Gran Melia Don Pepe
NH Marbella(Marbella)(Heel veel waar voor je geld!)
156 US$
118 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 148 US$ per nacht.

Amare Marbella Beach Hotel(Marbella)
394 US$
350 US$
AmareHotels.com
249 US$
240 US$
Besparingsmelding! 44% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 44% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 426 US$ per nacht.

410 US$
370 US$
  • Gratis parkeren
Barcelo Marbella(Marbella)(Heel veel waar voor je geld!)
176 US$
  • Zwembad
H10 Andalucia Plaza(Nueva Andalucia)(Heel veel waar voor je geld!)
208 US$
240 US$
Official Hotel Site
378 US$
353 US$
Priceline
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 424 US$ per nacht.

Aparthotel Puerto Azul Marbella(Marbella)(Heel veel waar voor je geld!)
212 US$
  • Aan het strand
Puente Romano Marbella(Marbella)
1.034 US$
727 US$
7 december 2016 beoordeeld

Don Pepe is en blijft een aangenaam hotel met klasse, zelfs in het laagseizoen en als het regent, wat hier soms ook gebeurd, soms zou je echtyer wensen dat de badkamers gerenoveerd werden,wat meer ruimte kregen, want alles is wel verzorgd maar krap, een andere indeling zou mogen

Kamertip: zeezicht en liever de hogere verdiepingen wegens het super uitzicht wat je dan hebt
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2016

Dear 886kd,

Thank you very much for taking the time to write about your experience at the Gran Meliá Don Pepe.

Please accept our most sincere apologies in relation to the bathrooms. However, we are glad to inform you that we are currently refurbishing them in order to meet all the requirements of our beloved and appreciated guests.

We are looking forward to welcoming you again soon and trying to meet all our guests' expectations.

Greetings from the heart...

10 oktober 2016 beoordeeld

Superior met zicht op zee blijft een aanrader... Opnieuw heel goede service... Wij waren er in juni en konden nu opnieuw genieten van de perfecte service van zowel het personeel aan de receptie, het ontbijt en aan het zwembad in de tuin... Niets is teveel, zeer vriendelijke mensen, van het kamermeisje tot de top.. De mensen waren zeer oprecht en blij en herkenden ons wat hun oprechtheid en vriendelijkheid alleen maar bevestigd... Dit blijft voor ons een topper en volgend jaar gaan we dan ook zeker terug...

Kamertip: Superior met zeezicht en balkon
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Dear Willy A,

Greetings from the very sunny Marbella!!!

First of all I would like to thank you for taking the time to share your lovely experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe and for having chosen us again to spend some lovely days in Marbella.

I am delighted to read that you enjoyed a pleasant overall stay appreciating especially our delicious breakfast and facilities.

Your kind words addressed to highlight our staff professionalism and attitude, mean a reason of great pride and motivation for us all, since we daily work with passion to provide high quality service to our Guests.

Thank you so much for being the perfect ambassador of our service culture.

I really hope to welcoming you back soon in your home away from home...

Greetings from the heart,

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een rondreis door Andalusië dit hotel geboekt om te ontspannen. Maar echt ontspannen zit er niet in. Al bij het ontbijt kregen we een tafel naast 2 luidruchtige Amerikanen. Ook aan het zwembad is er continue een stroom van mensen. Echter het meest storende is de muziek die vanaf 8 uur 's morgens tot laat in de nacht speelt en dit over het ganse terrein. Dus ook op je terras genieten van een beetje stilte is er niet bij. We hadden een Melia hotel overwogen voor onze volgende trip naar Tenerife maar dat idee hebben we snel geschrapt. Ligging is prima en staf is vriendelijk maar meer dan een 3,5 op 5 kunnen ze echt niet krijgen.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
17 september 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel met een prachtige ligging aan de boulevard. Zeer vriendelijke medewerkers.
Fijne combinatie met het restaurant cappuccino. Lekker zwembad en mooi ruim terras.
Fantastisch ontbijt met zeer ruime keus.

Kamertip: Airco repareren
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2016

Dear lukasbartd,

Thank you for taking the time to share your lovely experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.

I am delighted to read that you enjoyed your holidays appreciating especially our superb location, just few minutes far away Marbella Old Town and Puerto Banus, overlooking the Mediterranean sea, our facilities and gastronomic concept.

I really hope to welcoming you back soon and thank you for being the perfect Ambassador of our culture service.

Best Regards,

11 september 2016 beoordeeld

We verblijven nu in Don Pepe . Alles is zeker naar wens . Vriendelijk personeel . Proper overal !Kamer met zeezicht geboekt : super mooi uitzicht op t zwembad en de zee.
De ligging is ook goed , gemakkelijk te voet naar t centrum. Wie niet goed kan stappen de bus stopt hier op 5 min stappen . De bus is zeer goedkoop 1€18 per rit . De taxi s zijn ook niet duur .
Er is wel een punt die ons tegenvalt : in de brochure staat dat het diner in buffet is maar van 1September moet je in TBone restaurant gaan à la carte . Maar als je hier 10 dagen bent is dat niet goed .wij verkiezen buffet dan heb je meer keuze en is er ook meer vakantie gevoel . Het TBone restaurant is wel heel lekker en verzorgd . Zeer vriendelijke bediening . Het ligt zeker niet aan het restaurant . Daarom geven wij geen 5

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016

Dear 554erica,

First of all I would like to thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.

I am delighted to read that you enjoyed a pleasant overall stay with us appreciating our superb location, just few minutes far away Marbella Old Town and Puerto Banus, overlooking the Mediterranean sea, our room design and our facilities.

I would like to inform you that we do not provide anymore luch/dinner buffet because we give our guests the opportunity to order á la carte menu at our T- Bone Restaurant to make you try the most exquisite spanish flavours while you are with us.

I look forward to welcoming you back soon to let you live another unforgettable experience...

Greetings from the heart,