Beoordeeld op 21 mei 2018

het hotel is mooi gerenoveerd, we hadden een mooie kamer op het bijna gelijkvloers met groot terras, 2 ligstoelen ,een parasol, een tafeltje en twee stoeltjes met zicht op het zwembad.Het personeel was vriendelijk, vooral de man aan de receptie, en ook het personeel vh restaurant.Toch spijtig dat het eten niet zo goed was, eerstenvooral borden die dat nog nat waren,vis viel uit mekaar, vlees niet goed doorbakken, galia meloen was slecht, en frieten zo plat echt niet lekker;Wel zonde voor zo een mooi hotel.Aan de receptie gemeld maar ze wisten er al van, er kwamen mensen voor de 3de en 4de keer en zelfs zij vonden het onwaarschijnlijk dat het eten veel minder was.Het ontbijt was wel goed.Drie keer spinning gaan doen, goede lesgevers!Als we terug gaan,moet het eten beter zijn ofwel hotel don pablo nemen.Wel hele mooie goed onderhouden zwembaden.We hebben wel een goede vakantie gehad.

Kamertip: kamers sol don Pedro op het verhoogde gelijkvloers met zicht op het zwembad
Datum van verblijf: mei 2018
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pedro by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Dear Baeyensmartine,
Thank you for staying in Sol Don Pedro and for sharing your experience.
We appreciate you find our staff friendly and that you liked our location and rooms.
With regard to our food, I am sorry to hear it did not meet your expectations. We have a wide buffet that follows very strictly the norms applied by our Food and Beverage department for Sol Hotels with a 4-star category. Trying to satisfy everyone tastes can be difficult sometimes but we take note of your feedback.
We truly hope that you come back and give us another opportunity to reach your expectations.
Best regards,

Veronica

Beoordeeld op 20 mei 2018

hotel is deels gerenoveerd in de stijl van don Pablo was wel een teleurstelling het Moorse karakter is weg evenals de mooie inkom,de kamers zijn klein maar ok
MAAR het avondeten was niet meer te vergelijken met zes maanden terug,het was niet gaar, geen verwarmde borden meer,het was onze vijfde maal in dit complex maar als we nog ooit teruggaan zal het de Pablo zijn,personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam,en ze weten ook dat er iets mis is als ge er hen over aanspreekt

Kamertip: zicht op het zwembad
Datum van verblijf: mei 2018
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pedro by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2018

Geachte korte vakantie,

Allereerst hartelijk dank voor het nemen van uw tijd om uw verblijf met ons te delen.

We zijn zo blij dat je vooral van je verblijf hebt genoten. Met betrekking tot de service in het restaurant, is het erg belangrijk voor ons om te weten hoe uw verblijf was, omdat we constant werken om te voldoen aan de verwachtingen van onze gasten.

We verwelkomen u graag binnenkort weer.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 10 april 2018

oktober 2017 1 weekje naar dit hotel geweest goed hotel mooie ligging ,kan ook gebruik maken van Don Pablo ,personeel zeer vriendelijk de kamers netjes ,eten goed en mooie zwembaden ,als uit het hotel loop ben je gelijk aan de zee

Datum van verblijf: oktober 2017
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pedro by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Beste Leo B,

Bedankt om deze geweldige review te delen!
Wat fijn voor ons om te lezen dat u genoten heeft van de kamers en het eten.
Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen in Sol Don Pedro!
Jacobo

Beoordeeld op 6 november 2017

Alhoewel Sol Don Pedro een groot hotel is (samen met Sol Don Pablo en Sol Don Marco vormen zij 1 complex), wordt je dit nergens echt als nadeel gewaar: de restaurants zijn voorzien op een grote hoeveelheid hongerige toeristen zodat er geen wachtrijen ontstaan. Het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig, de kamers zijn voldoende ruim, de publieke ruimten, de tuinen en de zwembaden worden heel netjes onderhouden, kortom wij hebben er genoten van een heerlijk kort verblijf. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid, de andere maaltijden bieden keuze tussen vis, gevogelte, vlees, vegetarisch, Italiaans en zelfs Aziatisch. Keuze te over. De schotels zijn lekker bereid en alles wordt tijdig aangevuld. De ligging aan het strand en de promenade is ideaal en nodigt uit voor wandelingen naar Benalmadena en naar het hoger gelegen centrum. Kortom, het is een fijn hotel!

Kamertip: Kies een kamer met zicht op het zwembad
Datum van verblijf: november 2017
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pedro by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2017

Beste Louis K,
Wij zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw vakantie in Sol Don Pedro en dat u het avondbuffet , het ontbijtbuffet, en het personeel vernoemd.
De tevredenheid van onze gasten is onze grootste prioriteit
Wij zijn ook zeer tevreden om te lezen dat u Sol Don Pedro zou aanraden!
Wij hopen u dan ook snel terug te mogen verwelkomen!

Jacobo

Beoordeeld op 18 oktober 2017

We hebben erg genoten van hotel Sol Don Pedro.
Het ontbijt was zeer uitgebreid ook bij het diner was zeer veel keuze aan vis, vlees, groente en rauwkost. Toetjes fantastisch!
Kamers netjes en verzorgd en goed schoon!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pedro by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2017

Dear Jolanda R,

The Sol Don Hoteles´s staff appreciate your good comments and choosing us for the enjoyment of your holidays.

In our complex we offer a wide variety of services for all types of customers throughout the year, striving to ensure the best service possible and meet your expectations.

Thank you once again and hoping to see you again and welcoming you to Sol Don Pedro.

Kind Regards,

Jacobo D.