“Zeer druk hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Gran Melia Don Pepe
Beoordeeld als nr. 5 van 70 hotels in Marbella
23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een rondreis door Andalusië dit hotel geboekt om te ontspannen. Maar echt ontspannen zit er niet in. Al bij het ontbijt kregen we een tafel naast 2 luidruchtige Amerikanen. Ook aan het zwembad is er continue een stroom van mensen. Echter het meest storende is de muziek die vanaf 8 uur 's morgens tot laat in de nacht speelt en dit over het ganse terrein. Dus ook op je terras genieten van een beetje stilte is er niet bij. We hadden een Melia hotel overwogen voor onze volgende trip naar Tenerife maar dat idee hebben we snel geschrapt. Ligging is prima en staf is vriendelijk maar meer dan een 3,5 op 5 kunnen ze echt niet krijgen.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

17 september 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel met een prachtige ligging aan de boulevard. Zeer vriendelijke medewerkers.
Fijne combinatie met het restaurant cappuccino. Lekker zwembad en mooi ruim terras.
Fantastisch ontbijt met zeer ruime keus.

Kamertip: Airco repareren
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2016

Dear lukasbartd,

Thank you for taking the time to share your lovely experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.

I am delighted to read that you enjoyed your holidays appreciating especially our superb location, just few minutes far away Marbella Old Town and Puerto Banus, overlooking the Mediterranean sea, our facilities and gastronomic concept.

Your kind words addressed to highlight our staff professionalism and attitude, mean a reason of great pride and motivation for us all, since we daily work with passion to provide high quality service to our Guests.

I really hope to welcoming you back soon and thank you for being the perfect Ambassador of our culture service.

Best Regards,

11 september 2016 beoordeeld

We verblijven nu in Don Pepe . Alles is zeker naar wens . Vriendelijk personeel . Proper overal !Kamer met zeezicht geboekt : super mooi uitzicht op t zwembad en de zee.
De ligging is ook goed , gemakkelijk te voet naar t centrum. Wie niet goed kan stappen de bus stopt hier op 5 min stappen . De bus is zeer goedkoop 1€18 per rit . De taxi s zijn ook niet duur .
Er is wel een punt die ons tegenvalt : in de brochure staat dat het diner in buffet is maar van 1September moet je in TBone restaurant gaan à la carte . Maar als je hier 10 dagen bent is dat niet goed .wij verkiezen buffet dan heb je meer keuze en is er ook meer vakantie gevoel . Het TBone restaurant is wel heel lekker en verzorgd . Zeer vriendelijke bediening . Het ligt zeker niet aan het restaurant . Daarom geven wij geen 5

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016

Dear 554erica,

First of all I would like to thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.

I am delighted to read that you enjoyed a pleasant overall stay with us appreciating our superb location, just few minutes far away Marbella Old Town and Puerto Banus, overlooking the Mediterranean sea, our room design and our facilities.

I would like to inform you that we do not provide anymore luch/dinner buffet because we give our guests the opportunity to order á la carte menu at our T- Bone Restaurant to make you try the most exquisite spanish flavours while you are with us.

I look forward to welcoming you back soon to let you live another unforgettable experience...

7 september 2016 beoordeeld

Ben er op bezoek geweest bij vrienden die er logeerde, mijn eerste indruk zeer druk hotel. Heb er 10jaar geleden gelogeerd, niet meer te herkennen, was vroeger veel rustiger, heb er een lunch genomen in de tuin aan de zwemdok, was lekker, goede service en zeer vriendelijke bediening, daarna koffie gaan drinken in Capucino aan het strand was zeer aangenaam.

• Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Dear vanparijs l,

I am glad that you enjoyed the service and the lunch served at the Pool Bar while overlooking to the Mediterranean Sea.

i Look forward to welcoming you back soon...

25 juni 2016 beoordeeld

Super hotel!!! Zeer mooie kamer... Alles zeer netjes onderhouden. Alle personeelsleden super vriendelijk. Het ontbijt, de service, de rust en de prachtige tuin zijn meer dan geweldig. Mogelijkheden genoeg om te wandelen, het oude centrum, langs het strand op de promenade.. Voor mensen die iets minder te been zijn ligt er naast het hotel een kleine weg naar het strand via een mini parkje... Geen trappen dan ... De capuccinobar die onder aan de trappen van het hotel ligt, aan de promenade, heeft gelukkig niets met het hotel te maken.. Nog nooit zo een arrogante bediening gekregen... Wij zijn er dan ook niet meer geweest... Leuke eetgelegenheden in zowel het hotel als op wandelafstand. Kortom, dit hotel heeft alles wat een mens nodig heeft om te genieten van een super vakantie ... Wij gaan zeker terug. .

Kamertip: Premium met zeezicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
abel_lopez_ybarra, E: Red Glove Service Manager van Gran Melia Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2016

Dear Willy A,

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Gran Meliá Don Pepe.
I am extremely pleased to realize how much you enjoyed your journey with us appreciating every single detail of our service, besides the beautiful location and hotel design.

It is a pleasure to learn that you appreciated all our services, with special mention to the breakfast, as a result of our staff professionalism and passion for job aiming to provide the guests with the best delights. Your kind words addressed to the staff professionalism and highlighting our excellent service, mean a reason of great pride and motivation for us

I really look forward to welcoming you back soon to let you live another tailor made experience.

Red Glove Service Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marbella bekeken
op 2.3 km afstand
Barcelo Marbella
nr. 12 van 70 in Marbella
1.543 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Gran Melia Don Pepe geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Gran Melia Don Pepe

Adres: Jose Melia s/n, 29602, Marbella, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Marbella
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 spahotel in Marbella
Nr. 3 luxe hotel in Marbella
Nr. 4 hotel aan het strand in Marbella
Nr. 8 romantisch hotel in Marbella
Nr. 8 zakenhotel in Marbella
Prijsklasse: 166 € - 905 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Gran Melia Don Pepe 5*
Aantal kamers: 193
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Melia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L., Expedia en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Gran Melia Don Pepe met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Gran Melia Don Pepe Hotel Marbella
Gran Melia Marbella
Gran Melia Hotel Marbella
Don Pepe Marbella
Don Pepe Hotel Marbella

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?