkijkt op de boulevard en het strand. Zeer vriendelijke en behulpzame personeel.....fijne mensen! Het ontbijtbuffet was uitmuntend, zeer gevarieerd en lekker! Dit hotel een grote aanrader!

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2016

Thanks to It we are able to improve every day.

We would like to take this opportunity to express our sincere wishes to have you soon at Hotel Tarik and if you wish, you can send us your preferences for your next reservation at

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Tarik
Bekijk de nieuwste beoordelingen

7 september 2016 beoordeeld

Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Heel vriendelijk personeel.
Knus hotel. Goed ontbijt.
Ligging is perfect: aan de boulevard, en toch redelijk rustig.
Lang het hotel ligt een supermarkt(je) waar ze op verzoek verse broodjes smeren voor een prikkie.
Winkeltjes binnen 5 min. lopen. Je kunt zelfs met een lift naar 't hogergelegen centrum

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2016

20 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel hebben wij voor de tweede maal bezocht.
Wat is het hier toch geweldig. Tegenover de boulevard en zee.
Zeer goed ontbijt en in de avond buffet.
Dit alles met vriendelijk personeel en een hele goede prijs.
Mooie grote schone kamers.

Min puntje, helaas maar vier tafeltjes om buiten te eten, en hier zaten de rokers.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2016

29 september 2015 beoordeeld

We verbleven niet in het hotel maar kwamen er geregeld langs om iets te eten of te drinken op het leuke terras met zicht op zee. Heel vriendelijke, correcte bediening, alles netjes, niets op aan te merken, enkel genieten! Als we terugkeren naar Torremolinos overwegen we sterk om hier te logeren en niet in een groot hotel waar je geen enkele persoonlijke service krijgt.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Dear Customer,

We welcome your feedback and we will check the negative points.

Thanks to them we are able to improve every days.

15 juni 2015 beoordeeld

Om ons 45 jaar huwelijk te vieren zijn we terug naar hotel Tarik gekomen. Het hotel is prachtig gerenoveerd ,zonder zijn typische Spaanse roods te verliezen. Het is een oase van rust tussen al de andere mega hotels, Ligt aaneen gezellige promenade en het strand. Aan de receptie heb je zelf een Belgische dame Barbara die zo snel mogelijk indien je een probleem hebt zorgt voor de juiste oplossing. Een dikke bravo voor het ganse hotel. Het hotel heeft een gezellig en proper zwembad, lekkere en afwisselende buffetkeuken, nette slaapkamers en gedienstig personeel.
We zijn zo tevreden dat we voor onze zoon en zijn vriendin hier ook voor begin juli een reis geboekt hebben. En als kers op de taart gaan wij ook nog eens terug eind augustus.
Ps: Torremolinos is een propere badplaats waar men in Belgiê nog veel van kan leren.

Kamertip: Wil je een rustige,gezellig en propere kamer, Wees dan zelf niet luidruchtig, blijf rustig, gezellig ...
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2015

Dear Customer,

We welcome your feedback and we will check the negative points.

Thanks to them we are able to improve every days.

Oskar Gordon

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Torremolinos bekeken
op 0.9 km afstand
Sol Don Pablo
nr. 9 van 72 in Torremolinos
2.386 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Tarik geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Tarik

Adres: Paseo Maritimo 49, 29620 Torremolinos, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Torremolinos
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 hotel aan het strand in Torremolinos
Nr. 2 familiehotel in Torremolinos
Nr. 14 romantisch hotel in Torremolinos
Prijsklasse: 52 € - 133 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Tarik 3*
Aantal kamers: 95
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Tarik met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Tarik Hotel Torremolinos

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?