Gran Hotel Guadalpin Banus
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
453 US$
344 US$
220 US$
175 US$
  • Gratis parkeren
Aparthotel Puerto Azul Marbella(Marbella)(Heel veel waar voor je geld!)
95 US$
475 US$
415 US$
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Senator Marbella Spa Hotel(Marbella)(Heel veel waar voor je geld!)
112 US$
98 US$
  • Zwembad
Benabola Hotel & Suites(Puerto Banus)(Heel veel waar voor je geld!)
155 US$
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
148 US$
143 US$
  • Aan het strand
FilterenAlle talen
24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging helemaal goed aan zee en op loopafstand puerto banus. Mooi en groot zwembad. Kamers ruim maar mogen wel wat vernieuwd worden. Alles in het hotel een beetje gedateerd. Service niet vijf sterren niveau.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
26 juli 2016 beoordeeld

Wij zijn een week verbleven in dit hotel en hebben genoten van het zalige ontbijt buiten op het terras. Ook aan het zwembad was het goed vertoeven en je had zicht op het strand en de zee vanuit je ligstoel. Dit hotel is voor ons een absolute aanrader voor mensen die graag te voet naar Puerto Banus gaan want dit is 10 minuten wandelen langs de zee.

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
18 februari 2016 beoordeeld

Mooi hotel recht aan zee. Heerlijk buiten ontbijt aan boulevard. Ontbijt buffet is zeer goed verzorgd.Vraag om espresso koffie (niet uit de kan), dat kan! Alle kamers hebben uitzicht op zee. Wij hadden junior suite superior. Dat was slaapkamer met aparte zitgelegenheid met keukenhoek, en een dubbel terras. Erg mooi en zeer ruim. Gratis wifi en goede verbinding. Relax zwembad. Fitness is erg klein.
Zou zeker weer terug gaan.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Victor V, Director de Recepción van Gran Hotel Guadalpin Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2016

Dear client,

We would like to thank you for sharing your experince in Gran Hotel Guadalpin Banus with all the viewers.

We appreciate your kind comments about your impressions and the service received during your stay.

It has been a pleasure to have you staying with us at Gran Hotel Gvadalpin Banús, and we would like to welcome you again to our Hotel in the near future.

Best regards,

Victor Villar
Front Desk Manager
Gran Hotel Guadalpin Banus

30 september 2015 beoordeeld

Het was heerlijk om hier een nachtje te mogen slapen. Wat een luxe en het uitzicht vanuit de kamer op het zwembad en de zee waren adembenemend. Er is ruime keuze bij het ontbijt. Vanuit het hotel loop je zo het strand op.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
Victor V, Director de Recepción van Gran Hotel Guadalpin Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2015

Dear client,

Thank you for your kind comments during your stay with us. We are delighted that you have enjoyed your stay at Gran Hotel Guadalpin Banus.

We thank you for your positive feedback and your high evaluation regarding our service and staff and the hotel in general, your encouraging comments have been shared with the rest of our team and it is very much appreciated.

We hope to have the pleasure of serving you in the very near future.

With best regards,

Victor Villar
Front Desk Manager
Gran hotel Guadalpin Banus

8 april 2014 beoordeeld

Wij verbleven afgelopen weekend in Gran Hotel Guadalpin Banus in Marbella. Direct aan het strand gelegen. We hadden een junior suite met goed ingerichte keuken (kurketrekker aanwezig..) ruime woonkamer, slaapkamer met badkamer (bad) en een heerlijk groot terras met eettafel en een ruime zit lounge hoek, uitkijkend over het zwembad. Faciliteiten zijn prima, heerlijk ontbijt, mooi zwembad met ligbedjes (beetje hard), fantastische beach club Mistral aan het strand waar je van 11.00 tot 18.00 (lekker) kunt eten. Uitgebreid ontbijtbuffet waar eitjes vers bereid worden. Ontbijt personeel niet al te vriendelijk, zeker niet wanneer ontbijt bijna voorbij is. Om 11.01 krijg je echt niets meer.

Kamertip: Junior suite kost wat meer..maar dan heb je ook wat. Een heerlijk balkon om aan het eind van de dag een drankje te doen.
  • Verbleef: April, 2014, reisde met vrienden