2 personen bekijken dit hotel
Expedia.com97 US$
Priceline97 US$
StayForLong107 US$
Beoordeeld op 13 februari 2020

Zeer aangenaam hotel. Een verademing tussen al die hoogbouw van Terremolinos. Het personeel is heel vriendelijk. Het hotel is Schoon netjes en modern. In het restaurant van het hotel kan je prima een simpele maaltijd nuttigen. Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 12 juni 2019

Super hotel, goeie locatie, vriendelijk personeel en zeer lekker ontbijt. Dag van vertrek moesten we om 7.45 vertrekken uit het hotel en dus konden we geen gebruik maken van het ontbijt. Gelukkig konden we gezellig ontbijten. Mijn vriendin en in hadden elk een plateau met lekkers op! Alberto had de muziek opgezet voor de sfeer! Top!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Mooi recent en kleinschalig hotel. Ontbijt was ok. Wi-Fi blokkeert Belgische nieuwssites. Censuur? Kamer onpraktisch en klein, badkamer ok. Zwembad is verzorgd maar ligt afgezonderd. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 15 maart 2018

Voor families, kinderen ... zeker een prima verblijf. Prachtige avondshows, heel goed animatieteam en het eten was gevarieerd en lekker. Het personeel was steeds vriendelijk en behulpzaam Ligging: iets buiten het centrum maar daardoor ook wat rustiger; treinstation op tien minuten lopen en bushalte vlak bij het hotel.
Voor groepen raad ik het niet aan omdat ze geen eigen ruimte ter beschikking krijgen voor eigen activiteiten.

Kamertip: De meeste kamers hebben uitzicht op zee ... slaap je op eerste verdieping dan nogal last van lawaai ...
Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 14 februari 2018 via mobiele applicatie

Een mooi hotel, heel vriendelijke personeel. We zijn goed geholpen geweest dit is echt een aanrader ik zal zeker terugkomen! Je hebt ook heel veel keus voor het ontbijt! Lekker lekker lekker en het was echt mooi weer en de zee is 2 minuten.

Datum van verblijf: februari 2018