La Villa Marbella
Marbella Inn(Marbella)
  • Inclusief ontbijt
FilterenAlle talen
12 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijk onthaal. Ontbijt was heerlijk, van goede kwaliteit en erg gezellig aan het zwembad. Op voorhand moest je doorgeven wat je wou, maar op het moment zelf kon je altijd aanpassingen vragen. Kamer was heel zuiver en ruim. Heel vriendelijke bediening. Ideale locatie in de oude stad. Er werd voldoende privacy voorzien. Kortom, Niets op aan te merken. We komen zeker terug!

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
13 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een oase van rust!
Nog nooit heb ik zo'n warme ontvangst gehad in een hotel.
We zijn nu twee keer in het hotel geweest, eerste keer in de kamer Shanghai, met een eigen jacuzzi', en de tweede keer in Singapore, met een bubbelbad.
Alle kamers hebben namen van plaatsen of steden in Azië en zijn ingericht in die stijl.
Tijdens het ontbijt is er altijd een staflid om je welkom te heten, of om gewoon een praatje te maken.
Mijn echtgenote vierde haar verjaardag hier en werd ontvangen met een feestelijk ontbijt.
Kortom dit hotel is een aanrader.
Marcos bedankt!
Henri en Marian.

Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
1 januari 2014 beoordeeld

Tussen Kerst en Oud en Nieuw zijn we 3 nachten in dit hotel geweest. Onze eerste keuze Hotel El Fuerte, waar we eerdere keren verbleven, is inmiddels zo duur geworden meer dan 250 euro per nacht, dat we besloten om in een ander hotel te boeken. Via Tripadvisor kwamen we bij dit hotel terecht. Een uitstekende keuze voor 79 euro per nacht inclusief ontbijt.Het hotel is als het ware verdeeld over een aantal huizen. In elk huis zijn een aantal hotelkamer. Het ontbijt wordt in een van die huizen geserveerd. Je bij de check in aangeven wat je wilt eten en dat wordt dan uitgeserveerd. Het hotel heeft geen restaurant maar dat is ook helemaal niet nodig. In de onmiddellijke nabijheid van het hotel zijn erg veel restaurants, varierend van een restaurant met een michellinster tot tapasbars. We hadden wel het geluk dat we een upgrade kregen. Prachtige kamer in thaise stijl. Het hotel ligt midden in het oude centrum maar tegelijkertijd erg rustig. Vlakbij is een parkeergarage waar je voor 5 euro per dag kunt parkeren. Het strand is vlakbij, zo'n 5 minuten lopen. Je kunt voor 5 euro een matras met parasol huren. Ook zijn er een aantal beachclubs op loopafstand.

• Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
12 oktober 2012 beoordeeld

Super behulpzame eigenaar!! Mooie kamers, lekker uitgebreid ontbijt, echt tussen het Spaanse volk!!
Heel dichtbij het beroemde sinasappelpleintje!!
Dicht bij strand
45 minuten vanaf vliegveld
"...........

• Verbleef: Oktober, 2012, reisde met vrienden
17 juni 2012 beoordeeld

Wij hebben hier verbleven begin juni 2012 voor 2 nachten. De accomodatie is perfect. Geweldige kamer en badkamer. Het ontbijt was ook ruim voldoende. Marcos en zijn team staan altijd paraat als je vragen hebt. Het hotel ligt in het oude centrum van Marbella, op enkele minuten wandelen van de zee. In de omgeving zijn er heel veel restaurantjes. Wij zijn 2 weken door Andalusië getrokken en dit was toch wel echt een topadres.

• Verbleef: Juni, 2012, reisde met een partner