“Top”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Marbella Club Hotel
Beoordeeld als nr. 3 van 70 hotels in Marbella
12 augustus 2015 beoordeeld

Prachtig luxe vijf sterren hotel .super mooie kamers en heel lekkere keuken. In de zomermaanden het gezelligste terras om te dineren. Heel gezellig met heel veel kaarsen . Prachtige tuin met verschillende zwembaden. Echt een aanrader, wel niet goed koop om te verblijven

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
julian c, Manager van Marbella Club Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2015

Dear Eric D,

Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at the Marbella Club.

We were delighted to read that you enjoyed every aspect of your stay - from the newly refurbished rooms to the dining under the stars at our romantic Grill restaurant.

We are looking forward to welcome you back in the near future.

Julian Cabanillas
Executive Assistant Manager

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Marbella Club Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

20 mei 2015 beoordeeld

Het is een schitterend hotel om er te verblijven, ook met kinderen. Alle kamers zijn zeer ruim en prima onderhouden.
Het ontbijt is uitgebreid en zeer lekker.
Er is een prachtige onderhouden tuin.
In het hotel zijn fietsen te huur.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
julian c, Manager van Marbella Club Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2015

Dear Marie-Claire D,

Thank you for your recent review.

We were delighted to read that you enjoyed our breakfast selection and our beautiful gardens.

Our rental bikes are ideal for those who want to enjoy the breeze of the Mediterranean through the 7km promenade.

We look forward to welcoming you back in the not too distant future.

Julian Cabanillas
Executive Assistant Manager

8 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit resort is een genot om te verblijven! Prachtige planten en bloemen, schitterende gebouwen en kamers, geweldige Spa en ligging aan het strand. De restaurants zijn fantastisch en het ontbijt niet te overtreffen. Het supervriendelijke personeel ziet er net zo mooi en verzorgt uit als het gehele resort. Kortom dit is een bezoek meer dan waard!!

Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
FranckSibille, General Manager van Marbella Club Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2015

Dear Sjatzie,

Thank you very much for taking the time to write about your experience at the Marbella Club.
We are delighted to read that you enjoyed your time with us; from the gardens and the newly refurbished rooms to the Thalasso Spa and fantastic breakfast.
We look forward to welcoming you in the near future.

Franck Sibille
Area General Manager

18 mei 2014 beoordeeld

Na 10 min wachten aan receptie en reeds de prijslijst te hebben ontvangen, zegt de receptionist / geen kamer beschikbaar ! Op booking.com bied men op zelfde moment voldoende kamers aan. Ronduit asociaal personeel

Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
FranckSibille, General Manager van Marbella Club Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2014

Dear Eddy1960_12,

Thank you for your recent review. We endeavor to offer standard rates across all of our booking channels. As such, the same price for a particular room type will appear on both our own website/reception desk and any other third party booking site. If there was a difference in the prices your were quoted, it means it was for two different room types. Please accept our apology for the confusion.

Having said that, you must come back and experience the property, its services and facilities for yourself. We are sure that after experiencing the magic of the Marbella Club, your perception will be entirely altered. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you to the hotel as a guest, so we are able to wow you with all of our offerings.

Franck Sibille
Area General Manager
sibille@marbellaclub.com

21 oktober 2013 beoordeeld

Veertig jaar geleden wilde ik naar dit - toen al - hoogtepunt van luxe, charme en wellness, doch als student was dit niet betaalbaar. Nu na een leven van hard werken kon het eindelijk wel, geen moment spijt van gehad.
Prachtige tuin, mooie kamer met uitzicht op de tuin (even aangenaam als kamer met zeezicht, daaraan valt niets aan te beleven). Het personeel is super vriendelijk, ook al kom je niet met een Lamborghini voorrijden. En ja, er zijn nogal wat verwende volwassenen met veel goud en Rolexen, maar niet van het luidruchtige soort. Ook zij zijn gesteld op rust en privacy. Best interessant om deze fauna te observeren.
Belachelijk is wel de prijs voor een lunch bij het benedenzwembad, bij de zee: geen andere mogelijkheid dan voor een lunchbuffet opteren, 70€ per persoon. Als je een mooie salade wilt en verder niks: ga dan maar naar een ander klein restaurant (slechts 12 tafels). 's Avonds zeer aangenaam diner bij kaarslicht op een terras met veel groen. Reserveren aan te raden, maar eind september was het lang niet vol.
Vooral 's ochtends is een ontbijt op het terras de moeite waard: dan zie je de gevarieerde fauna van allerlei pluimage: Russinnen op stilettohakken (jaja, 's ochtends ook al), oudere captains of industry met hun veel te jonge platinageblondeerde minnaressen, maar ook heel gewone aardige bezoekers zonder capsones en luidruchtige maar vriendelijke Amerikaanse 60 jarige dames die meteen hun hele leven willen vertellen en je na 3 zinnen bij de voornaam noemen.
Je moet er wel wat euro's voor over hebben: 445€ voor een junior suite, inclusief ontbijt. Diner 's avonds: 150€ voor twee: voor- en hoofdgerecht, wijn en espresso na.
We willen er graag nog eens terug, maar eerst enkele maanden soberheid thuis. Zelf al ben je geen nouveau riche type: dit hotel en de tuinen zijn zo mooi dat je in alle rust kan genieten.

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
Maria F, Manager van Marbella Club Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2014

Geachte Janalexis,

Hartelijk dank voor die vertederende woorden die u aan ons heeft geschreven, die oprecht onze harten hebben geraakt . Het is een enorme eer voor ons dat u tot nu toe hard heeft gewerkt voor een verblijf in Marbella Club , en natuurlijk , dat we hebben voldaan aan uw verwachtingen en dat u wilt terugkeren.

Marbella Club is opgericht in 1954 , 60 jaar geleden . Het is een van de meest karakteristieke hotels aan de Costa del Sol , waar persoonlijkheden zoals koninklijke families , beroemdheden uit film en muziek ... Marbella Club hebben gemaakt tot de ontmoetingsplaats van de internationale jetset .

We blijven hard werken met plezier om het concept van de klassieke club te behouden - alle clubleden worden gelijk behandeld. In Marbella Club , zijn al onze klanten VIP's. We behandelen ze met dezelfde liefde en toewijding.

Sindsdien zijn we blijven groeien en proberen we aan te passen aan de behoeften van de gasten van vandaag. We hebben een prachtige Thalasso Spa , de enige in dit gebied , een fitnessruimte met natuurlijk licht , kunst Technogym machines die 24 uur per dag voor de atleten geopend is, onze Grill restaurant, een plek - zoals u al zei - heel romantisch, aangenaam en formeel, waar één van de populairste gerechten zijn soufflé is, die staat al heel lang op de kaart, onze Beach Club buffet beroemd om zijn grote verscheidenheid en kwaliteit, onze bar bij het zwembad waar u een hapje kunt eten en onze MC Cafe, een bistro voor degenen die meer informeel willen lunchen.

Wij geloven in de nieuwste technologieën en daarom is er voor iedere klant in uw kamer, suite of villa een iPad voor u ter beschikking tijdens uw gehele verblijf . Op elke iPad is ons Cardola systeem geïnstalleerd, een 24 uur per dag eConcierge service systeem. Overal in het hotel kunt u een tafel in het restaurant reserveren , een Spa-behandeling boeken of iets bij roomservice bestellen.

Nogmaals , heel erg bedankt voor het schrijven via TripAdvisor en we kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen .

Wij staan tot uw beschikking .

Met vriendelijke groet ,

Maria Fernandez de la Vega
Director of Guest Relations

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marbella bekeken
op 0.7 km afstand
La Villa Marbella
nr. 2 van 70 in Marbella
1.487 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Marbella Club Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Marbella Club Hotel

Adres: Bulevar Principe Alfonso von Hohenlohe S/N, 29600, Marbella, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Marbella
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 zakenhotel in Marbella
Nr. 1 spahotel in Marbella
Nr. 1 luxe hotel in Marbella
Nr. 1 beste resorthotel in Marbella
Nr. 2 hotel aan het strand in Marbella
Nr. 4 romantisch hotel in Marbella
Nr. 10 familiehotel in Marbella
Prijsklasse: 333 € - 1.717 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Marbella Club Hotel 5*
Aantal kamers: 115
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, Booking.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Marbella Club Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Marbella Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?