“Oude meuk”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Gran Hotel Guadalpin Banus
Beoordeeld als nr. 19 van 70 hotels in Marbella
1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer spijtig ; na een jaar hard werken 2 junior suites in dit hotel geboekt om even met mijn gezin te ontspannen. Helaas is het gran hotel guadalpin banus zo slecht onderhouden dat alles oud, gebrekkig en zelfs viezig aanvoelt. Omdat vakantie- tijd schaars is, heb ik vandaag gelijk een ander hotel geboekt, hier wil ik niet langer blijven. Alhoewel de mensen hier zeer vriendelijk zijn, kun je het nalaten van onderhoud niet over het hoofd zien. Eens maar nooit meer.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie

17 december 2016 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Goede service. Doch hotel verouderd van binnen en kamers dienen opgefrist te worden.Lekker ontbijtbuffet. Perfecte ligging. Ideaal om mooie wandelingen te maken langs de dijk aan de zee.

Kamertip: zicht op zee
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging helemaal goed aan zee en op loopafstand puerto banus. Mooi en groot zwembad. Kamers ruim maar mogen wel wat vernieuwd worden. Alles in het hotel een beetje gedateerd. Service niet vijf sterren niveau.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
26 juli 2016 beoordeeld

Wij zijn een week verbleven in dit hotel en hebben genoten van het zalige ontbijt buiten op het terras. Ook aan het zwembad was het goed vertoeven en je had zicht op het strand en de zee vanuit je ligstoel. Dit hotel is voor ons een absolute aanrader voor mensen die graag te voet naar Puerto Banus gaan want dit is 10 minuten wandelen langs de zee.

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
18 februari 2016 beoordeeld

Mooi hotel recht aan zee. Heerlijk buiten ontbijt aan boulevard. Ontbijt buffet is zeer goed verzorgd.Vraag om espresso koffie (niet uit de kan), dat kan! Alle kamers hebben uitzicht op zee. Wij hadden junior suite superior. Dat was slaapkamer met aparte zitgelegenheid met keukenhoek, en een dubbel terras. Erg mooi en zeer ruim. Gratis wifi en goede verbinding. Relax zwembad. Fitness is erg klein.
Zou zeker weer terug gaan.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Victor V, Director de Recepción van Gran Hotel Guadalpin Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2016

Dear client,

We would like to thank you for sharing your experince in Gran Hotel Guadalpin Banus with all the viewers.

We appreciate your kind comments about your impressions and the service received during your stay.

It has been a pleasure to have you staying with us at Gran Hotel Gvadalpin Banús, and we would like to welcome you again to our Hotel in the near future.

Best regards,

Victor Villar
Front Desk Manager
Gran Hotel Guadalpin Banus

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marbella bekeken
op 2,2 km afstand
H10 Andalucia Plaza
nr. 1 van 1 in Nueva Andalucia
2.358 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Gran Hotel Guadalpin Banus geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Gran Hotel Guadalpin Banus

Adres: Calle Edgar Neville s/n | Nueva Andalucía, 29660, Marbella, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Marbella
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 15 hotel aan het strand in Marbella
Nr. 15 luxe hotel in Marbella
Prijsklasse: 90 € - 287 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Gran Hotel Guadalpin Banus 5*
Aantal kamers: 181
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Gran Hotel Guadalpin Banus met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Gran Hotel Marbella

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?