Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.022)
Beoordelingen filteren
2.022 resultaten
Waardering van reizigers
1.353
445
141
40
43
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.353
445
141
40
43
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
14 - 19 van 2.022 beoordelingen
23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een rondreis door Andalusië dit hotel geboekt om te ontspannen. Maar echt ontspannen zit er niet in. Al bij het ontbijt kregen we een tafel naast 2 luidruchtige Amerikanen. Ook aan het zwembad is er continue een stroom van mensen. Echter het meest storende is de muziek die vanaf 8 uur 's morgens tot laat in de nacht speelt en dit over het ganse terrein. Dus ook op je terras genieten van een beetje stilte is er niet bij. We hadden een Melia hotel overwogen voor onze volgende trip naar Tenerife maar dat idee hebben we snel geschrapt. Ligging is prima en staf is vriendelijk maar meer dan een 3,5 op 5 kunnen ze echt niet krijgen.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Bedank AlaSie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 september 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel met een prachtige ligging aan de boulevard. Zeer vriendelijke medewerkers.
Fijne combinatie met het restaurant cappuccino. Lekker zwembad en mooi ruim terras.
Fantastisch ontbijt met zeer ruime keus.

Kamertip: Airco repareren
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Bedank lukasbartd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2016
Google-vertaling

Dear lukasbartd,

Thank you for taking the time to share your lovely experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.

I am delighted to read that you enjoyed your holidays appreciating especially our superb location, just few minutes far away Marbella Old Town and Puerto Banus, overlooking the Mediterranean sea, our facilities and gastronomic concept.

Your kind words addressed to highlight our staff professionalism and attitude, mean a reason of great pride and motivation for us all, since we daily work with passion to provide high quality service to our Guests.

I really hope to welcoming you back soon and thank you for being the perfect Ambassador of our culture service.

Best Regards,

Abel López Ybarra
Red Glove Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 september 2016 beoordeeld

We verblijven nu in Don Pepe . Alles is zeker naar wens . Vriendelijk personeel . Proper overal !Kamer met zeezicht geboekt : super mooi uitzicht op t zwembad en de zee.
De ligging is ook goed , gemakkelijk te voet naar t centrum. Wie niet goed kan stappen de bus stopt hier op 5 min stappen . De bus is zeer goedkoop 1€18 per rit . De taxi s zijn ook niet duur .
Er is wel een punt die ons tegenvalt : in de brochure staat dat het diner in buffet is maar van 1September moet je in TBone restaurant gaan à la carte . Maar als je hier 10 dagen bent is dat niet goed .wij verkiezen buffet dan heb je meer keuze en is er ook meer vakantie gevoel . Het TBone restaurant is wel heel lekker en verzorgd . Zeer vriendelijke bediening . Het ligt zeker niet aan het restaurant . Daarom geven wij geen 5

  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank 554erica
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016
Google-vertaling

Dear 554erica,

First of all I would like to thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.

I am delighted to read that you enjoyed a pleasant overall stay with us appreciating our superb location, just few minutes far away Marbella Old Town and Puerto Banus, overlooking the Mediterranean sea, our room design and our facilities.

I would like to inform you that we do not provide anymore luch/dinner buffet because we give our guests the opportunity to order á la carte menu at our T- Bone Restaurant to make you try the most exquisite spanish flavours while you are with us.

I look forward to welcoming you back soon to let you live another unforgettable experience...

Greetings from the heart,

Abel López Ybarra
Red Glove Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 september 2016 beoordeeld

Ben er op bezoek geweest bij vrienden die er logeerde, mijn eerste indruk zeer druk hotel. Heb er 10jaar geleden gelogeerd, niet meer te herkennen, was vroeger veel rustiger, heb er een lunch genomen in de tuin aan de zwemdok, was lekker, goede service en zeer vriendelijke bediening, daarna koffie gaan drinken in Capucino aan het strand was zeer aangenaam.

  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank vanparijs l
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016
Google-vertaling

Dear vanparijs l,

First of all I would like to thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.

I am glad that you enjoyed the service and the lunch served at the Pool Bar while overlooking to the Mediterranean Sea.

i Look forward to welcoming you back soon...

Greetings from the heart,

Abel López Ybarra
Red Glove Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 juni 2016 beoordeeld

Super hotel!!! Zeer mooie kamer... Alles zeer netjes onderhouden. Alle personeelsleden super vriendelijk. Het ontbijt, de service, de rust en de prachtige tuin zijn meer dan geweldig. Mogelijkheden genoeg om te wandelen, het oude centrum, langs het strand op de promenade.. Voor mensen die iets minder te been zijn ligt er naast het hotel een kleine weg naar het strand via een mini parkje... Geen trappen dan ... De capuccinobar die onder aan de trappen van het hotel ligt, aan de promenade, heeft gelukkig niets met het hotel te maken.. Nog nooit zo een arrogante bediening gekregen... Wij zijn er dan ook niet meer geweest... Leuke eetgelegenheden in zowel het hotel als op wandelafstand. Kortom, dit hotel heeft alles wat een mens nodig heeft om te genieten van een super vakantie ... Wij gaan zeker terug. .

Kamertip: Premium met zeezicht
  • Verbleef: juni 2016, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
4  Bedank Willy A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2016
Google-vertaling

Dear Willy A,

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.
I am extremely pleased to realize how much you enjoyed your journey with us appreciating every single detail of our service, besides the beautiful location and hotel design.

It is a pleasure to learn that you appreciated all our services, with special mention to the breakfast, as a result of our staff professionalism and passion for job aiming to provide the guests with the best delights. Your kind words addressed to the staff professionalism and highlighting our excellent service, mean a reason of great pride and motivation for us

I really look forward to welcoming you back soon to let you live another tailor made experience.

Greetings from the heart,

Abel López Ybarra
Red Glove Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken