Gran Melia Don Pepe
NH Marbella(Marbella)(Heel veel waar voor je geld!)
134 US$
100 US$
346 US$
453 US$
344 US$
177 US$
211 US$
  • Gratis parkeren
Aparthotel Puerto Azul Marbella(Marbella)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
95 US$
  • Aan het strand
Barcelo Marbella(Marbella)(Heel veel waar voor je geld!)
146 US$
125 US$
  • Zwembad
H10 Andalucia Plaza(Nueva Andalucia)(Heel veel waar voor je geld!)
164 US$
329 US$
297 US$
Marbella Club Hotel(Marbella)
1.003 US$
FilterenAlle talen
10 oktober 2016 beoordeeld

Superior met zicht op zee blijft een aanrader... Opnieuw heel goede service... Wij waren er in juni en konden nu opnieuw genieten van de perfecte service van zowel het personeel aan de receptie, het ontbijt en aan het zwembad in de tuin... Niets is teveel, zeer vriendelijke mensen, van het kamermeisje tot de top.. De mensen waren zeer oprecht en blij en herkenden ons wat hun oprechtheid en vriendelijkheid alleen maar bevestigd... Dit blijft voor ons een topper en volgend jaar gaan we dan ook zeker terug...

Kamertip: Superior met zeezicht en balkon
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Dear Willy A,

Greetings from the very sunny Marbella!!!

First of all I would like to thank you for taking the time to share your lovely experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe and for having chosen us again to spend some lovely days in Marbella.

I am delighted to read that you enjoyed a pleasant overall stay appreciating especially our delicious breakfast and facilities.

Your kind words addressed to highlight our staff professionalism and attitude, mean a reason of great pride and motivation for us all, since we daily work with passion to provide high quality service to our Guests.

Thank you so much for being the perfect ambassador of our service culture.

I really hope to welcoming you back soon in your home away from home...

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een rondreis door Andalusië dit hotel geboekt om te ontspannen. Maar echt ontspannen zit er niet in. Al bij het ontbijt kregen we een tafel naast 2 luidruchtige Amerikanen. Ook aan het zwembad is er continue een stroom van mensen. Echter het meest storende is de muziek die vanaf 8 uur 's morgens tot laat in de nacht speelt en dit over het ganse terrein. Dus ook op je terras genieten van een beetje stilte is er niet bij. We hadden een Melia hotel overwogen voor onze volgende trip naar Tenerife maar dat idee hebben we snel geschrapt. Ligging is prima en staf is vriendelijk maar meer dan een 3,5 op 5 kunnen ze echt niet krijgen.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
17 september 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel met een prachtige ligging aan de boulevard. Zeer vriendelijke medewerkers.
Fijne combinatie met het restaurant cappuccino. Lekker zwembad en mooi ruim terras.
Fantastisch ontbijt met zeer ruime keus.

Kamertip: Airco repareren
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2016

Dear lukasbartd,

Thank you for taking the time to share your lovely experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.

I am delighted to read that you enjoyed your holidays appreciating especially our superb location, just few minutes far away Marbella Old Town and Puerto Banus, overlooking the Mediterranean sea, our facilities and gastronomic concept.

I really hope to welcoming you back soon and thank you for being the perfect Ambassador of our culture service.

Best Regards,

11 september 2016 beoordeeld

We verblijven nu in Don Pepe . Alles is zeker naar wens . Vriendelijk personeel . Proper overal !Kamer met zeezicht geboekt : super mooi uitzicht op t zwembad en de zee.
De ligging is ook goed , gemakkelijk te voet naar t centrum. Wie niet goed kan stappen de bus stopt hier op 5 min stappen . De bus is zeer goedkoop 1€18 per rit . De taxi s zijn ook niet duur .
Er is wel een punt die ons tegenvalt : in de brochure staat dat het diner in buffet is maar van 1September moet je in TBone restaurant gaan à la carte . Maar als je hier 10 dagen bent is dat niet goed .wij verkiezen buffet dan heb je meer keuze en is er ook meer vakantie gevoel . Het TBone restaurant is wel heel lekker en verzorgd . Zeer vriendelijke bediening . Het ligt zeker niet aan het restaurant . Daarom geven wij geen 5

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016

Dear 554erica,

First of all I would like to thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.

I am delighted to read that you enjoyed a pleasant overall stay with us appreciating our superb location, just few minutes far away Marbella Old Town and Puerto Banus, overlooking the Mediterranean sea, our room design and our facilities.

I would like to inform you that we do not provide anymore luch/dinner buffet because we give our guests the opportunity to order á la carte menu at our T- Bone Restaurant to make you try the most exquisite spanish flavours while you are with us.

I look forward to welcoming you back soon to let you live another unforgettable experience...

7 september 2016 beoordeeld

Ben er op bezoek geweest bij vrienden die er logeerde, mijn eerste indruk zeer druk hotel. Heb er 10jaar geleden gelogeerd, niet meer te herkennen, was vroeger veel rustiger, heb er een lunch genomen in de tuin aan de zwemdok, was lekker, goede service en zeer vriendelijke bediening, daarna koffie gaan drinken in Capucino aan het strand was zeer aangenaam.

• Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Dear vanparijs l,

I am glad that you enjoyed the service and the lunch served at the Pool Bar while overlooking to the Mediterranean Sea.

i Look forward to welcoming you back soon...