Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

We zijn er net 10 dagen geweest en het is ons echt uitstekend bevallen. We waren met z'n viertjes en hadden meer dan genoeg ruimte (2 aparte slaapkamers). Ontbijt was gevarieerd en veel. Bij de bar kreeg je goeie glazen met drank (kunnen ze in Nederland nog wat van leren :)) en de bediening was vriendelijk. 2 zwembaden en 1 jacuzzi (op het dak) tot je beschikking. Ook ligt het vlak bij het strand. Kan nog wel ff doorgaan met de pluspunten. Enige nadeel is dat er geen Wifi (gratis dan) is in het hele gebouw. En wil je dat wel dan kan je dit aanschaffen maar is vrij prijzig en maar voor 2 devices. We komen hier zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 4 mei 2016

Tijdens het inchecken kregen we erg weinig informatie, we kregen alleen ons pasje en er werd verteld waar de eetzaal was. Wij miste wat informatie zoals waar we ons kamer konden vinden en wanneer er schoongemaakt werd.

De kamer zag er prima uit, een keukentje, bank, genoeg kastruimte, ruime badkamer met een bad enz. De kamer was schoon, op de muren van de badkamer na.. Wel waren de bedden hard en was het 's nachts erg gehorig.

Wifi was in de lobby, en zwak op de kamer (501). Dat vond ik fijn aangezien je eigenlijk voor de wifi op de kamer moest betalen en dat was prijzig!

Onze kamer kwamen ze alleen op dinsdag, donderdag en zaterdag schoon maken. Dat zou betekenen dat je van zaterdag tot dinsdag dus 4 dagen met 4 ( 2 grote, en 2 kleine) handdoeken moet doen! Aangezien dit ons niet was verteld kwamen wij hier zondag achter, en hadden we te weinig handdoeken. We zijn naar de receptie gegaan waar ze ons schone handdoeken gaven en waar ze ons vroegen om langer met onze handdoeken te doen.

Het ontbijt was uitgebreid; witte bonen in tomatensaus, croissants, donuts, churros enz. En de ligging van het hotel was ideaal! Alles lag op 5-30 min loopafstand!

Kamertip: Geef je voorkeur voor een gerenoveerde kamer aan!
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 2 oktober 2015

De ligging van dit appartement kan niet beter: 150 meter van het strand, aan de overkant van het hotel en via de achterkant is het 5 minuten lopen naar het centrum.
De boulevard is ook heel gezellig om te lopen, dit kan helemaal tot Benalmadena. Dan eindig je bij de haven, die ook zeer de moeite waard is om naar toe te gaan.
Het appartement is eenvoudig, maar wel prima. Bij de receptie zijn ze heel behulpzaam.
Er is een zwembad bij met een terras, en op het dak is ook nog een terras met stoelen.
Ontbijten kan hier ook, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. We vonden het relaxter om lekker op het balkon van het appartement te ontbijten.
Wat wij u et slechtst aan het hotel vonden was de wifi. Dit is wel gratis, maar is traag en je hebt niet overal wifi. Wij hadden op onze kamer geen bereik, maar wel beneden in de lobby.

Kamertip: Hogere verdiepingen aan de voorkant hebben zeezicht
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 12 augustus 2015

Prima hotel , personeel ook behulpzaam en de schoonmaakster komt elke dag langs behalve zondag dus elke dag schone handdoeken , kamer word schoon gemaakt en bedden worden opgemaakt. Strand, winkels en het treintje is allemaal binnen 10 minuten aan te lopen. Ontbijt is goed en het avond eten is redelijk , niet al te uitgebreid.
De kamer ( 705 ) is ook netjes en goed onderhouden, alleen het keukentje moet je niet te veel van voorstellen, bedden en badkamer is ook zeer goed. WiFi is erg matig.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 19 juni 2015

Het Aguamarina hotel is gelegen op een mooie plek in Torremolinos. Een klein straatje doorlopen en je staat op de boulevard. Kilometers wandelen langs de brede stranden met veel winkeltjes , restaurants en barretjes. Ook veel plekken op het mooie zandstrand waar voor ongeveer 4 euro een bed met parasol gehuurd kan worden.
In het hotel kan een lift genomen worden naar het hoger gelegen oude centrum van Torremolinos. Dat scheelt veel klimwerk. Op de 2e verdieping van het hotel is een binnenzwembad met diverse krachtsport-apparaten te vinden. Het buitenzwembad voor het hotel is prima. Helaas werden hier al vroeg de handdoeken op de bedjes neergelegd voordat men er gebruik van ging maken.
We hadden een Superior Double Room geboekt en kregen bij aankomst kamer 321. Dit was een geweldige kamer. Een prima bed van 1.80 m. breed en een prachtige kast met heel veel bergruimte (zie foto's) . De aanwezige lampen waren bijna niet te tellen (12 tot 15 stuks !). Een rood leren bankstel en koelkastje met daarboven nog meer kastruimte. Badkamer was ook zeer mooi. Design wasbak , daaronder grote schuiflade en grote spiegel met ook weer de nodige verlichting en föhn (3 stopkontakten). Ligbad met glazen douchewandje en rainshower.
Ontbijt van 7.00 tot 10.30 uur (uitgebreide keus in beleg etc./ niet veel keus uit soorten broodjes) . Diner (19.00 tot 21.30) bestond dagelijks uit o.a. patat/ pasta/ vlees- en visgerechten. Ook iedere dag een paar soorten vlees/vis live-cooking. Diverse soorten nagerechten, waaronder meloen, pap en een wisselend soort kleine cakejes. In juni ruimte genoeg in de eetzaal. Vergeleken met Griekenland was het personeel in het hotel erg 'zakelijk'.
Het was heerlijk om NIET iedere horeca-gelegenheid binnen 'getrokken' te worden.
Prijzen variëren nogal. Een capucino en frisdrank haalden we al voor 2 euro. Een tosti ham-kaas zagen we voor 1,50 euro. Ook hierin waren behoorlijke prijsverschillen.
Wifi in het hotel is een minpunt. Alleen in de lobby is verbinding te maken.
Schoonmaken van de kamers gebeurde om de 2 dagen.

Datum van verblijf: juni 2015