Hotel Tarik
Sol Don Pedro by Meliá(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
145 US$
153 US$
114 US$
109 US$
  • Aan het strand
Melia Costa del Sol(Torremolinos)
222 US$
158 US$
152 US$
  • Inclusief ontbijt
20 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel hebben wij voor de tweede maal bezocht.
Wat is het hier toch geweldig. Tegenover de boulevard en zee.
Zeer goed ontbijt en in de avond buffet.
Dit alles met vriendelijk personeel en een hele goede prijs.
Mooie grote schone kamers.

Min puntje, helaas maar vier tafeltjes om buiten te eten, en hier zaten de rokers.

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2016

Dear Customer,

We welcome your feedback.

Thanks to It we are able to improve every day.

We would like to take this opportunity to express our sincere wishes to have you soon at Hotel Tarik and if you wish, you can send us your preferences for your next reservation at

29 september 2015 beoordeeld

We verbleven niet in het hotel maar kwamen er geregeld langs om iets te eten of te drinken op het leuke terras met zicht op zee. Heel vriendelijke, correcte bediening, alles netjes, niets op aan te merken, enkel genieten! Als we terugkeren naar Torremolinos overwegen we sterk om hier te logeren en niet in een groot hotel waar je geen enkele persoonlijke service krijgt.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

15 juni 2015 beoordeeld

Om ons 45 jaar huwelijk te vieren zijn we terug naar hotel Tarik gekomen. Het hotel is prachtig gerenoveerd ,zonder zijn typische Spaanse roods te verliezen. Het is een oase van rust tussen al de andere mega hotels, Ligt aaneen gezellige promenade en het strand. Aan de receptie heb je zelf een Belgische dame Barbara die zo snel mogelijk indien je een probleem hebt zorgt voor de juiste oplossing. Een dikke bravo voor het ganse hotel. Het hotel heeft een gezellig en proper zwembad, lekkere en afwisselende buffetkeuken, nette slaapkamers en gedienstig personeel.
We zijn zo tevreden dat we voor onze zoon en zijn vriendin hier ook voor begin juli een reis geboekt hebben. En als kers op de taart gaan wij ook nog eens terug eind augustus.
Ps: Torremolinos is een propere badplaats waar men in Belgiê nog veel van kan leren.

Kamertip: Wil je een rustige,gezellig en propere kamer, Wees dan zelf niet luidruchtig, blijf rustig, gezellig en proper
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2015

10 mei 2015 beoordeeld

Fijn rustig hotel, centraal gelegen aan de boulevard meg het strand aan de overkant van de weg. Het hotel heeft vriendelijk en behulpzaam personeel, een fijn zwembad, lekker en uitgebreid ontbijt. Eenvoudige maar nette kamers. Zou zo opnieuw boeken.

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2015

28 augustus 2013 beoordeeld

Prijs-kwaliteit een heel goed hotel. Andalusisch kader en sfeer. Eerlijk en lekkere keuken.
Heel propere kamers met degelijk meubilair.
Een aanrader voor wie Andalusië wil verkennen!! Is goed gelegen , vlak aan de kust. Niet ver van luchthaven Malaga.

Kamertip: Vraag naar kamer met zicht op zee. Prachtig..
  • Verbleef: mei 2013, reisde met familie
Hotel Tarik T, Gerente van Hotel Tarik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2013

Dear Customer,

We welcome your feedback.