We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Oude meuk”
1 van 5 bollen Beoordeling van Gran Hotel Guadalpin Banus

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Gran Hotel Guadalpin Banus
Beoordeeld als nr. 19 van 71 hotels in Marbella
Oosterhout, Nederland
2 beoordelingen
“Oude meuk”
1 van 5 bollen Beoordeeld op 1 januari 2017 via mobiele applicatie

Zeer spijtig ; na een jaar hard werken 2 junior suites in dit hotel geboekt om even met mijn gezin te ontspannen. Helaas is het gran hotel guadalpin banus zo slecht onderhouden dat alles oud, gebrekkig en zelfs viezig aanvoelt. Omdat vakantie- tijd schaars is, heb ik vandaag gelijk een ander hotel geboekt, hier wil ik niet langer blijven. Alhoewel de mensen hier zeer vriendelijk zijn, kun je het nalaten van onderhoud niet over het hoofd zien. Eens maar nooit meer.

Verbleef Januari, 2017, bezocht met familie
Schrijf een beoordeling

872 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    3,5 van 5 bollen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
11 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 17 december 2016

Vriendelijk personeel. Goede service. Doch hotel verouderd van binnen en kamers dienen opgefrist te worden.Lekker ontbijtbuffet. Perfecte ligging. Ideaal om mooie wandelingen te maken langs de dijk aan de zee.

Kamertip: zicht op zee
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
Amsterdam, The Netherlands
30 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 24 oktober 2016 via mobiele applicatie

Ligging helemaal goed aan zee en op loopafstand puerto banus. Mooi en groot zwembad. Kamers ruim maar mogen wel wat vernieuwd worden. Alles in het hotel een beetje gedateerd. Service niet vijf sterren niveau.

Verbleef Oktober, 2016, bezocht met familie
Hasselt, België
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 26 juli 2016

Wij zijn een week verbleven in dit hotel en hebben genoten van het zalige ontbijt buiten op het terras. Ook aan het zwembad was het goed vertoeven en je had zicht op het strand en de zee vanuit je ligstoel. Dit hotel is voor ons een absolute aanrader voor mensen die graag te voet naar Puerto Banus gaan want dit is 10 minuten wandelen langs de zee.

• Verbleef April, 2016, bezocht met een partner
Maastricht, Nederland
40 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 18 februari 2016

Mooi hotel recht aan zee. Heerlijk buiten ontbijt aan boulevard. Ontbijt buffet is zeer goed verzorgd.Vraag om espresso koffie (niet uit de kan), dat kan! Alle kamers hebben uitzicht op zee. Wij hadden junior suite superior. Dat was slaapkamer met aparte zitgelegenheid met keukenhoek, en een dubbel terras. Erg mooi en zeer ruim. Gratis wifi en goede verbinding. Relax zwembad. Fitness is erg klein.
Zou zeker weer terug gaan.

• Verbleef Februari, 2016, bezocht met een partner
Victor V, Director de Recepción van Gran Hotel Guadalpin Banus, reageerde op deze beoordeling, 29 maart 2016
Dear client,

We would like to thank you for sharing your experince in Gran Hotel Guadalpin Banus with all the viewers.

We appreciate your kind comments about your impressions and the service received during your stay.

It has been a pleasure to have you staying with us at Gran Hotel Gvadalpin Banús, and we would like to welcome you again to our Hotel in the near future.

Best regards,

Victor Villar
Front Desk Manager
Gran Hotel Guadalpin Banus
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marbella bekeken
op 2.2 km afstand
5.0 van 5 bollen 1.415 beoordelingen
op 8.1 km afstand
Amare Marbella Beach Hotel
Prijzen weergeven

In Gran Hotel Guadalpin Banus geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Gran Hotel Guadalpin Banus

Gelegenheid: Gran Hotel Guadalpin Banus
Adres: Calle Edgar Neville s/n | Nueva Andalucía, 29660, Marbella, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Marbella
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 14 luxe hotel in Marbella
Nr. 15 hotel aan het strand in Marbella
Prijsklasse (per nacht): 138 € - 466 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Gran Hotel Guadalpin Banus 5*
Aantal kamers: 181
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Gran Hotel Guadalpin Banus met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Gran Hotel Marbella

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?