“Best lekker maar onpersoonlijk”
Beoordeling van Pepa y Pepe II

Pepa y Pepe II
Geclassificeerd als nr. 2.145 van 2.544 Restaurants in Malaga
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja. Ik zou zeggen. Loop hier voorbij. De ober doet raar. Hij vindt mijn schoonzus erg knap, maar verder brengt hij alles erg onpersoonlijk naar je tafel. Zonder naar je te kijken zet hij alles neer. Ik moet wel zeggen dat het eten best aardig was. De aubergine en de sardientjes waren erg lekker.

Datum van bezoek: maart 2020

24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De obers kijken niet naar je om en dan hebben wij het nog niet over het eten gehad, want wat zag en smaakte dat toch smerig, ga hier niet heen.

Datum van bezoek: november 2019
9 juli 2019 beoordeeld

De kaart was oogverblindend: verse slaatjes, lekkere tapas, vanalles wat. Tot je bestelt: sorry meneer, we hebben enkel gefriteerde gerechten. En zelfs deze waren van een bedenkelijke kwaliteit. Blijf er weg, ga bij de buren is mijn raad

Datum van bezoek: juli 2019
6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet doen als je een heerlijk avondje uit wil en de Spaanse keuken wilt ervaren.

Eigenlijk is het een tapas snackbar.

Jammer!

Personeel is niet met je bezig, alleen met elkaar.

Datum van bezoek: april 2019
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van alle tapa’s die we al gegeten hebben is dit toch wel bekend tapa bar de slechtste ooit, wat een tegenvaller, niet proper, onvriendelijk, vooral NIET naar toilet gaan 1 woord ... bah

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Pepa y Pepe II bekeken, bekeken ook

Malaga, Costa del Sol
Malaga, Costa del Sol

In Pepa y Pepe II geweest? Deel je ervaringen!