We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Prachtig hotel met uitstekende service!”
Beoordeling van La Villa Marbella

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
La Villa Marbella
Beoordeeld als nr. 2 van 70 hotels in Marbella
Brugge, België
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Prachtig hotel met uitstekende service!”
Beoordeeld op 16 september 2016

We verbleven hier reeds voor de 2e maal en waren nogmaals aangenaam verrast door de prima service. We hadden een standaard kamer gereserveerd in "the 9" omdat we daar 2 jaar geleden ook een kamer hadden en het gebouw zeer sfeervol vonden. Door problemen met die kamer kregen we een upgrade naar een suite! Een schitterende kamer!
Nogmaals bedankt aan Marcos en zijn team. We werden weer verwend!

• Verbleef Augustus, 2016, bezocht met een partner

16 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
Beoordeeld op 12 juli 2015 via mobiele applicatie

Erg vriendelijk onthaal. Ontbijt was heerlijk, van goede kwaliteit en erg gezellig aan het zwembad. Op voorhand moest je doorgeven wat je wou, maar op het moment zelf kon je altijd aanpassingen vragen. Kamer was heel zuiver en ruim. Heel vriendelijke bediening. Ideale locatie in de oude stad. Er werd voldoende privacy voorzien. Kortom, Niets op aan te merken. We komen zeker terug!

Verbleef Juli, 2015, bezocht met een partner
1 beoordeling
Beoordeeld op 13 april 2015 via mobiele applicatie

Wat een oase van rust!
Nog nooit heb ik zo'n warme ontvangst gehad in een hotel.
We zijn nu twee keer in het hotel geweest, eerste keer in de kamer Shanghai, met een eigen jacuzzi', en de tweede keer in Singapore, met een bubbelbad.
Alle kamers hebben namen van plaatsen of steden in Azië en zijn ingericht in die stijl.
Tijdens het ontbijt is er altijd een staflid om je welkom te heten, of om gewoon een praatje te maken.
Mijn echtgenote vierde haar verjaardag hier en werd ontvangen met een feestelijk ontbijt.
Kortom dit hotel is een aanrader.
Marcos bedankt!
Henri en Marian.

Verbleef April, 2015, bezocht met een partner
netherlands
37 beoordelingen
30 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 30 nuttige stemmen
Beoordeeld op 1 januari 2014

Tussen Kerst en Oud en Nieuw zijn we 3 nachten in dit hotel geweest. Onze eerste keuze Hotel El Fuerte, waar we eerdere keren verbleven, is inmiddels zo duur geworden meer dan 250 euro per nacht, dat we besloten om in een ander hotel te boeken. Via Tripadvisor kwamen we bij dit hotel terecht. Een uitstekende keuze voor 79 euro per nacht inclusief ontbijt.Het hotel is als het ware verdeeld over een aantal huizen. In elk huis zijn een aantal hotelkamer. Het ontbijt wordt in een van die huizen geserveerd. Je bij de check in aangeven wat je wilt eten en dat wordt dan uitgeserveerd. Het hotel heeft geen restaurant maar dat is ook helemaal niet nodig. In de onmiddellijke nabijheid van het hotel zijn erg veel restaurants, varierend van een restaurant met een michellinster tot tapasbars. We hadden wel het geluk dat we een upgrade kregen. Prachtige kamer in thaise stijl. Het hotel ligt midden in het oude centrum maar tegelijkertijd erg rustig. Vlakbij is een parkeergarage waar je voor 5 euro per dag kunt parkeren. Het strand is vlakbij, zo'n 5 minuten lopen. Je kunt voor 5 euro een matras met parasol huren. Ook zijn er een aantal beachclubs op loopafstand.

• Verbleef December, 2013, bezocht met een partner
Uitgeest
12 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
Beoordeeld op 12 oktober 2012

Super behulpzame eigenaar!! Mooie kamers, lekker uitgebreid ontbijt, echt tussen het Spaanse volk!!
Heel dichtbij het beroemde sinasappelpleintje!!
Dicht bij strand
45 minuten vanaf vliegveld
"...........

• Verbleef Oktober, 2012, bezocht met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marbella bekeken
op 1.7 km afstand
Princesa Playa Hotel Apartamentos
op 0.6 km afstand
Amare Marbella Beach Hotel
Prijzen weergeven

In La Villa Marbella geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over La Villa Marbella

Prijsklasse (per nacht): 100 € - 196 €
Hotelcategorie:1 ster(ren) — La Villa Marbella 1*
Aantal kamers: 25
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, Priceline en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij La Villa Marbella met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
La Hotel Marbella Charming

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?