Gran Cervantes by Blue Sea
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
91 US$
111 US$
119 US$
114 US$
  • Aan het strand
Bajondillo Apartments(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
76 US$
  • Gratis parkeren
144 US$
136 US$
  • Inclusief ontbijt
Residencia Miami Hotel(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
77 US$
  • Gratis parkeren
SENTIDO Amaragua(Torremolinos)
125 US$
116 US$
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
54 US$
FilterenAlle talen
22 december 2017 beoordeeld

Groot hotel met luxueuze lobby, maar verouderde kamers. Het gebouw zie je al van ver liggen en is zeer gemakkelijk bereikbaar, de trein stopt om de hoek (ondergronds) en er is een taxistop voor de deur. Vlak bij het centrum en de zee.
Personeel kon vriendelijker, niet iedereen sprak Engels. Poetspersoneel hebben we niet gezien, en echt schoon was de kamer niet. Op de bidet was een verdachte vlek, onder het bed lag veel stof, de kasten waren precies nog nooit afgestoft.
Kamer was wel goed groot, met een zalig zicht op de zee en een leuk terrasje. Het licht buiten ging pas 's avonds laat vanzelf uit, dus vroege slapers brengen best een slaapmaskertje mee. De gordijnen zijn verkeerd opgehangen, waardoor er veel licht naar binnen scheen. Ze waren ook vies en hadden gaten.
We vroegen om een tweepersoonsbed en kregen we 2 eenpersoonsbedden naast mekaar. De matras had een erg vervelende put in het midden, wat zorgde voor rugpijn elke nacht. Het hoofdkussen was een lang en plat kussen, erg onaangenaam, hebben we opgelost door het dubbel te vouwen, want er was geen extra kussen in de kast aanwezig. Die kast had vervelende zware deuren die niet helemaal open gingen, je krijgt amper je kleren weg gelegd.
De badkamer was groot genoeg, maar met een vies douchegordijn! In een 4* hotel verwacht ik dit niet, altijd vies en vervelend. De rubberen stop van de lavabo hing los. De douche zelf was aangenaam, met een goede straal en direct warm. Handdoeken zijn aan vervanging toe, pas de 2e dag kregen we een douchematje.
Met een hotel van deze grootte hoort natuurlijk een grote eetzaal, met buffet 's morgens, 's middags, en 's avonds. Verschrikkelijk druk, mensen stelen een tafel voor je neus weg als je niet snel genoeg gaat zitten. Wij hadden er enkel ontbijt, en hebben er ook 1 avond gegeten. Er was telkens veel keuze (ook vegetarisch en zelfs glutenvrij), maar weinig variatie, en de broodjes waren niet genoeg afgebakken. Het fruitsap uit de automaten was verschrikkelijk vies! In een land waar om elke hoek fruitbomen groeien, is dit toch echt schandalig. En voor vers fruitsap moet je €4 betalen, onvoorstelbaar.
Door het niet zo erg warme weer zijn we niet gaan zwemmen, maar de zwembaden buiten en binnen zagen er best ok uit, net als de bar.
Al bij al een goede uitvalsbasis, met als je geluk hebt een mooi uitzicht, maar een zeer drukke eetzaal, en niet onmiddellijk 4* waard.

• Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
21 juli 2017 beoordeeld

Ik las voor vertrek veel negatieve commentaar over dit hotel. Wij zijn heel tevreden over dit hotel.Vriendelijk personeel zowel restaurant, receptie,.. Vooral de kuisvrouwen waren zeer vriendelijk! Het eten was de eerste dagen heel lekker maar na een dag of 4 wordt je het eten wel een beetje beu. Zwembad op het dak is zeker een topper! jammer is daar wel geen bar voor drinken te halen dit is een minpuntje. Ze zien ons hier zeker terug!

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier 9 dagen verbleven in all-in formule, kamer was goed, kamermeisje zeer vriendelijk en gedienstig. In het restaurant zijn er verschillende personeelsleden zeer vriendelijk, andere neutraal. Het eten ben je beu na 3 a 4 dagen. Matras op de kamer is hard maar goed. Wij voelden geen veren door de matras zoals sommige reviewers schrijven. Verbleven in kamer 802.
Het zwembad beneden is redelijk druk, het dakzwembad daarentegen is heel rustig. Hier kan je echter geen drank krijgen.
In de buurt veel restaurants en bars.
Afstand tot aan het strand is ongeveer 15 minuten stappen, met de lift is het ongeveer 7 minuten.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
BSHotels, Quality controller van Gran Cervantes by Blue Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017

Dear Lieven V,

Thank you for taking the time to write this review and for booking with Blue Sea Hotels & Resorts.

We are happy to know you liked the room and staff.

Regarding food we have a wheel menu for 7 days.

We hope that in the future we can welcome you again.

Best regards,

Sergio Robles
Quality controller

10 juli 2017 beoordeeld

In Juni hier met vrienden twee weken verbleven op basis van all in . De kamers zijn ruim ,we hadden een hoekkamer met groot balkon. Mooi uitzicht. Pas op met de kledingkast zijn schuifdeuren verschillende keren tussen gezeten met mijn vingers. het hotel is verouderd maar wel schoon. Bedden zijn goed. Het ontbijt is erg goed,volop keuze,het avondeten is lauw,maakt niet uit of je vroeg komt of laat het is altijd lauw. Een keer s 'middags geluncht toen was het eten warm. De bar staat te weinig personeel je moet lang wachten op je drankje. Op het zwembad staan veel te weinig parasols, je kunt bijna niet in de schaduw liggen . De liften werken erg traag , dus het beste op de eerste of tweede verdieping een kamer aanvragen .Personeel in het restaurant is vriendelijk bij de receptie niet echt. Het terras aan het zwembad is veel te klein voor het aantal gasten in het hotel.
De locatie van het hotel is gunstig gelegen er zijn volop leuke bars dichtbij .

Verbleef: Juli, 2017
23 mei 2017 beoordeeld

In mei 2016 een nacht verbleven in dit hotel terwijl ik met mijn gezin op doorreis was. Het hotel heeft een goede ligging en een gunstige prijs. De entree leek veelbelovend en oogt erg luxe, maar de kamer was een grote teleurstelling en duidelijk toe aan een renovatie (ik weet overigens niet of dit voor alle kamers geldt).
Onze kamer was in ieder geval erg oubollig ingericht met verschrikkelijk gedateerde meubels.
Bij de receptie kwam men niet al te vriendelijk over en het geheel is erg massaal.
Het ontbijt maakte overigens veel goed. Keurige eetzaal waarbij het eten goed werd aangevuld. Ook was er voldoende keuze.
Parkeren is mogelijk onder het hotel voor €15,- per dag.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
BSHotels, Quality controller van Gran Cervantes by Blue Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2017

Dear Jimmy V,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are happy to know you liked the location and breakfast. On the other hand we regret to hear that you were not entirely satisfied with your stay and I'll pass note to the property regarding decoration.
Concerning staff, I'll talk with them because as professionals that we are, we have to be kind in every moment, we apologize for the discontent caused.

We hope that in the future we can welcome you again.

Best regards,

Sergio Robles