“Perfecte ligging aan zee”
Beoordeling van Gran Hotel Guadalpin Banus

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Gran Hotel Guadalpin Banus
Beoordeeld als nr. 19 van 70 hotels in Marbella
17 december 2016 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Goede service. Doch hotel verouderd van binnen en kamers dienen opgefrist te worden.Lekker ontbijtbuffet. Perfecte ligging. Ideaal om mooie wandelingen te maken langs de dijk aan de zee.

Kamertip: zicht op zee
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging helemaal goed aan zee en op loopafstand puerto banus. Mooi en groot zwembad. Kamers ruim maar mogen wel wat vernieuwd worden. Alles in het hotel een beetje gedateerd. Service niet vijf sterren niveau.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
26 juli 2016 beoordeeld

Wij zijn een week verbleven in dit hotel en hebben genoten van het zalige ontbijt buiten op het terras. Ook aan het zwembad was het goed vertoeven en je had zicht op het strand en de zee vanuit je ligstoel. Dit hotel is voor ons een absolute aanrader voor mensen die graag te voet naar Puerto Banus gaan want dit is 10 minuten wandelen langs de zee.

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
18 februari 2016 beoordeeld

Mooi hotel recht aan zee. Heerlijk buiten ontbijt aan boulevard. Ontbijt buffet is zeer goed verzorgd.Vraag om espresso koffie (niet uit de kan), dat kan! Alle kamers hebben uitzicht op zee. Wij hadden junior suite superior. Dat was slaapkamer met aparte zitgelegenheid met keukenhoek, en een dubbel terras. Erg mooi en zeer ruim. Gratis wifi en goede verbinding. Relax zwembad. Fitness is erg klein.
Zou zeker weer terug gaan.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Victor V, Director de Recepción van Gran Hotel Guadalpin Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2016

Dear client,

We would like to thank you for sharing your experince in Gran Hotel Guadalpin Banus with all the viewers.

We appreciate your kind comments about your impressions and the service received during your stay.

It has been a pleasure to have you staying with us at Gran Hotel Gvadalpin Banús, and we would like to welcome you again to our Hotel in the near future.

Best regards,

Victor Villar
Front Desk Manager
Gran Hotel Guadalpin Banus

30 september 2015 beoordeeld

Het was heerlijk om hier een nachtje te mogen slapen. Wat een luxe en het uitzicht vanuit de kamer op het zwembad en de zee waren adembenemend. Er is ruime keuze bij het ontbijt. Vanuit het hotel loop je zo het strand op.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
Victor V, Director de Recepción van Gran Hotel Guadalpin Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2015

Dear client,

Thank you for your kind comments during your stay with us. We are delighted that you have enjoyed your stay at Gran Hotel Guadalpin Banus.

We thank you for your positive feedback and your high evaluation regarding our service and staff and the hotel in general, your encouraging comments have been shared with the rest of our team and it is very much appreciated.

We hope to have the pleasure of serving you in the very near future.

With best regards,

Victor Villar
Front Desk Manager
Gran hotel Guadalpin Banus

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marbella bekeken
op 2.2 km afstand
Hotel Vincci Seleccion Estrella del Mar
op 8.1 km afstand
Amare Marbella Beach Hotel
Prijzen weergeven

In Gran Hotel Guadalpin Banus geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Gran Hotel Guadalpin Banus

Adres: Calle Edgar Neville s/n | Nueva Andalucía, 29660, Marbella, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Marbella
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 15 luxe hotel in Marbella
Nr. 15 hotel aan het strand in Marbella
Prijsklasse: 95 € - 274 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Gran Hotel Guadalpin Banus 5*
Aantal kamers: 181
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Gran Hotel Guadalpin Banus met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Gran Hotel Marbella

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?