“Echt heel fijn”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Gran Melia Don Pepe
Beoordeeld als nr. 5 van 70 hotels in Marbella
7 januari 2017 beoordeeld

Luxe en mooi hotel. Niet overnacht maar Sylvester Gala-avond bezocht. Tot in de puntjes verzorgd en het personeel geeft je het gevoel dat je er toe doet. Het eten was TOP, de lokatie idem dito en de muziek heel aanstekelijk.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2017

Dear Grace U,

Greetings from the very sunny Marbella!!!

Thank you so much for your lovely comment about your recent stay with us at Gran Meliá Don Pepe and for having chosen us to celebrate the New Year's Eve in Marbella.

I really hope you enjoyed a wonderful time in your home away from home...

I look forward to welcoming you back soon and let you live another unforgettable experience in the heart of Andalucía.

Best Regards,

Schrijf een beoordeling

7 december 2016 beoordeeld

Don Pepe is en blijft een aangenaam hotel met klasse, zelfs in het laagseizoen en als het regent, wat hier soms ook gebeurd, soms zou je echtyer wensen dat de badkamers gerenoveerd werden,wat meer ruimte kregen, want alles is wel verzorgd maar krap, een andere indeling zou mogen

Kamertip: zeezicht en liever de hogere verdiepingen wegens het super uitzicht wat je dan hebt
  • Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2016

Dear 886kd,

Thank you very much for taking the time to write about your experience at the Gran Meliá Don Pepe.

Please accept our most sincere apologies in relation to the bathrooms. However, we are glad to inform you that we are currently refurbishing them in order to meet all the requirements of our beloved and appreciated guests.

We are looking forward to welcoming you again soon and trying to meet all our guests' expectations.

Greetings from the heart...

10 oktober 2016 beoordeeld

Superior met zicht op zee blijft een aanrader... Opnieuw heel goede service... Wij waren er in juni en konden nu opnieuw genieten van de perfecte service van zowel het personeel aan de receptie, het ontbijt en aan het zwembad in de tuin... Niets is teveel, zeer vriendelijke mensen, van het kamermeisje tot de top.. De mensen waren zeer oprecht en blij en herkenden ons wat hun oprechtheid en vriendelijkheid alleen maar bevestigd... Dit blijft voor ons een topper en volgend jaar gaan we dan ook zeker terug...

Kamertip: Superior met zeezicht en balkon
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Dear Willy A,

Greetings from the very sunny Marbella!!!

First of all I would like to thank you for taking the time to share your lovely experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe and for having chosen us again to spend some lovely days in Marbella.

I am delighted to read that you enjoyed a pleasant overall stay appreciating especially our delicious breakfast and facilities.

Your kind words addressed to highlight our staff professionalism and attitude, mean a reason of great pride and motivation for us all, since we daily work with passion to provide high quality service to our Guests.

Thank you so much for being the perfect ambassador of our service culture.

I really hope to welcoming you back soon in your home away from home...

Greetings from the heart,

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een rondreis door Andalusië dit hotel geboekt om te ontspannen. Maar echt ontspannen zit er niet in. Al bij het ontbijt kregen we een tafel naast 2 luidruchtige Amerikanen. Ook aan het zwembad is er continue een stroom van mensen. Echter het meest storende is de muziek die vanaf 8 uur 's morgens tot laat in de nacht speelt en dit over het ganse terrein. Dus ook op je terras genieten van een beetje stilte is er niet bij. We hadden een Melia hotel overwogen voor onze volgende trip naar Tenerife maar dat idee hebben we snel geschrapt. Ligging is prima en staf is vriendelijk maar meer dan een 3,5 op 5 kunnen ze echt niet krijgen.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
17 september 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel met een prachtige ligging aan de boulevard. Zeer vriendelijke medewerkers.
Fijne combinatie met het restaurant cappuccino. Lekker zwembad en mooi ruim terras.
Fantastisch ontbijt met zeer ruime keus.

Kamertip: Airco repareren
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2016

Dear lukasbartd,

Thank you for taking the time to share your lovely experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.

I am delighted to read that you enjoyed your holidays appreciating especially our superb location, just few minutes far away Marbella Old Town and Puerto Banus, overlooking the Mediterranean sea, our facilities and gastronomic concept.

I really hope to welcoming you back soon and thank you for being the perfect Ambassador of our culture service.

Best Regards,

Red Glove Service Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marbella bekeken
op 2.3 km afstand
Gran Hotel Guadalpin Banus
nr. 19 van 70 in Marbella
963 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Gran Melia Don Pepe geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Gran Melia Don Pepe

Adres: Jose Melia s/n, 29602, Marbella, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Marbella
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 spahotel in Marbella
Nr. 2 luxe hotel in Marbella
Nr. 4 hotel aan het strand in Marbella
Nr. 8 romantisch hotel in Marbella
Nr. 8 zakenhotel in Marbella
Prijsklasse: 172 € - 1.186 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Gran Melia Don Pepe 5*
Aantal kamers: 193
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Melia, Expedia, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Gran Melia Don Pepe met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Gran Melia Don Pepe Hotel Marbella
Gran Melia Marbella
Gran Melia Hotel Marbella
Don Pepe Marbella
Don Pepe Hotel Marbella

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?