We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“knap hotel, zelfs in het laagseizoen”
Beoordeling van Gran Melia Don Pepe

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 13 websites!
Gran Melia Don Pepe
Beoordeeld als nr. 5 van 70 hotels in Marbella
Lichtaart, België
135 beoordelingen
35 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
“knap hotel, zelfs in het laagseizoen”
Beoordeeld op 7 december 2016

Don Pepe is en blijft een aangenaam hotel met klasse, zelfs in het laagseizoen en als het regent, wat hier soms ook gebeurd, soms zou je echtyer wensen dat de badkamers gerenoveerd werden,wat meer ruimte kregen, want alles is wel verzorgd maar krap, een andere indeling zou mogen

Kamertip: zeezicht en liever de hogere verdiepingen wegens het super uitzicht wat je dan hebt
  • Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordeling, 8 december 2016
Dear 886kd,

Thank you very much for taking the time to write about your experience at the Gran Meliá Don Pepe.

Please accept our most sincere apologies in relation to the bathrooms. However, we are glad to inform you that we are currently refurbishing them in order to meet all the requirements of our beloved and appreciated guests.

We are looking forward to welcoming you again soon and trying to meet all our guests' expectations.

Greetings from the heart...

Schrijf een beoordeling

1.657 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (18)
Datum | Waardering
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
Beoordeeld op 10 oktober 2016

Superior met zicht op zee blijft een aanrader... Opnieuw heel goede service... Wij waren er in juni en konden nu opnieuw genieten van de perfecte service van zowel het personeel aan de receptie, het ontbijt en aan het zwembad in de tuin... Niets is teveel, zeer vriendelijke mensen, van het kamermeisje tot de top.. De mensen waren zeer oprecht en blij en herkenden ons wat hun oprechtheid en vriendelijkheid alleen maar bevestigd... Dit blijft voor ons een topper en volgend jaar gaan we dan ook zeker terug...

Kamertip: Superior met zeezicht en balkon
  • Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordeling, 11 oktober 2016
Dear Willy A,

Greetings from the very sunny Marbella!!!

First of all I would like to thank you for taking the time to share your lovely experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe and for having chosen us again to spend some lovely days in Marbella.

I am delighted to read that you enjoyed a pleasant overall stay appreciating especially our delicious breakfast and facilities.

Your kind words addressed to highlight our staff professionalism and attitude, mean a reason of great pride and motivation for us all, since we daily work with passion to provide high quality service to our Guests.

Thank you so much for being the perfect ambassador of our service culture.

I really hope to welcoming you back soon in your home away from home...

Greetings from the heart,

Lochristi, België
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 23 september 2016 via mobiele applicatie

Na een rondreis door Andalusië dit hotel geboekt om te ontspannen. Maar echt ontspannen zit er niet in. Al bij het ontbijt kregen we een tafel naast 2 luidruchtige Amerikanen. Ook aan het zwembad is er continue een stroom van mensen. Echter het meest storende is de muziek die vanaf 8 uur 's morgens tot laat in de nacht speelt en dit over het ganse terrein. Dus ook op je terras genieten van een beetje stilte is er niet bij. We hadden een Melia hotel overwogen voor onze volgende trip naar Tenerife maar dat idee hebben we snel geschrapt. Ligging is prima en staf is vriendelijk maar meer dan een 3,5 op 5 kunnen ze echt niet krijgen.

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
Sappemeer, Nederland
2 beoordelingen
Beoordeeld op 17 september 2016

Uitstekend hotel met een prachtige ligging aan de boulevard. Zeer vriendelijke medewerkers.
Fijne combinatie met het restaurant cappuccino. Lekker zwembad en mooi ruim terras.
Fantastisch ontbijt met zeer ruime keus.

Kamertip: Airco repareren
  • Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International

abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordeling, 18 september 2016
Dear lukasbartd,

Thank you for taking the time to share your lovely experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.

I am delighted to read that you enjoyed your holidays appreciating especially our superb location, just few minutes far away Marbella Old Town and Puerto Banus, overlooking the Mediterranean sea, our facilities and gastronomic concept.

I really hope to welcoming you back soon and thank you for being the perfect Ambassador of our culture service.

Best Regards,

Roeselare, België
14 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
Beoordeeld op 11 september 2016

We verblijven nu in Don Pepe . Alles is zeker naar wens . Vriendelijk personeel . Proper overal !Kamer met zeezicht geboekt : super mooi uitzicht op t zwembad en de zee.
De ligging is ook goed , gemakkelijk te voet naar t centrum. Wie niet goed kan stappen de bus stopt hier op 5 min stappen . De bus is zeer goedkoop 1€18 per rit . De taxi s zijn ook niet duur .
Er is wel een punt die ons tegenvalt : in de brochure staat dat het diner in buffet is maar van 1September moet je in TBone restaurant gaan à la carte . Maar als je hier 10 dagen bent is dat niet goed .wij verkiezen buffet dan heb je meer keuze en is er ook meer vakantie gevoel . Het TBone restaurant is wel heel lekker en verzorgd . Zeer vriendelijke bediening . Het ligt zeker niet aan het restaurant . Daarom geven wij geen 5

• Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordeling, 13 september 2016
Dear 554erica,

First of all I would like to thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.

I am delighted to read that you enjoyed a pleasant overall stay with us appreciating our superb location, just few minutes far away Marbella Old Town and Puerto Banus, overlooking the Mediterranean sea, our room design and our facilities.

I would like to inform you that we do not provide anymore luch/dinner buffet because we give our guests the opportunity to order á la carte menu at our T- Bone Restaurant to make you try the most exquisite spanish flavours while you are with us.

I look forward to welcoming you back soon to let you live another unforgettable experience...

Greetings from the heart,

Red Glove Service Manager
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marbella bekeken
op 2.1 km afstand
5.0 van 5 bollen 311 beoordelingen
op 2.0 km afstand
Amare Marbella Beach Hotel
Prijzen weergeven

In Gran Melia Don Pepe geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Gran Melia Don Pepe

Gelegenheid: Gran Melia Don Pepe
Adres: Jose Melia s/n, 29602, Marbella, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Marbella
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 266 € - 1.117 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Gran Melia Don Pepe 5*
Aantal kamers: 193
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, Melia, Booking.com, TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Gran Melia Don Pepe met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Gran Melia Don Pepe Hotel Marbella
Gran Melia Marbella
Gran Melia Hotel Marbella
Don Pepe Marbella
Don Pepe Hotel Marbella

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?