We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Zeer eenvoudige studio op een prima locatie!” 3 van 5 bollen
Beoordeling van Sol Timor Apartamentos

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Sol Timor Apartamentos
Beoordeeld als nr. 20 van 71 hotels in Torremolinos
Goirle, Nederland
2 beoordelingen
“Zeer eenvoudige studio op een prima locatie!”
3 van 5 bollen Beoordeeld op 25 september 2016

Dit complex heeft als voordeel dat het uitstekend gelegen is tussen de haven van Benalmadena en de drukkere gedeelte van Torremolinos. De studio is eenvoudig ingericht. De keuken is klein en het hoog nodige is aanwezig. Een kurkentrekker zijn we zelf moeten gaan kopen bij het winkeltje in het complex! Bedden zijn van gemiddelde kwaliteit. Het appartement is schoon er er wordt drie keer per week prima gepoetst.
Personeel is aardig maar niet super vriendelijk. Er is een bar aan de boulevard, maar de toiletten zijn daar 's avonds niet meer open.
Als je Torremolinos wilt bezoeken en wilt genieten van de uitstekende restaurants in deze omgeving is Timor Sol een prima locatie om te verblijven. Van alle overige faciliteiten van het complex hebben we geen gebruik gemaakt.

Kamertip: Niet te hoog gelegen. Liften zijn klein en erg oud.
Bekijk meer kamertips

1.376 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (8)
Datum | Waardering
Zwolle, Nederland
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 17 juli 2016

Het appartement zelf viel zwaar tegen. De keuken is wel heel klein en nodigt niet om te gaan koken. Het was voor ons eigenlijk een hotelkamer met een koelkast. Douche kop moesten we zelf vasthouden om te kunnen douchen, schoonmaakster heeft ons wakker gemaakt even voor 09:00 uur of ze de kamer al kon schoonmaken. Heel apart dat ze een systeem hebben dat ze 2 euro vragen voor een bedje bij het eigen zwembad ook al krijg je er een drankje voor terug. Tip voor het hotel om eens wat te doen aan al de gasten die 's morgens een handdoek neerleggen op een bedje en vervolgens uren later pas terugkomen.

Positieve kanten zijn een mooie locatie, supermarktje in het hotel en animatie voor jong en oud ( dit kan voor iemand anders juist een ergernis zijn). Voornaamste bezoekers zijn gezinnen met kinderen.

Kamertip: Het zijn eigenlijk hotelkamers met een mini keuken. Alleen de koelkast was handig.
Bekijk meer kamertips
25 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
1 van 5 bollen Beoordeeld op 3 juli 2016 via mobiele applicatie

Slechte receptie, onvriendelijk personeel, niet schoon. Bij de bar aan het zwembad vieze glazen. Kamers vies oud en versleten. En balkon van niks. Al met al een zeer slechte ervaring. We hadden ons kleinkind bij en moesten een kinderstoel huren voor 45 euro voor 13 dagen. De keuken is klein en met 2 pits elektrische kook plaat. Je kunt er niet koken. Voor een keukendoek moet je naar de receptie. De manager van dit appartementen complex laat veel geld liggen doordat mensen niet bediend worden. Jammer.

Verbleef Juli, 2016, bezocht met familie

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Torremolinos

4,5 van 5 bollen
4,5 van 5 bollen
5 van 5 bollen
Naaldwijk
1 beoordeling
4 van 5 bollen Beoordeeld op 24 juni 2016

We werden erg gastvrij ontvangen ondanks we vroeg waren ,er werd gebeld of de kamer al schoon was, dat was nog niet zo, maar we konden de koffers in een afsluitbare kast plaatsen zodat we gelijk de omgeving konden verkennen

• Verbleef Juni, 2016, bezocht met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International

9 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 23 juni 2016 via mobiele applicatie

Ik begrijp sommige beoordelingen niet . Is prima kwaliteit prijs verhouding . En bovenal erg schoon en vriendelijk personeel . Mensen die voor hema prijzen gucci willen moeten naar de zwarte beurs . Maar niet zeuren dat het meubulair dat wat gedateerd is en overigens wel vervangen wordt en prima in orde is . Ontbijt en eten prima , en veel activiteiten. Op een top locatie . Wie zit er immers met 27 graden de hele dag binnen . Ik kom nog wel eens terug .

Ik ben 25 en met mijn moeder van 64 en voor beiden prima
Groeten
Hekkenberg te houten

Verbleef Juni, 2016, bezocht alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Torremolinos bekeken
op 3.9 km afstand
4.5 van 5 bollen 1.242 beoordelingen
op 2.2 km afstand
Pierre & Vacances Residentie Torremolinos Stella Polaris
Prijzen weergeven

In Sol Timor Apartamentos geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sol Timor Apartamentos

Gelegenheid: Sol Timor Apartamentos
Adres: Salvador Allende 51, 29620 Torremolinos, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Torremolinos
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 16 hotel aan het strand in Torremolinos
Prijsklasse (per nacht): 34 € - 119 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Sol Timor Apartamentos 3*
Aantal kamers: 341
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Melia, Expedia, Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Sol Timor Apartamentos met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sol Melia Torremolinos
Timor Sol Apartments
Timor Sol Torremolinos
Sol Timor Hotel
Sol Timor Torremolinos

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?