Sol Don Pablo by Meliá
Melia Costa del Sol(Torremolinos)
204 US$
160 US$
  • Aan het strand
226 US$
207 US$
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 230 US$ per nacht.

Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
139 US$
115 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 128 US$ per nacht.

Hotel Isabel(Torremolinos)
277 US$
Cancelon
  • Inclusief ontbijt
22 december 2017 beoordeeld

super qua prijs, ligging, vriendelijkheid, kamers. Alles top, voor herhaling vatbaar.

Restaurant is geweldig qua keuze, ontbijtbuffetten.

All-in is echte aanrader voor 1 week. Veel plaats aan het zwembad en onmiddellijke toegang tot het strand.

Kamertip: vraag naar een upgrade
  • Verbleef: november 2017, reisde met familie
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pablo by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2017

Dear Frank S,

We truly appreciate your positive feedback on your stay at Sol Don Pablo!

We are honoured to read that you enjoyed the friendly service provided by our colleagues. We are also glad to know that you enjoyed our Restaurant and All Inclusive service.

We hope to welcome you back in the near future. Merry Christmas!!

Best regards,

27 november 2017 beoordeeld

We hadden een mooie, propere en ruime kamer met een ruime badkamer.
Ook het eten was dik in orde. Zowel 's ochtends als 's avonds was dit een gevarieerd buffet. Elke dag vond je nieuwe gerechten maar de typische Spaanse gerechtjes kwamen vaak terug. Ideaal!
Don Pablo heeft ook een fantastische ligging. Vlakbij de promenade en op korte afstand van het centrum zelf.
Wij komen zeker terug!

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pablo by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2017

Beste jolienl157
Bedankt om uw recensie op Tripadvisor te plaatsen.
Wij zijn zeer tevreden om te lezen dat Sol Don Pablo u aangenaam verrast heeft!
Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van de kamer, de locatie en het ontbijt
We kunnen niet wachten om u terug te verwelkomen!

Jacobo

23 november 2017 beoordeeld

Don Pablo is uitstekend , zeer gezellig gerenoveerd , zowel binnen als buiten. Zeer aangenaam zonneterras met Beach Bar en zicht op zee. Aandachtspunt : keuze aan warme groenten dikwijls beperkt bij avondeten. Ontbijt uitstekend. Komen zeker terug.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pablo by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2017

Dear 569hv2017,

Greetings from the Sol Don Pablo Hotel.

Thank you for having chosen our Hotel during your trip to Torremolinos as well as for sharing a beautiful review on TripAdvisor regarding your experience amongst us.

You have mentioned above all the details we daily work on in order to provide our clients with only the best in terms of products, service and quality.

We would be honored to welcome you again and live with you another memorable stay in Sol Don Pablo!

Kind regards,

19 november 2017 beoordeeld

prachtig gerenoveerd hotel,dicht bij de promenade en strand mooie zwembaden het eten is afwisselend en zeer goed het ontbijt is super dicht bij het centrum in de buurt zijn er enkele supermarkten en lokale souvenirwinkeltjes

Kamertip: zonnekant en zo hoog mogelijk
  • Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pablo by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Bedankt om uw recensie op Tripadvisor te plaatsen.
Wij zijn zeer tevreden om te lezen dat Sol Don Pablo u aangenaam verrast heeft!
Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van de kamer, de zwembaden en het ontbijt.
We kunnen niet wachten om u terug te verwelkomen!

Jacobo

13 oktober 2017 beoordeeld

Prachtig hotel
net gerenoveerd
mooie kamers
ideaal gelegen niet ver van het centrum
niet ver van trein en busstation uitstappen naar Malaga en Mijas
enig persoonlijk minpuntje weinig variatie in het eten (veel hetzelfde)

Kamertip: uitzicht op zee en zwembad zeer goed, ik denk de pare nummers
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes van Sol Don Pablo by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2017

Dear meyersmarc,

We are so happy to read your good comments about the hotel. We are always looking for the happiness and the relaxation of our guests, so it´s rewarding to know that you had a wonderful stay with us.

Hoping to have the pleasure of welcoming you back soon, so we can make your holidays an unforgettable experience.

Kind regards,