“Leuke mensen, gezellig terras”
Beoordeling van Brasserie Casa Beense

Brasserie Casa Beense
Geclassificeerd als nr. 257 van 764 Restaurants in Torremolinos
16 maart 2020 beoordeeld

Ben hier met mijn zoontje geweest, tijdens de basisschoolstaking begin februari. Heerlijk weer, mooi terras en een leuke kaart. Je kunt hier prima vertoeven. Eigenaren en bediening zeer vriendelijk!

Datum van bezoek: februari 2020

7 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super zaak !! Nu de eerste van vele keren die gaan volgen. Plankje van de chef. Overheerlijk. Kijk uit naar de volgende keer

Datum van bezoek: februari 2020
25 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is weer een jaar geleden en wederom kostelijk gegeten! Wat een feest om te mogen genieten van de kookkunst van de chef, de charme van de “cheffin” en de geweldige bediening van de enige echte vrijgezel..kortom een èchte aanrader!!!! Unne Brabander.

Datum van bezoek: januari 2020
20 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlocatie voor een heerlijk ontbijt. Een goed ontbijt vinden in Torremolinos is niet gemakkelijk omdat er vaak een Engels ontbijt wordt aangeboden. Bij casa Beense is het net datgene wat wij zochten : een Griekse yoghurt met vers fruit ,honing en granola, een heerlijke omelet, tosti’s ... en superlekkere koffie !!! Gewoonweg heerlijk. Bij ons volgend bezoek in Torremolinos komen we hier zeker terug !!

Datum van bezoek: oktober 2019
16 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super geweldig restaurant en een geweldige kaart, alle gerechten zijn top. Een aanrader in Carihuela

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Brasserie Casa Beense bekeken, bekeken ook

Torremolinos, Costa del Sol

In Brasserie Casa Beense geweest? Deel je ervaringen!