Sol Don Pedro by Meliá
Melia Costa del Sol(Torremolinos)
204 US$
245 US$
207 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 239 US$ per nacht.

170 US$
149 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 165 US$ per nacht.

Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
92 US$
162 US$
Melia.com
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 190 US$ per nacht.

115 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 128 US$ per nacht.

Hotel Isabel(Torremolinos)
131 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 149 US$ per nacht.

233 US$
  • Inclusief ontbijt
Bajondillo Apartments(Torremolinos)
124 US$
111 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 123 US$ per nacht.

Hotel Riu Nautilus(Torremolinos)
272 US$
256 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 283 US$ per nacht.

6 november 2017 beoordeeld

Alhoewel Sol Don Pedro een groot hotel is (samen met Sol Don Pablo en Sol Don Marco vormen zij 1 complex), wordt je dit nergens echt als nadeel gewaar: de restaurants zijn voorzien op een grote hoeveelheid hongerige toeristen zodat er geen wachtrijen ontstaan. Het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig, de kamers zijn voldoende ruim, de publieke ruimten, de tuinen en de zwembaden worden heel netjes onderhouden, kortom wij hebben er genoten van een heerlijk kort verblijf. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid, de andere maaltijden bieden keuze tussen vis, gevogelte, vlees, vegetarisch, Italiaans en zelfs Aziatisch. Keuze te over. De schotels zijn lekker bereid en alles wordt tijdig aangevuld. De ligging aan het strand en de promenade is ideaal en nodigt uit voor wandelingen naar Benalmadena en naar het hoger gelegen centrum. Kortom, het is een fijn hotel!

Kamertip: Kies een kamer met zicht op het zwembad
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pedro by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Beste Louis K,
Wij zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw vakantie in Sol Don Pedro en dat u het avondbuffet , het ontbijtbuffet, en het personeel vernoemd.
De tevredenheid van onze gasten is onze grootste prioriteit
Wij zijn ook zeer tevreden om te lezen dat u Sol Don Pedro zou aanraden!
Wij hopen u dan ook snel terug te mogen verwelkomen!

Jacobo

18 oktober 2017 beoordeeld

We hebben erg genoten van hotel Sol Don Pedro.
Het ontbijt was zeer uitgebreid ook bij het diner was zeer veel keuze aan vis, vlees, groente en rauwkost. Toetjes fantastisch!
Kamers netjes en verzorgd en goed schoon!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pedro by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017

Dear Jolanda R,

The Sol Don Hoteles´s staff appreciate your good comments and choosing us for the enjoyment of your holidays.

In our complex we offer a wide variety of services for all types of customers throughout the year, striving to ensure the best service possible and meet your expectations.

Thank you once again and hoping to see you again and welcoming you to Sol Don Pedro.

Kind Regards,

Jacobo D.
Assistant Guest Experience
Sol Don Hoteles

20 september 2017 beoordeeld

Verbleef in Don Pedro, een van de drie SOL Hotels die bij elkaar liggen en waarvan je van alle faciliteiten gebruik kan maken. Resort ziet er mooi uit en alles is goed onderhouden en zeer schoon. Kamer voldoende groot en netjes met een goed bed. Had halfpension, Ontbijt biedt ruime keus aan brood, beleg en fruit, jammer genoeg is de koffie(automaat) erg matig.Diner biedt ruime keus aan koude en warme gerechten. Wel een deel dagelijks terugkerend en toetjes elke dag hetzelfde. Je kan afwisselen van eetzaal in Don Pedro of Don Pablo. Prima wifi.

Kamertip: neem niet kamer 138. Direct boven toiletgroep waar s'morgens rond ontbijt druk gebruik van wordt gemaakt en is gehorig.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pedro by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Beste Jack R

Bedankt om uw recensie op Tripadvisor te plaatsen.
Wij zijn zeer tevreden om te lezen dat Sol Don Pedro u aangenaam verrast heeft!
Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van de Resort, de netheid en het ontbijt.
We kunnen niet wachten om u terug te verwelkomen!

Jacobo

25 juli 2017 beoordeeld

De locatie is schitterend: vlak aan zee en strand, kort bij het centrum. Ook een wandeling langs de mooie promenade is mogelijk. Erg groot zijn de kamers niet. Maar wel proper. Keuze genoeg om te eten. Verschillende zwembaden, heel de dag door animatie.
Wel jammer dat alle liggelden bij alle zwembaden reeds bezet zijn met handdoeken vanaf 's morgenvroeg. En soms komt er de hele dag niemand opdagen. Hier zou tegen opgetreden moeten worden.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pedro by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2017

Dear KathleenEnTim,

First of all, we would like to thank you for choosing us to enjoyment your holidays in Torremolinos and sharing your experience through Tripadvisor.

We would like to thank you for your good comments about the Hotel and the facilities. Concernig your pool experience, we apologize the inconveniences that you have had. Our staff is delighted to be able to assist you, in cases as you mention, our staff can provide sunbeds additions and umbrellas if you need it. Once again, we apologize.

Hope to have the pleasure of welcoming you back soon, so we can make your holidays an unforgettable experience.

Kind regards,

Jacobo D.
Assistant Guest Experience
Sol Don Hoteles

13 juli 2017 beoordeeld

Mooi, proper, heel lekker en vers eten, mooie zwembaden, vriendelijk personeel, propere en ruime kamer met leuk balkon, elke dag was de kamer piekfijn in orde! Vlak aan de zee en in het centrum. Geen minpunten te vinden...TOPPER

Kamertip: Maakt niet uit maar liefst zicht op zwembad!
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner