5 personen bekijken dit hotel
Hotels.com
Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel, al meerdere keren verbleven. Locatie is perfect! Midden inbegrepen centrum. Kamer schoon, netjes. Beetje verouderd inmiddels. Personeel correct en behulpzaam.
Niet heel bijzonder of zo maar handig en prettig.

Datum van verblijf: juli 2020
Carolina Cervera, Director General van Petit Palace Plaza Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2020

Gentile marielleunter123,
Tantissime grazie per il tempo impiegato nel invio del suo giudizzo.
É un piacere leggere che il suo soggiorno é stato totalmente positivo. Questa é la raggione per cui tutti noi lavoriamo ogni giorno.
Speriamo avere un´altra opportunitá di rivederla nel suo prossimo viaggio a Malaga.
Cordiali saluti,
Carolina Cervera
carolina.cervera@petitpalace.com

Beoordeeld op 10 februari 2020

Een klein familiair hotel midden in het centrum van Malaga. Voldoet aan alle eisen om een citytrip naar Malaga te maken.Kamers zijn schoon en voorzien van alle gemakken. Ontbijt is goed en voor ieder is er voldoende keuze. Fietsen zijn ter beschikking om de stad zelf te verkennen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Aanrader.

Datum van verblijf: februari 2020
Laura O, Director General van Petit Palace Plaza Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Dear Ardbeg1965,

Thank you for choosing The Petit Palace Plaza Málaga for your trip and also for taking time to share your Experience with Tripadvisor Travellers.

It’s great to get such positive feedback and to know that our efforts are appreciated by our guests and that we were able to exceed your expectations.

Will be a real pleasure to see you soon, enjoying Málaga with us

Beoordeeld op 31 januari 2020 via mobiele applicatie

Midden in het centrum en toch rustig gelegen. Ruime kamer met grote badkamer en prima douche. Flacons met doucheschuim, shampoo, conditioner, bodylotion etc. en koffie/theezetfaciliteiten. Fijne bedden en goede wifi. Super ontbijt met goede koffie, gezonde opties, smoothies, fruit, eieren en spek dus echt wat je maar wil. De leenfietsen zijn ook een hele leuke manier om de omgeving te verkennen, mocht je het centrum gezien hebben (want dat is allemaal op loopafstand). Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Vanaf het vliegveld met bus A elk half uur in ongeveer 45 minuten te bereiken, de bushalte is enkele minuten lopen.

Kortom, een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2020
Laura O, Director General van Petit Palace Plaza Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2020

Dear Brigit2013,

Thank you very much for choosing The Petit Palace Plaza Málaga and also for taking time to share your Experience with the Tripavisor Community.
We are so glad to know that you had a wonderful experience in Petit Palace Málaga, we are pleased to know that you like our new ametinies, environmentally friendly, due to the decrease in plastic :) and I am glad as well that you could enjoy our varied breakfast. We have included lately many different products to fit the new tendencies to please and surprise all our guests.

Also, Thank you for your kind words regarding The Team :)

We hope to welcome you back next time you came to Málaga!

Beoordeeld op 23 december 2019

Mooie kamer, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, heel centraal gelegen dicht bij winkelstraat maar toch rustig 's avonds , veel restaurants in de buurt, fietsen ter beschikking , top locatie

Datum van verblijf: december 2019
Laura O, Director General van Petit Palace Plaza Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2019

Dear Lambert V,

Thank you for choosing Petit Palace Plaza Málaga and for taking the time to give us your feedback once you left the hotel.
We are glad to know you enjoyed our hotel and services offered. As you can saw we are located in the dontown but at the same time quiet area.

All the staff is always willing to help to our guests in anything they needed.

We hope to welcome you back next time you came to Málaga!

Beoordeeld op 19 december 2019

Voor wie in een paar dagen Malaga (te voet) wil verkennen is hotel Petit Palace Plaza Málaga (Calle Nicasio 3) echt dé uitvalsbasis. Vanaf de voordeur is het 40 meter tot op de hoofdwinkelstraat, de Calle Larios, en dan nog 20 meter naar rechts en je staat op de Plaza de la Constitucion. Deze straten bevinden zich in het voetgangersdomein, d.w.z. hier is geen verkeer toegestaan. Maar neem je op de luchthaven een taxi dan heeft deze de autorisatie om je netjes op de hoek van Calle Larios/Plaza Constitucion af te zetten en je bij terugreis daar ook weer op te pikken. Het hotel, dat gevestigd is in een groot historisch pand, kent verder alle moderne faciliteiten zoals een lift, gratis WiFi en gratis iPads en ook kun je er gratis fietsen huren. Op de begane grond is een kleine 24-uurs receptie met Engels sprekend personeel en een grote ontbijtruimte, waar je tussen 07:30 en 11:00 uur kunt genieten van een echt super uitgebreid ontbijt. De kamers zijn ruim, proper en netjes ingericht met 2 losse, comfortabele bedden, voldoende opbergruimte, een minibar, kluisje, TV, telefoon, föhn en airconditioning. De badkamer is voorzien van WC, wastafel en een grote inloopdouche met gewone, regen- en massagedouche. Het gebruik van deze laatste kan wel voor wat wateroverlast voor het toilet zorgen. Toiletspullen zoals shampoo, conditioner, zeep, tandenborstel en zelfs een wegwerp scheerset completeren het geheel. Niets staat een perfect verblijf dan ook in de weg. Voorts wat de centrale ligging betreft: binnen 4 minuten lopen ben je bij de kathedraal, binnen 8 minuten bij de ingang van het Moorse fort Alcazaba en op ca. 15 minuten bij de promenade van Muelle Uno die direct leidt naar het strand van Malagueta of het museum Pompidou. En in de directe nabijheid zijn echt talloze mogelijkheden aanwezig voor degene die geïnteresseerd in tapas, restaurants, (koffie-)bars enz.

Kamertip: Met zicht op kathedraal
Datum van verblijf: december 2019
Laura O, Director General van Petit Palace Plaza Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2019

Dear GerSchnackers,

First of all, we would like to thank you for having chosen Petit Palace Plaza Málaga for your stay and for taking the time to share your Petit Palace´s experience with the Tripadvisor´s Travellers Community.

As you mentioned we are so lucky to be located in beautiful, quite and central area where our guests can find a lot of exciting activities that Málaga has to offer, and also walking distance to the Malagueta beach or Pompidu.

We are pleased to know you enjoyed our mediterranean-healthy breakfast, we have included lately many different products to fit the new tendencies to please and surprise all our guests

Your support, detailed comment and your nice words are greatly appreciated, I take the opportunity on behalf of our Team, we wish you Merry Christmas and happy new year.