Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (495)
Beoordelingen filteren
495 resultaten
Waardering van reizigers
185
174
77
28
31
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
185
174
77
28
31
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 495 beoordelingen
21 mei 2017 beoordeeld

Mooie gelegen hotel zowel dichtbij het centrum als bij het strand. Dit komt omdat er meerdere ingangen zijn. Kamers zien er netjes en verzorgd uit. Elke dag werden onze handdoeken verschoond. Ontbijt smaakt goed, genoeg keus.

  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank cornelisb901
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marta L, Director de Relaciones Públicas van Hotel Fenix Torremolinos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

Geachte klant. Hartelijk dank voor uw reactie.
We hopen binnenkort ons bezoeken.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Oud hotel, "opgeknapt"
Eerder 2 sterren
Geen verwarming!! Airco kan alleen koude lucht produceren
Opmerking van de receptionist : er is een extra deken !!
Beslist geen goede verhouding prijs/kwaliteit in ieder geval niet voor de kamer die wij mochten gebruiken
Ontbijt standaard
Bediening redelijk
Schoonmaak goed
Geen aanrader

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
1  Bedank hsimons
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marta L, Director de Relaciones Públicas van Hotel Fenix Torremolinos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Geachte klant.
Hartelijk dank voor het schrijven van deze reactie. We vonden dat we niet genieten van hun verblijf. Met vriendelijke groet.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marta L, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Fenix Torremolinos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marta L, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Fenix Torremolinos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marta L, Director de Relaciones Públicas van Hotel Fenix Torremolinos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken