Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
93 US$
87 US$
  • Zwembad
Melia Costa del Sol(Torremolinos)
264 US$
238 US$
167 US$
146 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 181 US$ per nacht.

287 US$
260 US$
188 US$
169 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 195 US$ per nacht.

271 US$
210 US$
  • Inclusief ontbijt
Gratis annuleren tot 24/07
158 US$
153 US$
  • Zwembad
Hotel Riu Costa del Sol(Torremolinos)
Gratis annuleren tot 28/07
128 US$
120 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 156 US$ per nacht.

23 september 2016 beoordeeld

10 dg verblijf in dit hotel, super goed gevoel aan over gehouden, 3 sterren maar 5 sterren voor service, netheid en klantvriendelijkheid. Kamers zijn comfortabel enigszins gedateert, maar zeer schoon, ontbijt heeft zeer ruim aanbod. Leuk zwembad en nette prijzen voor drankjes, slecht 500 mtr van strand. Receptie was zeer behulpzaam bij organisatie van dagtrips naar Malaga, Mijas, Gibraltar etc. wat ons betreft echt een aanrader

Kamertip: keuze uit voor staat overdag in de zon, achter is uitzicht beperkt, maar je bent er enkel om te slapen dus!!!
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
28 april 2016 beoordeeld

We waren er voor een week en waren voor de prijs die we betaalden zeer tevreden. Iedereen was zeer vriendelijk, het ontbijt was lekker, de kamers werden goed onderhouden. Het is natuurlijk niet supermodern en is zeker voor vernieuwing vatbaar, maar dan zal de prijs ook stijgen. We kwamen tevreden terug.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
4 juli 2015 beoordeeld

Ben er geweest voor 4 nachten werk vakantie,en was er zeker blij mee .
Super vriendelijk en behulpzaam personeel,ontbijt basic maar lekker,voor diner betaal je 8 € en was zeker voor zijn prijs de moeite !
Kamers proper maar beetje aan vernieuwing toe,prima wifi en echt koude airco top
Heb er de lekkerste Sangria van spanje gedronken,gemaakt door de knapste barman van spanje ...lol .Tonny herkenbaar aan zij atletisch lichaam en Mr Proper look .
Prijs kwaliteit zeker een aanrader

• Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
reservas312, Gerente van Arcos de Montemar, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren