“vakantie in hotel sol timor”
Beoordeling van Sol Timor Apartamentos

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Sol Timor Apartamentos
Beoordeeld als nr. 16 van 71 hotels in Torremolinos
28 september 2016 beoordeeld

Sol timor is een gezellig familie hotel , het personeel is vriendelijk en behulpzaam .De kamers zijn schoon en ruim genoeg , wij hadden een 6 kamer appartement en er werd om de dag schoongemaakt , een grote tuin waar je heerlijk kunt zonnen en recreren .
Je hebt alles bij de hand , er is een grote supermarkt en een wasserette , voor de kleintjes is er een animatie team . Alles bij elkaar is het voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Met een beetje vriendelijkheid krijg je alles voor elkaar
  • Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Sol Timor Apartamentos
Bekijk de nieuwste beoordelingen

25 september 2016 beoordeeld

Dit complex heeft als voordeel dat het uitstekend gelegen is tussen de haven van Benalmadena en de drukkere gedeelte van Torremolinos. De studio is eenvoudig ingericht. De keuken is klein en het hoog nodige is aanwezig. Een kurkentrekker zijn we zelf moeten gaan kopen bij het winkeltje in het complex! Bedden zijn van gemiddelde kwaliteit. Het appartement is schoon er er wordt drie keer per week prima gepoetst.
Personeel is aardig maar niet super vriendelijk. Er is een bar aan de boulevard, maar de toiletten zijn daar 's avonds niet meer open.
Als je Torremolinos wilt bezoeken en wilt genieten van de uitstekende restaurants in deze omgeving is Timor Sol een prima locatie om te verblijven. Van alle overige faciliteiten van het complex hebben we geen gebruik gemaakt.

Kamertip: Niet te hoog gelegen. Liften zijn klein en erg oud.
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
17 juli 2016 beoordeeld

Het appartement zelf viel zwaar tegen. De keuken is wel heel klein en nodigt niet om te gaan koken. Het was voor ons eigenlijk een hotelkamer met een koelkast. Douche kop moesten we zelf vasthouden om te kunnen douchen, schoonmaakster heeft ons wakker gemaakt even voor 09:00 uur of ze de kamer al kon schoonmaken. Heel apart dat ze een systeem hebben dat ze 2 euro vragen voor een bedje bij het eigen zwembad ook al krijg je er een drankje voor terug. Tip voor het hotel om eens wat te doen aan al de gasten die 's morgens een handdoek neerleggen op een bedje en vervolgens uren later pas terugkomen.

Positieve kanten zijn een mooie locatie, supermarktje in het hotel en animatie voor jong en oud ( dit kan voor iemand anders juist een ergernis zijn). Voornaamste bezoekers zijn gezinnen met kinderen.

Kamertip: Het zijn eigenlijk hotelkamers met een mini keuken. Alleen de koelkast was handig.
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte receptie, onvriendelijk personeel, niet schoon. Bij de bar aan het zwembad vieze glazen. Kamers vies oud en versleten. En balkon van niks. Al met al een zeer slechte ervaring. We hadden ons kleinkind bij en moesten een kinderstoel huren voor 45 euro voor 13 dagen. De keuken is klein en met 2 pits elektrische kook plaat. Je kunt er niet koken. Voor een keukendoek moet je naar de receptie. De manager van dit appartementen complex laat veel geld liggen doordat mensen niet bediend worden. Jammer.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
24 juni 2016 beoordeeld

We werden erg gastvrij ontvangen ondanks we vroeg waren ,er werd gebeld of de kamer al schoon was, dat was nog niet zo, maar we konden de koffers in een afsluitbare kast plaatsen zodat we gelijk de omgeving konden verkennen

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Torremolinos bekeken
op 3.9 km afstand
Hotel Zen Airport
nr. 40 van 71 in Torremolinos
391 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sol Timor Apartamentos geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sol Timor Apartamentos

Adres: Salvador Allende 51, 29620 Torremolinos, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Torremolinos
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 13 hotel aan het strand in Torremolinos
Prijsklasse: 37 € - 227 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Sol Timor Apartamentos 3*
Aantal kamers: 341
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Melia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Sol Timor Apartamentos met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sol Melia Torremolinos
Timor Sol Apartments
Timor Sol Torremolinos
Sol Timor Hotel
Sol Timor Torremolinos

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?