“TOP!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
7 augustus 2020 beoordeeld

We hebben fantastisch gegeten op het Romeo en Julia Balkon. Ook was de bediening super vriendelijk. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
Bedank 281.727.292

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Aanrader is de tagliatelle met truffel. Reserveren een uur van te voren was nog mogelijk maar zeker aan te raden. Erg druk anders.

Datum van bezoek: september 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, zeer prettige en kundige bediening, leuke locatie. Wel enigszins prijzig, maar vind zelf het zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: augustus 2019
4 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, hele vriendelijke bediening en sfeervol straatje. Werkelijk alles was van uitstekende kwaliteit

Datum van bezoek: juni 2019
30 mei 2019 beoordeeld

Hebben hier met zessen gegeten. Voorbeeld: biefstuk kost 34 euro, de saus kost apart 3 euro, de frietjes 5 euro en de groenten 6 euro extra. Totaal voor een hoofdgerecht 48 euro! Geen stoffen tafelkleed maar placemeds, en de ober, een man, wij denken de eigenaar was een beetje onverschillig. Ook de kwaliteit van al ons eten was redelijk maar niet meer dan dat. Een gedeelde mening van ons allemaal.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Il Tartufo bekeken, bekeken ook

Marbella, Costa del Sol

In Il Tartufo geweest? Deel je ervaringen!