27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Boutique El Tiburon is een mooi hotel wat nog niet zolang geleden is gerenoveerd. Het is een aanrader. De ligging van het Hotel is midden in het centrum van La Carihuela en ligt kort aan de zee maar ook bij diverse leuke winkeltjes en restaurants.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Antwoord van management:Gereageerd 30 mei 2017

Hello Bert,

Thank you for your opinion! We are glad that you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.
We are always happy to keep our customers happy and maintain the best service posible.

Kind regards,
Hotel Boutique El Tiburón Team

23 mei 2017 beoordeeld

Zoals gezegd prima hotel. Kleine maar schone kamers. Goed ontbijt en de ligging in Carihuela is fantastisch, op 200 meter van het strand achter de boulevard.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij waren zeer tevreden.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 25 mei 2017

We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to see you soon again! :)

11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is gezellig, leuk zwembadje, leuk zitje soort dakterrasje, kamer goed maar de matrassen zijn zo verschrikkelijk hard. Gereclameerd bij receptie en er is een dekbed op gelegd maar nog steeds hard. Badkamer is prima heerlijke douche.
Dus echt alleen de bedden zijn knudde want verder ligt het hotel goed. Alles in de buurt en goed te voet alles te bereiken.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn aan dit adres gekomen door kennissen. Die ons vertelden dat het een super leuk en fris hotel was.
We zijn afgelopen dinsdag middag aangekomen het ontvangst was gelijk heel warm en correct bij het inchecken. De kamer is netjes verzorgd en schoon
Leuk zwembad
Goede centrale ligging
Zeker een aanrader

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
30 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte ligging aan de Carihuela , mooie verzorgde kamers met alles erop en eraan,en zeer proper hotel met prachtige mooie kamers. Voor ons het enige minpunt was de matras van het bed . Die was aan vervangig toe.Voor de rest een aanrader!!!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner