83 US$
Gratis annuleren tot 21/05/21
Priceline
83 US$
Gratis annuleren tot 21/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
99 US$
76 US$
BESPAAR 23 US$
Hotels.com83 US$
Expedia.com83 US$
StayForLong99 US$
Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Het hotel was zeer netjes en we hadden niks tekort. De hotelmedewerkers waren ook altijd zeer vriendelijk! Het ontbijt was ook zeer lekker! Alleen hadden we ‘s nachts veel lawaai wat wel spijtig was! Maar voor de rest aan te raden!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 12 april 2019

We boekten een verblijf van 12 dagen.Makkelijke transfer geregeld door het hotel , top .Strand en promenade op loopafstand.Jachthaven Benalmadena op 20 min. Bushalte vlakbij.Personeel behulpzaam en vriendelijk.Goede service aan de receptie.Kleine kamer wordt elke dag gepoetst.Een aanrader prijs kwaliteit .

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 22 januari 2019

Wie weet het antwoord ?
Zijn alle kamers vernieuwd of maar enkele?
Hoe moet je boeken om een vernieuwde kamer te krijgen, zouden eventueel nu in februari erheen willen gaan.
Is het een hotel met een uitgebreid ontbijt?
Te boeken onder logies + ontbijt of Half board?
mvg
Frank

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
reservas312, Gerente van Arcos de Montemar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2019

Dear guest,

Here come the answers to your questions: In the last two years the hotel has been completely refurbished so that all rooms are renovated and redecorated. We have a very nice breakfast buffet and you may book room only or bed and breakfast but no halfboard. Still there are snacks available at the bar.

Kind regards
Hotel Arcos de Montemar
The Management

Beoordeeld op 4 december 2018

Uitstekende service aan de receptie . Altijd vriendelijk en behulpzaam . Klein hotel met ruime en vooral ook schone kamers met uitstekend bed, ruime badkamer en mooi balkon .
Het ontbijt is prima .
Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding .
Op 10 minuten loopafstand van het Carihuela strand. Bushalte praktisch voor de deur met uitstekende verbinding naar Malaga elk half uur.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 30 november 2018

Het hotel is heel proper en recent vernieuwd, de kaners beschikken over een supersize bed met degelijke matras. We hebben heerlijk geslapen. De badkamer bevat een ruime douche en is ruim en goed ingedeeld. het onthaal en de rest van het personeel is zeer vriendelijk. Er worden inspanningen gedaan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het ontbijt is voldoende uitgebreid. Er is een ruime keuze aan brood, charcuterie, zoete hartigheden, vers fruit, yoghort, eitjes, worstjes, spek, boontjes in tomatensaus, in de bar kan je een keuze maken uit een eenvoudig aanbod, pizza’s hamburgers, slaatjes, belegde broodjes, kortom kleine en iets grotere hongerstillers.
Het hotel is kleinschalig maar qua service heeft het ons zeker en vast bekoord.
Wij gaan zeker en vast nog eens terug

Datum van verblijf: november 2018