Gran Hotel Guadalpin Banus
Puente Romano Marbella(Marbella)
704 US$
670 US$
  • Gratis parkeren
H10 Andalucia Plaza(Nueva Andalucia)(Heel veel waar voor je geld!)
172 US$
FuerteHoteles.com
331 US$
290 US$
  • Gratis parkeren
Aparthotel Puerto Azul Marbella(Marbella)(Heel veel waar voor je geld!)
163 US$
199 US$
171 US$
getaroom.com
17 december 2016 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Goede service. Doch hotel verouderd van binnen en kamers dienen opgefrist te worden.Lekker ontbijtbuffet. Perfecte ligging. Ideaal om mooie wandelingen te maken langs de dijk aan de zee.

Kamertip: zicht op zee
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging helemaal goed aan zee en op loopafstand puerto banus. Mooi en groot zwembad. Kamers ruim maar mogen wel wat vernieuwd worden. Alles in het hotel een beetje gedateerd. Service niet vijf sterren niveau.

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
26 juli 2016 beoordeeld

Wij zijn een week verbleven in dit hotel en hebben genoten van het zalige ontbijt buiten op het terras. Ook aan het zwembad was het goed vertoeven en je had zicht op het strand en de zee vanuit je ligstoel. Dit hotel is voor ons een absolute aanrader voor mensen die graag te voet naar Puerto Banus gaan want dit is 10 minuten wandelen langs de zee.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
18 februari 2016 beoordeeld

Mooi hotel recht aan zee. Heerlijk buiten ontbijt aan boulevard. Ontbijt buffet is zeer goed verzorgd.Vraag om espresso koffie (niet uit de kan), dat kan! Alle kamers hebben uitzicht op zee. Wij hadden junior suite superior. Dat was slaapkamer met aparte zitgelegenheid met keukenhoek, en een dubbel terras. Erg mooi en zeer ruim. Gratis wifi en goede verbinding. Relax zwembad. Fitness is erg klein.
Zou zeker weer terug gaan.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Victor V, Director de Recepción van Gran Hotel Guadalpin Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2016

Dear client,

We would like to thank you for sharing your experince in Gran Hotel Guadalpin Banus with all the viewers.

We appreciate your kind comments about your impressions and the service received during your stay.

It has been a pleasure to have you staying with us at Gran Hotel Gvadalpin Banús, and we would like to welcome you again to our Hotel in the near future.

Best regards,

Victor Villar
Front Desk Manager
Gran Hotel Guadalpin Banus

30 september 2015 beoordeeld

Het was heerlijk om hier een nachtje te mogen slapen. Wat een luxe en het uitzicht vanuit de kamer op het zwembad en de zee waren adembenemend. Er is ruime keuze bij het ontbijt. Vanuit het hotel loop je zo het strand op.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Victor V, Director de Recepción van Gran Hotel Guadalpin Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2015

Dear client,

Thank you for your kind comments during your stay with us. We are delighted that you have enjoyed your stay at Gran Hotel Guadalpin Banus.

We thank you for your positive feedback and your high evaluation regarding our service and staff and the hotel in general, your encouraging comments have been shared with the rest of our team and it is very much appreciated.

We hope to have the pleasure of serving you in the very near future.

With best regards,

Victor Villar