Sol Don Pablo by Meliá
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
Sol Príncipe by Meliá(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
156 US$
148 US$
Hotel Isabel(Torremolinos)
99 US$
  • Zwembad
Melia Costa del Sol(Torremolinos)
154 US$
140 US$
110 US$
103 US$
  • Aan het strand
Hotel Natursun(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
51 US$
120 US$
114 US$
157 US$
136 US$
  • Inclusief ontbijt
MedPlaya Hotel Pez Espada(Torremolinos)
124 US$
106 US$
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Arcos de Montemar(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
108 US$
92 US$
Hotel Riu Nautilus(Torremolinos)
170 US$
166 US$
Travelocity
FilterenAlle talen
8 januari 2018 beoordeeld

Wij kwamen hier voor 6 dagen van 1 tem 6 januari 2018, met onze 2 jongens van 11 en 13. Mooi hotel. Perfectie ligging aan de rand van Torremolinos. Goede kamers. Het eten was degelijk. Heel uitgebreid ontbijtbuffet met alles erop en eraan. Het avond eten was altijd gevarieerd en OK. Niet superlekker, maar wel degelijk. Elke dag verschillende animatie-activiteiten door een jong animatieteam. 6 Engelse bowlingbanen (koersbal), tafeltennis, een verwarmd zwembad. Goede accommodaties dus, ook voor in de winter. Elke avond een goed verzorgde show of live-muziek. En niet te vergeten: tussen 17:30 en 18:30 Happy Hour in de bar (2 voor de prijs van 1). Dus ook de mama en papa waren content.

Kamertip: Best kamers zo hoog mogelijk nemen (verdiep 7, 8 of 9). In de zomer best aan de Noordkant, in de winter best aan de Zuidkant.
  • Verbleef: Januari, 2018, reisde met familie
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pablo by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2018

Geschatte " Master_ T- 1972",

Hartelijk dank dat u ons hebt gekozen om uw gezinsvakantie door te brengen. We zijn erg blij om te weten dat alles naar wens is gevonden.

Bedankt voor het delen van je ervaringen op deze site.

We hopen je snel weer te verwelkomen.

vriendelijke groeten,

Verónica Martín

22 december 2017 beoordeeld

super qua prijs, ligging, vriendelijkheid, kamers. Alles top, voor herhaling vatbaar.

Restaurant is geweldig qua keuze, ontbijtbuffetten.

All-in is echte aanrader voor 1 week. Veel plaats aan het zwembad en onmiddellijke toegang tot het strand.

Kamertip: vraag naar een upgrade
  • Verbleef: November, 2017, reisde met familie
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pablo by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2017

Dear Frank S,

We truly appreciate your positive feedback on your stay at Sol Don Pablo!

We are honoured to read that you enjoyed the friendly service provided by our colleagues. We are also glad to know that you enjoyed our Restaurant and All Inclusive service.

We hope to welcome you back in the near future. Merry Christmas!!

Best regards,

Jacobo D.
Assistant Guest Experience
Sol Don Hoteles

27 november 2017 beoordeeld

We hadden een mooie, propere en ruime kamer met een ruime badkamer.
Ook het eten was dik in orde. Zowel 's ochtends als 's avonds was dit een gevarieerd buffet. Elke dag vond je nieuwe gerechten maar de typische Spaanse gerechtjes kwamen vaak terug. Ideaal!
Don Pablo heeft ook een fantastische ligging. Vlakbij de promenade en op korte afstand van het centrum zelf.
Wij komen zeker terug!

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pablo by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2017

Beste jolienl157
Bedankt om uw recensie op Tripadvisor te plaatsen.
Wij zijn zeer tevreden om te lezen dat Sol Don Pablo u aangenaam verrast heeft!
Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van de kamer, de locatie en het ontbijt
We kunnen niet wachten om u terug te verwelkomen!

Jacobo

23 november 2017 beoordeeld

Don Pablo is uitstekend , zeer gezellig gerenoveerd , zowel binnen als buiten. Zeer aangenaam zonneterras met Beach Bar en zicht op zee. Aandachtspunt : keuze aan warme groenten dikwijls beperkt bij avondeten. Ontbijt uitstekend. Komen zeker terug.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pablo by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2017

Dear 569hv2017,

Greetings from the Sol Don Pablo Hotel.

Thank you for having chosen our Hotel during your trip to Torremolinos as well as for sharing a beautiful review on TripAdvisor regarding your experience amongst us.

You have mentioned above all the details we daily work on in order to provide our clients with only the best in terms of products, service and quality.

We would be honored to welcome you again and live with you another memorable stay in Sol Don Pablo!

Kind regards,

Jacobo D.
Assistant Guest Experience
Sol Don Hoteles

19 november 2017 beoordeeld

prachtig gerenoveerd hotel,dicht bij de promenade en strand mooie zwembaden het eten is afwisselend en zeer goed het ontbijt is super dicht bij het centrum in de buurt zijn er enkele supermarkten en lokale souvenirwinkeltjes

Kamertip: zonnekant en zo hoog mogelijk
  • Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pablo by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Bedankt om uw recensie op Tripadvisor te plaatsen.
Wij zijn zeer tevreden om te lezen dat Sol Don Pablo u aangenaam verrast heeft!
Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van de kamer, de zwembaden en het ontbijt.
We kunnen niet wachten om u terug te verwelkomen!

Jacobo