Melia Costa del Sol(Torremolinos)
256 US$
232 US$
201 US$
168 US$
Melia.com
345 US$
216 US$
  • Aan het strand
Bajondillo Apartments(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
134 US$
124 US$
  • Gratis parkeren
Pierre & Vacances Residentie Torremolinos Stella Polaris(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
147 US$
134 US$
274 US$
258 US$
  • Inclusief ontbijt
206 US$
194 US$
  • Aan het strand
Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
79 US$
159 US$
147 US$
Priceline
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn 1 nacht hier geweest ivm rondreis. Schoon en mooi ingedeelde kamers. Super uitzicht. Heerlijk ontbijt. Vriendelijke mensen. We zouden hier zo weer terugkomen. Receptie was zeer vriendelijk en zorgzaam.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
BLS H, Director de Relaciones con Clientes van Gran Cervantes by Blue Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Hallo Miranda 22_12
Wij danken u met heel ons hart, dat u zo'n positive mening gepubliceerd heeft. En voor ons de hoogst mogelijke score toe te kennen.
Wij hebben ook van uw gezelschap genoten, hoewel slechts één nacht ons wat weinig lijkt. Wij hopen dat u bij uw volgend bezoek iets langer kunt blijven. Zo zou u meer aspecten kunnen ontdekken, die u hopelijk ook bevallen.
Tot slot willen wij u alleen nogmaals danken voor uw bezoek en zenden wij u een hartelijke groet vanuit Torremolinos

5 juni 2018 beoordeeld

De ligging van het hotel is zoals reeds beschreven, zeer goed, veel uitvalswegen. Het eten is goed en uitgebreid. Kamers zijn netjes onderhouden maar een beetje outdated. Het enige waar ik een opmerking over wil maken zijn een tekort aan stopcontacten in de kamer. Wij moesten TV en telefoon uittrekken om aan een paar stopcontacten te geraken om onze telefoons enz op te laden. Voor de rest een heerlijke vakantie.

Kamertip: Wij hadden een kamer met een tussendoor, dus erg gehorig!
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
BLS H, Director de Relaciones con Clientes van Gran Cervantes by Blue Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Beste deurstopper
Het verheugt ons te zien dat, afgezien van het kleine detail betreffende de stopcontacten in de kamer, de rest van uw verblijf volledig naar tevredenheid was. Wij waarderen het, dat u het zo heeft vermeld voor de rest van de lezers en ook dat u ons zo'n hoge score heeft gegeven.
Inderdaad biedt ons hotel, afgezien dat het zeer goed gelegen is, een goede prijs-kwaliteit verhouding. Beide zijn belangrijke aspecten voor veel van onze gasten.
Nogmaals dank voor uw bezoek en u bent altijd van harte welkom in BLS Gran Hotel Cervantes in Torremolinos.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Ruime kamer die netjes schoongehouden wordt. Wij hadden een kamer aan de kant van de winkelstraat. Prima. Het personeel in het hotel is supervriendelijk. Hotel ligt middenin centrum. Naar het strand is ongeveer 7 minuten stijl bergaf. Naar boven dus heel stijl bergop. Eten in het hotel is oke. Het ontbijt is erg uitgebreid. Lunch en diner zijn redelijk. Op zich genoeg keuze maar niet heel smaakvol.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
BLS H, Director de Relaciones con Clientes van Gran Cervantes by Blue Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Beste jbjac
Wij waarderen oprecht uw gepubliceerde positieve opinie en de hoge score, die u ons heeft gegeven. Het verheugt ons zeer te weten dat in het algemeen uw verblijf naar tevredenheid was, afgezien van een paar kleine details, die u ons genoemd heeft. Uw suggesties interesseren ons zeer, hiermee zullen wij binnen onze mogelijkheden probreren ons te verbeteren. Nogmaals dank voor uw bezoek en u bent altijd weer van harte welkom in BLS Gran Hotel Cervantes.

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als eerste wil ik graag zeggen dat de hotelkamers en het hotel echt goed schoon worden gemaakt. Ze zijn de hele dag aan het poetsen en alle mensen die er werken zijn vriendelijk. Ik vond het erg prettig dat er een verwarmd zwembad was en ik was op voorhand erg blij met het fitness gedeelte tot dat we daar aankwamen en daar mogen ze nog wel even iets aan doen. Het dak is behoorlijk lek en het apparatuur is aan vervanging toe. Het eten in de avond was vers maar elke dag hetzelfde maar gelukkig wel vers. Het ontbijt was echt ondermaats. Al het brood dat je bij het ontbijt kreeg was erg taai. De afbakbroodjes waren van de vorige avond en er was ook
heel erg weinig keuze. Daar moet echt wel wat aangedaan worden want dat kan echt niet als je een 4 sterren hotel bent.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
BLS H, Director de Relaciones con Clientes van Gran Cervantes by Blue Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

Hallo Sandra V
Het verheugt ons te weten dat, in het algemeen en afgezien van een paar kleine details, uw verblijf naar tevredenheid was. Wij waarderen het van u dat u zich zo voor de rest van de lezers uitgedrukt heeft en boven alles danken wij u voor de goede score die u heeft gegeven voor de diensten en faciliteiten.
Bovendien is uw positieve opinie erg interessant. Hierdoor kunnen wij weten welke aspecten voor verbetering vatbaar zijn en zullen wij er aan werken deze te volbrengen. Daarom lezen wij o.a. uw suggesties voor wat betreft het ontbijt aandachtig.
Tot besluit willen wij u graag nogmaals bedanken voor uw bezoek en zenden wij u een hartelijke groet uit Torremolinos. U ben altijd opnieuw van harte welkom in het BLS Hotel Gran Cervantes.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 5j nog eens hier,ja was blij om het personeel van vroeger terug te zien ouder grijzer of niks meer.Iedereen nog even vriendelijk in het restaurant en aan de bar iedereen nog even somber,zou ik ook zijn met al die engelse all in feestjes.Ik gewoon half pension eten voor die meer prijs is lekker beter of vroeger en de wijn is betaalbaar daar.En ben je het beu die buffetten of lawaai je bent in het centrum en kan overal naar toe.Kamer was goed en rustig

Verbleef: maart 2018, reisde alleen

Hallo Martine K
Het verheugt ons dat u na 5 jaar weer bezocht heeft. Maar wij begrijpen niet goed waarom u zegt dat het barpersoneel triest was, daar in werkelijkheid van het oude personaal nog maar een paar mensen over zijn. En aan de andere kant, de Engelse gast is net zo goed gast als die van andere nationaliteiten. Afgezien van uw kleine ironie zien wij dat uw tevredenheid omhoog is gegaan en dat u ons een goed cijfer heeft gegeven, wat wij zeer waarderen. Wij zouden het leuk vinden dat het niet de laatste keer is geweest, dat u ons bezocht heeft, en dat het niet te lang duurt ons opnieuw te bezoeken.
Voor altijd van harte welkom in het BLS Gran Hotel Cervantes.