Melia Costa del Sol(Torremolinos)
204 US$
183 US$
  • Zwembad
Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
74 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 85 US$ per nacht.

Bajondillo Apartments(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
103 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 128 US$ per nacht.

155 US$
  • Aan het strand
224 US$
  • Aan het strand
Hotel Isabel(Torremolinos)
152 US$
  • Zwembad
Pierre & Vacances Residentie Torremolinos Stella Polaris(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
142 US$
134 US$
183 US$
240 US$
192 US$
Melia.com
  • Inclusief ontbijt
Hotel Boutique El Tiburón(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
156 US$
149 US$
21 mei 2017 beoordeeld

Mooie gelegen hotel zowel dichtbij het centrum als bij het strand. Dit komt omdat er meerdere ingangen zijn. Kamers zien er netjes en verzorgd uit. Elke dag werden onze handdoeken verschoond. Ontbijt smaakt goed, genoeg keus.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Marta L, Director de Relaciones Públicas van Fenix Torremolinos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

Geachte klant. Hartelijk dank voor uw reactie.
We hopen binnenkort ons bezoeken.

14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Oud hotel, "opgeknapt"
Eerder 2 sterren
Geen verwarming!! Airco kan alleen koude lucht produceren
Opmerking van de receptionist : er is een extra deken !!
Beslist geen goede verhouding prijs/kwaliteit in ieder geval niet voor de kamer die wij mochten gebruiken
Ontbijt standaard
Bediening redelijk
Schoonmaak goed
Geen aanrader

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Marta L, Director de Relaciones Públicas van Fenix Torremolinos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Geachte klant.
Hartelijk dank voor het schrijven van deze reactie. We vonden dat we niet genieten van hun verblijf. Met vriendelijke groet.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Marta L, Director de Relaciones con Clientes van Fenix Torremolinos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met familie

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Marta L, Director de Relaciones Públicas van Fenix Torremolinos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2018