Google
5 beoordelingen
vanaf 69,99 US$
Beoordeeld op 30 juli 2020
Beoordeling van: Canyoning niveau 2

Het was voor ons de eerste keer canyoning en we vonden het geweldig! Het was heel bijzonder om op deze manier actief te zijn in de natuur. We werden uit onze comfortzone gehaald en daardoor apprecieerde we alleen maar meer wat we hadden behaald! De gidsen vertelde leuke weetjes en stelde ons op ons gemak. Verder was de hele reis naar de plek ook al een hele beleving, doordat we een stukje off-road moesten rijden en een stuk moesten lopen door de bergen. Een echte aanrader!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 2 juli 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Canyoning niveau 2

Vandaag een prachtige tocht gemaakt vanaf de basis van de waterval in de grot en dan naar beneden. Kristal helder water, prachtige natuur. Voor ons de 1ste keer dat we een Canyoning tocht gingen maken. We hadden het geluk dat mijn dochter en ik de enigste waren. Het was even uit onze comfortzone en soms even spannend maar we hadden veel vertrouwen in de gids die ons begeleide. Hierdoor voelde het wel veilig. En als je de tocht dan hebt afgelegd heb je een euforisch gevoel. Het was een mooi avontuur dat we als moeder en dochter samen beleefd hebben en nooit zullen vergeten! Daarna stuurde de gids ons spectaculaire foto's. Zodat we er ook van kunnen nagenieten. Ik kan je deze tocht echt aanbevelen!

Hilde en Lonne

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 27 februari 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Canyoning niveau 1

We hebben met vier personen deze activiteit gedaan. 2 tieners van 15 en 17 en 2 volwassenen van 48.
We verzamelden op de grote parkeerplaats aan de A-7175. Daar hebben we de wetsuits aangedaan. Van daar was het circa 15 minuten lopen naar de startlocatie. Dit was bergop met een wetsuit en warme omstandigheden. Dat was best pittig.
Daarna de start. We hebben verschillende keren sprongen gemaakt van 3 tot 7 meter hoogte. Verder geabseild van maximaal 12 meter. Ook een paar keer naar beneden gegleden.
Al met al een erg leuke avontuurlijke activiteit in een mooie afwisselden omgeving. We hebben ook nog een paar schildpadden gezien.
We deden moeilijkheid 1.
De gids Sébastien was erg aardig en deskundig.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 22 februari 2020
Beoordeling van: Canyoning niveau 1

Een absolute aanrader! Lekker actief in een prachtige omgeving met een leuke en gezellige gids, Sebastián. Volgend jaar gaan wij zeker voor een hoger level!!

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Canyoning niveau 1

Magnifieke ervaring! Super coole & perfect meertalige gids (Sebastian) die ons unieke plekjes in Marbella liet ontdekken! Van ophaling aan hotel tot springen van de rotsen tot de drop off 100% genoten! Zeker een aanrader. De activiteit duurt niet te lang, vliegt voorbij, en is een perfecte namiddag vuller hier in Marbella. Zéker aan te raden!!!